CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'DAN BÜYÜKERŞEN'E TEBRİK

Son Güncelleme : 18 Mart 2017 09:03
CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'DAN BÜYÜKERŞEN'E TEBRİK

Toplu açılış töreni için Eskişehir’e gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ziyareti nedeniyle Büyükşehir Belediyesi Anı Defterine, Başkan Büyükerşen ve ekibini Eskişehir’de yapılan hizmetlerinden ötürü tebrik ettiğini yazdı.

Eskişehir’e gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Büyükşehir Belediyesi Anı Defterine Eskişehir’de bulunmaktan duyduğu memnuniyeti belirterek “Eskişehir eğitimde, sanayide ve ticarette yaptığı ataklarla ülkemizin seçkin şehirlerinden biri haline gelmiştir. Bu gelişmede payı olan Büyükşehir Belediye Başkanı ve ekibi başta olmak üzere herkesi tebrik ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum” görüşlerini paylaştı.

Yorumlar (23) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

eks kavatör

18 Mart 2017 09:48
sayı cumhurbaşkanım siz bir gün sayın kılıçtaroğluna da teşekkür edeceksiniz. Bizi ikinci bir fötö kalkışmasından kurtardınız diyerek onuda makamında BİR KERE de olsa şereflendireceksiniz. Kendinizi bu alemden soyutlayanlardan kurtulduğunuz gün kendinize geleceksiniz.Madendeki ölen kardeşlerimizin FITRATTAN değil, ihmalden öldüğünü anlayıp onlardan da özür dileyeceksiniz. ÇÜNKÜ FITRAT demek yaratılışdan gelen demek halbuki madencilik ülkesinin ihtiyaçlarını gidermenin sonucunda insanı yerin altını oydura oydura 3000 bin meteye indirmesinin sonucudur. Sen bana desen ki evladım ısınmak için ne yaparsın yerin 3000 bin metre altına inmek aklımın ucundan bile geçmez.Giderim ormandan odun toplar ısınırım tek başıma ihtiyacımı gideririm.AMA ÜLKE olarak düşününce iş değişiyor o halde 3000 bin metreye inmek FITRAT olmuyor, ÜLKEYİ yönetenlerin işi oluyor.Çünkü oraya sen göndermiş oluyorsun onları.Tedbirinide sen almak zorundasın.Herkese,Herşeye külhanbeyliği olcak iş değildir. ÇOK İDALI OLMAK ANİ BÜYÜMEYE ÇALIŞMAK HEPİMİZİ YORAR. SAKİN VE SAYGILI OLMAK BU ÜLKENİN İNSANINA VERİLEN DEĞERİ GÖSTERİR.

eks kavatör

18 Mart 2017 20:01
vatan-doğan KARDEŞLER. Sizinle polemiğe girmek istemem.AMA açılım sürecinde pkk nın güçlenmesine sebep olunmadımı, kahraman emniyet güçlerimiz yanlış siyasi kararlardan doğan sonucu şehit ve gazi olarak şerefleriyle bu ülkeyi temizlemekle meşguller. içleride yakın akrabalarım var. Hepsinden Allah razı olsun. BU AÇILIM SÜRECİ YANLIŞ DİYEN BEĞENMEDİĞİNİZ KİŞİLERDİ. Bir diğer konu fetö. Bişey dememe gerek varmı ? saygılar sunuyorum.

Adil

18 Mart 2017 10:08
göz var izan var, terazi var mizan var (akıl var mantık var, tartı var ölçü var).

Osman

18 Mart 2017 11:52
Hayır demek ülkesini sevenlerin fıtratında var

Yiğit

19 Mart 2017 06:41
Mesele Vatan meselesidir . Koca Osmanlıyı yıkıp Çanakkale'de o kadar şehit boşuna verilmedi. Bu millet ezikliği kaldıramaz bunu yapabilecek bir yönetici varsa oda Anadolu'nun başının üstünde yeri vardır .

