ÇİFTÇİMİZ ÜRETEMEZ HALE GELDİ

Son Güncelleme : 14 Mart 2019 16:03
ÇİFTÇİMİZ ÜRETEMEZ HALE GELDİ

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, Mihalgazi Belediye Başkan Adayı Bülent Durna’nın Seçim İletişim Merkezi açılışı için Mihalgazi’deydi.

Büyük ilgi gördü

Ekonomik olarak zor günlerden geçen üreticilere dağıttığı 270 bin domates fidesi ve 2 milyon 500 bin marul fidesiyle destek olan Başkan Büyükerşen’e Mihalgazili üreticiler de büyük ilgi gösterdi. Seçim İletişim Merkezi’nin açılışında konuşan Başkan Büyükerşen Mihalgazi ve Sarıcakaya topraklarının Anadolu’nun en verimli topraklara sahip olduğunu belirtti.

Verdikleri sözleri tutmadılar

Büyükerşen Sizlerden 31 Mart’ta sandığa giderken elinizi vicdanınıza koymanızı istiyorum. 5 yıldır mevcut iktidar veya mevcut belediye başkanı Mihalgazi için ne yaptı? Sizlere 2014’de verilen hangi söz yerine getirildi? Bırakın verdikleri sözleri tutmayı bizim yapmak istediğimiz hizmetler için bile bizimle uyumlu çalışılmadı. İlçemize kazandırmak istediğimiz arıtma tesisi için mevcut belediye başkanınız bizlere yer bile göstermedi. Sözün özü, 1 Nisan sabahıyla birlikte bizimle uyum içinde çalışacak Sayın Durna’ya sizlerden destek istiyorum” dedi.

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (6)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Nurettin

15 Mart 2019 07:56
Sarıcakayam Dünyanın en verimli ve en doğal bir yöresinde yaşıyorsunuz. o toprakları ranta ve komisyoncularınıza peşkeş çekmeyin 50 kr'a satığın kıvırcık İstanbul tezgahlarında 7-8 tl emeklerinizi güçlerinizi üretiminizi birleştirin.Kooperatifleşin ancak o zaman alın terinizin karşılığını alın oya karşılık ruzi mahşer beratı veren yobazlara kanmayın

Osman

15 Mart 2019 09:16
Hocam 1 günde Günyüzü ilçemize bekleriz. ha ilçe adayınız yok ama büyükşehir olarak ne yapacaksınız Günyüzü projeleriniz nedir. 2014 seçimlerinde Günyüzü adayını 2 ye katladınız sonuçta

ESES26

15 Mart 2019 07:17
Sayın Başkan 20 yıldır Eskişehir yönetiminde olan sizsiniz ama bu iş Hükumetin işi diyorsanız bu seçimler genel seçimler değil hatırlatmak isterim. Siz önümüzdeki dönemde ne yapacaksınız onun sözünü verin! Heykel mi? Trafik sorunu mu? .......

Mert

15 Mart 2019 10:17
Merak ettiğim siz insanların aklıyla dalga mi geçiyorsunuz yaaa

mustafa

15 Mart 2019 07:41
Ülkeye başkan seçmiyoruz Belediyeye başkan sececeğiz Siz Eskişehir Belediye başkanısınız ürettirin o zaman. Saplama samanı karıştırmayalım.

Ayla

14 Mart 2019 21:50
Hoca halkın arasına girmeye başladı. Seçim öncesi Fevziçakmak mah muhtarını mahalleye belediye niçin hizmet yapmıyor diye sormaya gittiğinde kabul etmedi. Muhtar niçin mahalleme belediyeler hizmet etmiyor diye SİYAH ÇELENK koydu. Halkımızın aydınlanması lazım. 20 senelik Büyükşehir Belediye başkanı Yılmaz Büyükerşen dir 15 senelik tepebaşı belediye başkanı Ahmet Ataç dır. Zaman uzunnn

erdal

15 Mart 2019 07:25
çiftçi kardeşim siz niye heykel üretmiyorsun bakayım, Bak millet heykele aç.

beyköylü

15 Mart 2019 15:42
Hayırdır hocam giderayak bu sakarı deresi aşkı ?

KIVIRCIK

15 Mart 2019 09:06
HOCAMMM -- ÇİFCİLERE HEYKEL ÜRETİM TEZGAHLARI AÇILSA , NASIL OLUR ACABA .

yılmaz

14 Mart 2019 16:44
sabah akşam gece heykel üretmekten başka birşey düşünmeyen sayın büyükerşen sen bizi güldürdün ya ne desek boş artık.

patlıcan zor durumda

14 Mart 2019 16:42
bu insanların canı yokmu , insan bir az utanırda , ilçeye bir heykel sözü verir . sebze için akıl verme ( onlar domatesin biberin kelemin ciğerini bilir )

Nail

15 Mart 2019 07:27
sayıyla fidemi olur Allah aşkına.

DOĞRULAR ÖLÜNCE SÖYLENMEZ

14 Mart 2019 21:09
AÇSIN AÇSIN 31 MARTTAN SONRA AÇACAK BİRŞEY BULAMIYACAK!

domat

14 Mart 2019 17:50
hoca hoca o çiftciler domatesin , büberin , marul un romanını yazar . sen akıl verme para ver . sen var git heykeltraş işlerine .

t.m

15 Mart 2019 23:31
tarım bakanı eğer dışarıdan saman ithal edebiliyorsak demekki türkiyenin parası var diyor.

Hocam

14 Mart 2019 17:15
Çatlayında patlayın inadına hoca hoca hoca

ESES

15 Mart 2019 07:54
HOCA BİR ÇOK İLÇE İLE BİRLİKTE SEÇİMİ KAZANACAKTIR.

:))

14 Mart 2019 16:46
bir nisan sabahı , aç karna uyandın mı hiç ?