BÜYÜKŞEHİR MECLİS'İNDE GERGİNLİK

12 Aralık 2017 17:20
BÜYÜKŞEHİR MECLİS'İNDE GERGİNLİK

Dün akşam gerçekleşen Büyükşehir Belediye meclisinde gergin anlar ve sert diyaloglar yaşandı. Bizim Şehir Bülteni'nde çıkan "Baraj yatırımını 2018 programından çıkarmanın adı engelleme değil de nedir" başlıklı habere AK Partili meclis üyeleri tepki gösterdi.

Yaptığınız etik değil

Bültende çıkan habere tepki gösteren AK Partili meclis üyeleri adına Ahmet Yapıcı konuştu. Yapıcı, "Belediye bülteninde böyle bir haber yapamazsınız. Eğer haber yapmak istiyorsanız gazetelere gidip yapın veya ilan verin. Belediye meclis üyelerini ihanetle suçlayıp ifşa edip bastığınız bir haber. Bu etik değil, ahlaki değil, vicdanlı değil. Sizin bu yaptınızı esefle kınıyoruz" dedi.

Sizi affetmeyecekler

Başkan Yılmaz Büyükerşen ise, "Eskişehirliler sizin neler yaptığınızı öğrenecek. Gelecek kuşaklar sizi affetmeyecek. Bizi nasıl engellediğinizi herkes öğrenecek. Pek çok vatandaş beni arayıp soruyor barajla ilgili. Öğrenmek herkesin hakkı. Ben de sizi bu borulara ayırmadığınız ödenek için esefle kınıyorum" dedi.

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

YÜZ

12 Aralık 2017 19:46
Şehrin gelişimi ve halkın sağlığı ile oynayanların ALLAH da sağlıklarıyla oynasın, bu dünyada her ahirette rahat yüzü görmesinler

Necmi çalış

12 Aralık 2017 20:43
Noldu Akpli oyuncular işinize gelmedi tabi saman altından su yürütmeye alıştınız

Temiz su

13 Aralık 2017 07:50
Temiz suya kim engel ise bizde onlara engel oluruz. Büyükerşenede bu konuda hak veririm. Lakin 71 evlerine vaad edilen ve verilmeyen kat artırımını bizde esefle kınıyoruz. Sağımız solumuz 4 kat 6 kat ve 8 kat ama bize 2 kat. Yok öyle haksızlık sayın başkan sizi adalete davet ediyorum. Zira daha nice böyle mahalleler var.

haklı

13 Aralık 2017 07:56
susuz kalında görün. hepinizden zaman gelecek hesap sorulacak. adam bir şeyler yapmak istiyor. Amma velakim bu içimizdeki yanlış insanlar şehiri heba ediyor. sırf erşana karşı olalım diye, o bir şey yapamasın diye ....

Selami

13 Aralık 2017 09:24
Eskişehir halkına gelecek pırıl pırıl tertemiz suyun gelişini engellemenin adı nedir acaba bilen varmı. Lafı ağızlarında nedeen dolaştırıyorlar merak ediyorum kardeşim neden engelliyorsunuz, peki engellemiyorsanız çıkın açık açık söyleyin biz engellemiyoruz diye üstü kapalı laflarla bu milletin aklıyla alay eetmeyin. Bakın beyle bu su işi öyle çocuk oyuncağı değil çoluğumuzun çocuğumuzun milletimizin iççeceği tertemiz su bununla oynamayın lütfen. Eğer çıkıp bu milllete yani Eskişehir halkına bu işi biz engellemiyoruz yalan söylüyorlar veya engelliyoruz ama haklı nedenlerimiz var demezseniz. Kerbelada Hz.Peygamberin soyundan olan torunları ve ehlibeyt mensuplarını katleden ve günlerce su içmesini engelleyen yezidin komutanlarına benzeyeceksiniz haberiniz olsun.

yahya

13 Aralık 2017 09:54
Ahmet yapıcı sen kimsin

Akın Türk

13 Aralık 2017 10:08
Teşekkürler isimli yorumcuya, hepsi seçilmiş isimler hepsinin iradesi var????????

hoca devri kapanıyor

13 Aralık 2017 12:42
hoca nın diktatörlüğü bitti , artık istediğini yapamıyor , kızgınlığı ondan .

26013

12 Aralık 2017 19:26
Eskisehir halkı ortada engel varmı yokmu biliyor. Ama bunu bilmelerine rağmen bilmezden geliyorlar. Seçim yaklaşınca engelleniyoruz diyorlar. Artık kimse inanmaz. Otogarda ki tadilatta mı engellendi.

