BÜYÜKERŞEN'E DESTEK MESAJI

Son Güncelleme : 17 Ağustos 2018 08:08
BÜYÜKERŞEN'E DESTEK MESAJI

Emekli Başbakanlık Başmüfettişi Bülent Tarhan, Başkan Yılmaz Büyükerşen'e Eskişehirspor konusunda destek mesajı gönderdi.

2010 yılında TFF'nin ABD'deki yaz kampında yaşadığı bir anıyı dile getiren Tarhan 'Aynı gezide Yılmaz Hocam ve Eskişehirspor Başkanı Halil Bey de vardı. Halil Bey'e "mali ve sportif kriterleriniz çok kötü; sportif yönden katılma hakkı elde etseniz bile UEFA müsabakalarına katılamazsınız" dediğimde bana "o zaman Eskişehir taraftarını yığarım, TFF'nin kapısının önüne" demişti. Yani bakış açıları hep bu oldu.' dedi.

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Nani

17 Ağustos 2018 12:44
Belediyeler yardım yapmamalı ..katılıyoruz.Ancak Türkiyede süper ligde oynayan hemen bütün kulupler örtülü ödenek dahil yardım alıyor.

Daha ne olsun

17 Ağustos 2018 10:47
Bu şehir sahipsizmiş.Vekillerimiz bile İzmirin dağlarında çiçekler açarı söylüyor.

cann

17 Ağustos 2018 10:31
halil ünal saçmaladı,sen batırdın kimseyi suçlama.

Eses

17 Ağustos 2018 09:53
Hem büyükerşenin hem ünalın hataları var

Hakan

17 Ağustos 2018 16:32
Es es i akp yönetiyor halil i akp getirdi yeğen il başkanı ve üyeler yönetiyor büyük erşan amatör tk zaten destek veriyor bu yapılanlar siyasi bl.başkanını yıpratma olayıdır...

Eses

17 Ağustos 2018 15:35
Büyükerşen de, Karacan da, kısacası tümü suçlu. Bazıları da bir yerden yakaladım diye hemen İzmir Marşı mevzuu açıyor. Hayırdır İzmir Marşı kanınıza mı dokunuyor.

Aysel

17 Ağustos 2018 12:28
Belediyeler spor kluplerine yardım yapmamalı . belediyeler halka hizmet üretmeli benim vergim spor kluplerine gitmemeli

neredesin

17 Ağustos 2018 11:53
belediye sanki babasının malı,nolcak belediyenin kasasından destek atsan,eses batıyo umrunda deyil,camiyaya destek lazım akıl veren çok para dedinmi herkes kayıp,yazıklar olsun sizlere,göz göre göre sayenizde küme düşüyoruz..Birlik beraberlik hikaye,hani kim nerede gösterin lütfen.......

hilmi

17 Ağustos 2018 10:16
bu taraftar senin tapulu malin mı kardeşim.

Mustafa

19 Ağustos 2018 08:36
Yani kac yildir bi halti beceremeyen iyice icine eden 2 tane baskan eses i yediniz isinize gelmeyince hep hocaya bisekil icine cekip sehrin en guclu adami bize yardim etmio ondan oldu teraneleri ya adam direk olarak isin icine girmek.istemio 100kere annatti yeter taraftari kullanmayin biz aptal degiliz...

ES-ES . AŞ.

17 Ağustos 2018 11:07
büyükerşen AŞ. şirketi kurmalı madem öyle istiyor , şirketi ve kurucu yöneticileride o bulmalı , takım ın borçlarını şirket kurunca nasıl olsa rahat öder .20 senedir yandan kenardan kaçtığı , kırdırdığı yeter . artık taşın altına elini sokmalı .

hoca işini bilirr

17 Ağustos 2018 11:21
ESKİŞEHİRSPOR İÇİN KILINI BİLE KIPIRDATMAYAN BÜYÜKERŞEN , ACABA BU SEFER NASIL KAÇAK YOL BULACAK , izmir marşını söyleyenlerde ortada görünmüyor .

Ccc

17 Ağustos 2018 12:01
Hata bizde sizin gibi belediye başkanını seçmekle sizin gibi kulüp başkanını seçmekle faydanız yok ikinizde susun artık taraftar konuşsun