DEPLASMANDA YİNE GÜLMEDİK

Son Güncelleme : 04 Aralık 2018 08:12
DEPLASMANDA YİNE GÜLMEDİK

Eskişehirspor deplasmanda karşılaştığı Afjet Afyonspor'a 2-1 yenildi. Eskişehirspor bu sonuçla bir deplasmandan daha eli boş dönmüş oldu.

Eskişehirspor Spor Toto 1.ligin 14. haftasında deplasmanda Afjet Afyonspor'la karşılaştı. Maçın hemen başında 1-0 yenik duruma düşen Kırmızı Şimşekler 50. dakikada Fıratcan'ın golüyle beraberliği yakaladı. Bu golün hemen iki dakika sonrasında ise Afyonspor'dan Ersel durumu 2-1'e getirdi. Karşılaşma bu sonuçla sona erdi. Eskişehirspor bu mağlubiyetle 12 puanda kalarak, ligin 17. sırasında yer aldı. 

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Kaleci

03 Aralık 2018 22:19
Kaleci antrenörleri elimizdeki kaleciyi iyi çalıştırın.Kendine güvenmesi gerekir.Kaleci güven vermesi gerekir.

tmt

03 Aralık 2018 22:16
Kalemiz gole kapalı olmalı ama sonuna kadar açık defans ve kaleci uyumu kötü.

tades

05 Aralık 2018 09:13
insanlara kümede kalmayı bile büyük başarıymış gibi yutturmaya çalışıyorlar

kral

04 Aralık 2018 13:55
bu takımdan bir cacık olmaz harcanan paralara yazık daha insanlardan ne yüzle para talep ediyorlar hepsini kovup yönetim dahil tamamen eskişehirli oyuncu ve teknik kadrodan kurulmalı yönetimde dürüst bir futboldan anlayan kişiler olmalı sıfırdan başlanmalı

Harun

03 Aralık 2018 22:18
Kaleci kolay yetişmiyor.

cemal

04 Aralık 2018 18:01
Bir "tık" daha inerse "dip" yapar. Dip yapan sıçrar...! Enseyi karartma ESES.

EsEs

04 Aralık 2018 17:43
Vatandaş rumuzlu arkadaş belli ki büyük takım seviyor.8 taş veya Cinconlu olmalı.Real veya Barçayı tut onlar daha büyük

Vatandaş

06 Aralık 2018 17:37
EsEs rumuzlu arkadaşım bunun büyük takım sevmekle alakası yok. Sakarya Gazetesi'nin haber başlığı "Söke Söke Alıyoruz" şeklindeydi ama haber içeriği olan deplasman sonuçları ile çelişiyordu. Sözüm gazetede haber yapıp, başlık atamalara...

Eses

04 Aralık 2018 10:30
Kümede kalmak istiyorsak bazı takımlara karşı içeride ve dışarıda kazanmak lazım. Bu takım da Gençler, Bolu, Osmanlı, Denizli olmayacağına göre en uygun rakip Afyon, ama bunu da başaramadık. Malesef bu gidiş hiç iyi değil. Kredimiz zaten pek yoktu, varsa da artık sonuna geldik. Gerçekçi olmak lazım transferi açsak dahi ikinci devre hedef kümede kalmak.

Zeki Taş

04 Aralık 2018 07:53
Bu vatandaş lakaplı her şeye muhalefet, hiçbir şeyi beğenmiyor, kesin Eskişehirli biri değil !!!

Es26

05 Aralık 2018 11:45
Bir gün yüzümüz gülecek mi.

ismailce

04 Aralık 2018 08:49
Sanki kendi sahamızda çok gülüyoruzda.

Vatandaş

03 Aralık 2018 20:05
Söke Söke Alıyoruz diyordunuz hani???

HEPDESTEK

04 Aralık 2018 07:56
GÜN BİRLİK VE BERABERLİK GÜNÜDÜR,İLİMİZDE YAŞAYAN HER VATANDAŞTAN BİR DEFAYA MAHSUS 1000 TL ESKİŞEHİRLİLİK VERGİSİ TOPLANIP KULÜBÜMÜZE AKTARILMALI,SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ BU YASAYI ÇIKARTSIN LÜTFEN,SÜPER LİGE BU MADDİ GÜÇLE ÇIKARIZ,ENFİLASYONLA TOPYEKÜN MÜCADELE ETTİĞİMİZ GİBİ KULÜBÜMÜZ İÇİNDE BİR DEFAYA MAHSUZ TOPYEKÜN MÜCADELE EDİP TIRANSFER KARATAHTASINI AÇMASI LAZIM.