ÇAKIRÖZER’DEN DEMOKRASİ MESAJI

22 Şubat 2020 15:35
ÇAKIRÖZER’DEN  DEMOKRASİ MESAJI

CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, yarın yapılacak CHP İl Kongresinin ‘iktidar yolunda bir demokrasi şöleni olacağını’ açıkladı.

Ülkemiz olacak

Çakırözer, “Cumhuriyet Halk Partisi en alt kademeden en üst kademeye kadar demokrasinin işlediği bir partidir. Partimizin gerçekleşecek 37. Olağan Eskişehir İl Kongresi de mahallelerimizde başlayan demokrasi şölenimizin taçlandığı bir buluşma olacak. Kazanan Eskişehir ve ülkemiz olacak.” dedi.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sosyalist

22 Şubat 2020 15:58
Toplanın gelin fevziçakmak mah. 21 senelik Büyükşehir Belediye başkanı Yılmaz Büyükerşen ve 16 senelik başkan Ahmet ataç FEVZİÇAKMAK MAH deyince ne anlıyorsunuz. Karşı karşı chp herşeye karşı. İşgörmez edebiyatı ve şovu bol halkdan uzak, senelerdir bu milleti donla gömlekle oyaladınız. Kime ne ben ne giyersem giyerim. Hem demokrasi edebiyatı yapacaksın hemde milletin giyimiyle ugraşacaksın.

kemalettin

23 Şubat 2020 10:50
chp ve demokrasi ...nasil birşey bu

nedim

23 Şubat 2020 09:54
Rakipsiz gn başkan seçmek sectirrnek demokrasi mi oluyor.? Ulke genelinde kongrelerde delege susturmak şölen mi oluyir

kavgadan önce şölen

22 Şubat 2020 16:39
demokrasi şöleni geçen sefer ki gibi olmasın , tavukcu mareme bu sefer şarkı bari söyletin ( sizin şarkıda bile adaletiniz yok demişti )

Vatandas

22 Şubat 2020 23:31
İl baskini olarak bu adar ne yapti allah askina elinizi vicdaniniza koyun oyle oy verin tabi moderator bunu yayinlarsa

Onur

24 Şubat 2020 00:10
Sayın vekil şehirden haberiniz var mı? Demokrasi şöleni imiş, yıllardır aynı sözler hiç dilinizden düşmedi. Adındaki halk tan başka halk ile işiniz yok sizin. Siz kendinizi halktan üstün gören elitler oldunuz 1938 den sonra! Bu devlet halka bırakılmayacak kadar değerli dediniz! Cahil halk ne anlar ki! Sonra çıkıp halkçı, sosyalist, demokrasi söylemleri vs. milleti avutun. Ve sayın vekil şehir ile ilgilenin doğum yeriniz olan şehirle.

ahmet

24 Şubat 2020 10:22
Demokrasi çok iyi işliyor chp de, adayım Canan Kaftancıoğlu seçin bunu. demokrasiden anladıkları. Keşke aday birden çok olsaydı da oy sayımı gizli olsaydı. Bu biraz daha demokratik olurdu. En azından adaylar seçime girdik kazanamadık derdi.

depolama

evden eve nakliyat çeviri şehirler arası nakliyat ofis taşıma