hamdi yavuz

19 Mart 2017 14:46
SAYIN CUMHURBASKANIM. COK INCE VE NAZIKSINIZ. AMA BU ISLER TESEKKURLE OLMUYOR. 3. NCU UNIVERSITE VAADI HAVADA KALDI. HAVAALANIMIZ VAR. CHARTER UCUSLAR DISINDA/ UCUS YOK. IZIN SEZONU BASLADIGINDA SADECE EMIRDAGLI KARDESLERIMIZ ICIN CALISMAYA BASLIYOR. THY. ILLA KAR ETMEK ZORUNDAMI??? ULKE ICI UCUSLARDAN? TARIFE KOYSUNLAR/ MISAL PAZARTESI IZMIR/SALI ANTALYA/CARSAMBA ADANA. PERSEMBE GAZIANTEP/CUMA TRABZON. BIRDE SAYIN CUMHURBASKANIM. HAYIR DIYENLER TERORIST DEDINIZ YA. BU OLMADI. SIZIN BU SOZUNUZE GORE BEN VE ESKISEHIRIN YARISI.

Bugra

24 Temmuz 2019 07:39
Cumhurbaşkanım buna bile tahamül edemeyen yorumlar var

Eskişehirli

18 Mart 2017 11:12
Hayırdır? hangi dağda hangi kurt öldü?

=! HAYIR !=

18 Mart 2017 16:32
Eskişehir seninle değil. 1 milyon kez hayırrrrrrrrrrrr HAYIR HAYIR .

Mehmet Haydar

09 Eylül 2019 20:31
Sayın cumhurbaşkanım Allah sizi bu ülkenin başından eksik etmesin.rabbim siZi korusun

Can

25 Haziran 2019 16:59
Bırak c başkanım niye tebrik ediyorsun onlar degilmi ikdidar iyi iş yapsada bu millet bize onları tebrik etmeyin diyen ve bize bunun için oy verdim diyen hep barajı açınca pilav dağıtan bel başkanlarına sesimi çıkaramayalar konuşur değmez sen işine bak bizler senin ölümüne arjandayiz

mk demirci

21 Mart 2017 09:20
İmzayı göremedik ;-)

Bugra

24 Temmuz 2019 07:37
Abdik gubudik tam kara cahilsin :)

Eray

23 Mayıs 2019 04:06
Hocaya destek tm çünkü ülkenin hali ortada ekonomik kriz var reis dediniz adam ülkeyi satmaktan bir işe yaramadı tarımı bitirdi ülke reis yüzünden fakir kaldı

Kurt

23 Mayıs 2019 04:12
Açılım süreci başlattınız başınıza bela ettiniz ülkende tarım denilen bişey kalmadı sattınız ülkeyi fetö ile bir oldunuz daha önceleri

huseyin

19 Mart 2017 11:31
hocamıza bu kadar güveniyorsanız reis le bir tutuyorsunuz başkanlık seçiminde aday yapınca gorelim o zaman kardesim,

abik gubidik

19 Mart 2017 01:20
havanı alırsın eşkişehirden,yallah tayyip..HAYIRR

doğan

18 Mart 2017 10:10
geçtiğimiz dönem Diyarbakır da polisimize askerimize bombalı silahlı saldırılar gerçekleştirenlere, hendek kazan arkadaşlar diyen kimdi? eks kavatör sen neyin kafasını yaşıyorsun???

Cem

18 Mart 2017 18:51
Milletin bekâsı için %60 Evet 16 Nisan'da sandıkları patlayalım.Eskişehir EVET diyor.

deniz

19 Mart 2017 00:09
Eskisehirde buyukersen rüzgarı muzgari kalmadı söndü,siz hala hangi ruyadasiniz,vişneli hosnudiye,yilduztepe nin hayır oyu Eskisehir geneline yetecek mi,göreceğiz,yüzde 52 evet çıkar eskisehirde,,Türkiye genelinde evet 61 hayır 39,,not edin,

BİZDENDE EVET