ÇEVRE YOLUNDA FECİ KAZA

Son Güncelleme : 25 Ağustos 2019 12:08
ÇEVRE YOLUNDA FECİ KAZA

Çevre yolunda bir otomobil ve bir TIR iki ata çarptı. Kazada atlar telef oldu.

Şarhöyük Mahallesi Eskişehir-Ankara karayolu üzerinde başıboş iki at yolun karşısına geçmek istedi. Yolun yarısına kadar karşıya geçen atlar, ortada bulunan demir bariyerlerden geçerek yola atladı. Bu sırada Musa Özgür idaresindeki 16 AAT 714 plakalı otomobil iki ata çarptı. Özgür’ün arkasında bulunan 26 E 7710 plakalı kamyon ise yerde yatan atın üzerinden geçti. Vatandaşlar yaralı ata su dökerek müdahalede bulundu Kaza sonrasında sürücü ve yerde yatan atlara ilk müdahaleyi çevredeki vatandaşlar yaptı. Sürücü ve otomobilde bulunan eşi ile iki çocuk yol kenarına alınırken, yaralı olan bir ata ise soğuk su dökerek, müdahale etti. Ancak yaralı diğer atta kısa süre sonra öldü. Olayı gören bir vatandaş ise kazayı gördükten sonra koşarak gelerek müdahale ettiklerini söyledi.

Kazaya karışan otomobil sürücüsü Musa Özgür, yaşanan kazayı şöyle anlattı: “Normal seyir halinde giderken, atlar birden tellerin arasında karşıya geçti. Ben de frene basmama rağmen atlara çarptım. Bursa istikametinden Ankara istikametine doğru gidiyordum.” Öte yandan, kaza sonrasında çevre yolunda trafik akışı bir süre tek şerit halinde devam etti. Uzun kuyruklar oluşurken, trafik atların ve kazaya karışan otomobilin kaldırılması sonucunda yeniden üç şerit olarak trafiğe açıldı.

Kazada atlar telef olurken sürücüler kazayı yara almadan atlattı. Kaza nedeniyle çevre yolunda trafik bir süre aksadı.

Yorumlar (15) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Eses

25 Ağustos 2019 11:21
Sen cevre yolunu sehrin disina tasimazsan insanoglu ortada demirleri koparir kırarsan bu gidisle orda ne yayasi kalir ne arabasi.yazik bu kacinci gunes cevre yolu sart sartttt

adem kayar

25 Ağustos 2019 11:42
kaza olmadık gün yokkı cevre yolunda artık kaldırmyor eskişehir türkiyede bir eskişehir kaldı cevre yolu olmadık harun karacan söz vermişti secim vataleri koltuk kavgası bititi unutuldu gititi

Vatandas

25 Ağustos 2019 18:37
Çevre yolunu hangi kurumun yapacağını bilmeyenler yine yorum yapmışlar.belediyenin görevi değil ama belediyelerde bu başı boş atları toplayıp götürse bunları yola salan şahıslarada can ve mala zarar vermekten hapis cezası verseler ne iyi olur.

Ekrem

25 Ağustos 2019 11:14
Ticari turistik faytonun yanında şehir merkezinde at eşek beslenmesi yükte kullanılması yasaklanmalı. Kullanan kişiler belli hayvanın sorumluluğunu almayıp yemini vermeyip park çimlerine salıyorlar. Kuyubaşı ve Gazipaşa da kentsel dönüşüm yapılmalı.

deniz

26 Ağustos 2019 10:17
Şimdi kim karşılayacak arabanın zararını....ya arabadakiler ölseydi....bu hayvanların sahipleri derhal bulunup gereken ceza verilmeli....hangi devirde yaşıyoruz ya hala atlar yollarda geziyor...her taraf cahil dolu...

Aras

25 Ağustos 2019 17:48
Burası çevre yolu değil ki. Şehir içindeki standart bir yol

sıkıntılı yol

26 Ağustos 2019 11:05
Gerçekten yoğunluğu ile her gün çile olan çevre yolu çözüm üretilmediği sürece daha çok canlar alır, hele ki bilinçsiz sürücüler ve araç yoğunluğu ile kaçınılmaz. Şehir hastahanesi açıldıktan sonrası o yol yoğun ve iyice sıkıntılı oldu. . .Umarım görenler kadar bir gün ilgilenenler de olur çevre yolunun bu durumuyla. Daha çok CANLAR YOK OLMASIN . .

Erol

26 Ağustos 2019 13:20
Bu başı boş atlar, yetkili geçinenlerin önüne çıkarsa ve yetkililerin yakını ölürse sorun çözülür. Başka türlü biz bu haberleri okur dururuz.

sakine

26 Ağustos 2019 12:49
Bu atlar senelerdir oralarda başıboş geziniyor. Böyle olacağı belliydi. Çarpan araca hiç ceza verilmemeli ve hasarı da at sahipleri tarafından ödenmeli. Araçtakiler ölseydi, ya da atlar paniklediğinde çevredeki çocuklar vs panikleyip yola atlasalardı ne olacaktı? Niye yıllardır çözülemiyor bu sorun, atların arkasında da mı birileri var???? Ayıp be.

Çevre yolu çevrelenmeli

26 Ağustos 2019 08:10
Tel örgü gereklidir. Her gün onlarca kedi -köpek telef oluyor .Bu vahşetin sorumlusu yok mu?

ZAVALLI HAYVANLAR

26 Ağustos 2019 08:07
ÇEVRE YOLUNUN ETRAFINA TEL ÖRGÜ ÇEKİLMELİDİR.KİMİN GÖREVİYSE HEMEN GÖREV BAŞINA .

hsn

25 Ağustos 2019 11:50
Çevre yolunda gezen bu atları sık sık görüyoruz ama her nedense ilgililer görmüyor. Kurbanda kaçan bir hayvanı kısa sürede etkisiz hale getiren ekipler bunlara neden müdahale etmiyor? Bu atları başıboş salanlar koca şehirde birkaç kişiden fazla değil ama şehirde düzeni bozuyorlar. Belediye görev başına...

Serdar Döner