çile

13 Aralık 2017 07:51
TEK ADAMLIĞIN bittiği için bu kadar tepkilisin hoca...

ali

12 Aralık 2017 22:19
klar sizin nasıl bir parti ve şahalefet partisi oldugunu ogrenecek ulkesini dış ulkelere şikayet eden dış ulkelere turkiyeye gitmeyin diyen sizsiniz millet uyandı bir siz uyanmadınız

ali

13 Aralık 2017 07:50
hoca; gelecek nesiller seninde neleri YAPMADIĞINI ve koca bir şehri sadece kendi HAYALLERİNE mahkum ettiğini öğrenecek ve seni affetmeyecek...

Teşekkürler.

12 Aralık 2017 22:23
Artık hoca bırakmalı. Olaylar iyi yönetilemiyor. Böyle şeyler yakışmıyor meclis üyeleri nin hepsi seçilmiş . Hepsinin iradesi var. Suçlamak yanlış.
SAĞLIKLI ADIMLAR  PROJESİ ESKİŞEHİR'DE
SAĞLIKLI ADIMLAR PROJESİ ESKİŞEHİR'DE
Nesttle'nin, Milli Eğitim Müdürlüğü ile birlikte yürüttüğü 'Sağlıklı Adımlar' projesi Eskişehir' de devam ediyor. Proje kapsamında 3.sınıf öğrencilerin sağlıklı beslenmeleri ve fiziksel aktivite konusunda bilinçlendirilmeleri amaçlanıyor.
ALPU OVASI'NA ACELE KAMULAŞTIRMA
ALPU OVASI'NA ACELE KAMULAŞTIRMA
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, bugün Resmi Gazete’de yayınlanan karar ile Eskişehir’de yapılması planlanan kömürlü termik santral için ‘Acele Kamulaştırma Kararı’ alındığını belirterek, alınan karara tepki gösterdi.
MİNİKLERDEN ÖRNEK DAVRANIŞ
MİNİKLERDEN ÖRNEK DAVRANIŞ
Odunpazarı Belediyesi, Odunpazarı Kent Konseyi Hayvan Hakları çalışma grubu, Es Çocuk Evi, Odunpazarı Kent Konseyi 75. Yıl Mahalle Meclisi ve mahallede yaşayan hayvan dostları tarafından besleme etkinliği düzenlendi.
1 MAYIS'TA BU YOLLARA DİKKAT!
1 MAYIS'TA BU YOLLARA DİKKAT!
 Eskişehir Emniyet Müdürlüğü, 1 Mayıs kutlamaları nedeniyle güvenlik tedbirleri kapsamında kapatılacak cadde ve sokakların açıkladı. 
ÖLÜMDEN DÖNDÜLER
ÖLÜMDEN DÖNDÜLER
Motosiklet ile otomobilin karıştığı kazada 2 kişi yaralandı. 
TARİHİ MAKİNE HALA ÇALIŞIYOR
TARİHİ MAKİNE HALA ÇALIŞIYOR
Türkiye'ye ilk gelen matbaa basım makinelerinden bir tanesi çalışır durumda halen Sivrihisar'da bulunuyor. 
ESKİŞEHİR'DE BÜYÜK FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR'DE BÜYÜK FETÖ OPERASYONU
FETÖ’nün Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) yapılanmasına yönelik Eskişehir merkezli 8 kentte düzenlenen operasyonda 19 şüpheli yakalanarak gözaltına alındı. 
SİNAN ÖZKAR İSTİFA ETTİ
SİNAN ÖZKAR İSTİFA ETTİ
CHP İl Başkanı Sinan Özkar, milletvekilliği aday adaylığı için İl başkanlığı görevinden istifa etti.
DÜNDAR ÜNLÜ ADAY ADAYI OLACAK
DÜNDAR ÜNLÜ ADAY ADAYI OLACAK
AK Parti Eskişehir İl Başkanı M. Dündar Ünlü, milletvekilliği aday adaylığı için görevinden istifa edecek.