ÇYDD 30 YAŞINDA

21 Şubat 2019 16:36
ÇYDD 30 YAŞINDA

Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği üyeleri 30. kuruluş yıldönümü dolayısıyla Vilayet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtı'na çelenk bıraktı.

21 Şubat 1989 yılında kurulan ÇYDD üyeleri Atatürk Anıtı2na çelenk bıraktı. ÇYDD Başkanı Sevgi Akmen konuşmasına Kurucu Başkan Türkan Saylan'ı anarak başladı. Derneğin 30 yıldır kadın ve eğitim odaklı çalıştığını belirten Akmen "110 şubesi ve binlerce üyesi ile ÇYDD kız yurtları, eğitim evleri, okullar inşa ederek eğitime hizmet sundu. Ayrıca ÇYDD kızlarımızı sosyal yaşamdan alı koyan, eğitim hakkını engelleyen politikalara karşı duruşundan ödün vermedi" dedi.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Naneci yılmaz

22 Şubat 2019 00:11
Sevgili cumhuriyet teyzeler ; rahat olun eskişehirde çağdaşlık diz boyu . Hatta paçalardan akıyor .

MERMERCİ

21 Şubat 2019 20:42
Çocuklarınızı hangi ideoloji olursa olsun kimseye teslim etmeyin.Arkalarında kendiniz durunuz,onları değişik gurupların kullanmasına müsade etmeyiniz.

ali

22 Şubat 2019 17:02
hepsinin tuzu kuru biz çalışmaktan kafamızı gömmeye fırsat bulamadık zeki seninde tuzun kuru galiba

Can

22 Şubat 2019 15:41
Çağdaşmışlar ülkeye yapılan ileri teknolojiye karşı çıkanlara sesi çıkmaz milletin dini.namaxi kılık kıyafeti olanlara karşı çıkarlar bizler sizlerin kılık kıyafetine karisiyormuyuz siz kendi işinize bakin csgdadliginiz sizin olsun iş yapana gölge etmeyin

Cevat Mahir

22 Şubat 2019 10:00
Sevgi hanım zarif egitimli hersey var ama sanssız mı desem, bir sey var. cyd derneginde basarılı olsa ne baksana siyasetin hic bir yerinde yok. kotu iyi mi kovuyor. cozmek zor. kendini de bir gozden gecirmeli.

ali

22 Şubat 2019 06:11
ilk defa duydum

meraba

22 Şubat 2019 09:39
bende 79 doğumlu olduğuma göre düzmantık bir hesap yapacak olursam 40 yaşındayım yanlışmı söylüyorum arkadaşlar soruyorum sizlere.

malesef

23 Şubat 2019 07:45
ya arkadaşlar bu işi yapacak başka kimse yokmu, hep aynı yüzler gına geldi artık, lütfen stk lar yeni yüzler tarafından yönetilsin

Zeki Taş