BÜYÜKERŞEN'DEN İNCE AYAR

Son Güncelleme : 14 Ekim 2017 18:10
BÜYÜKERŞEN'DEN İNCE AYAR

Büyükşehir Belediyesi Porsuk Çayı ve çevresinin temizliğine dikkat çekmek amacıyla ‘Kovadan balık tutmak zorunda kalan dilenci’ heykelinden sonra yeni bir heykeli daha Porsuk kenarına yerleştirdi. Kabuklu yemişler yiyerek Porsuk ve çevresini kirletenler artık sahil kısmında ‘Çekirdek Çitleyen Eşek’ heykeli ile karşılaşacaklar.

Yaz aylarında duyarlı Eskişehir halkından gelen şikayetler üzerine çevre temizliğine dikkat çekmek isteyen Büyükşehir Belediyesi, Eskişehir’in en önemli simgelerinden biri olan Porsuk’un temiz tutulması için Adalar Mevkiine ‘Çekirdek Çitleyen Eşek’ heykeli yerleştirdi. Porsuk kenarında çekirdek çitleyerek kabuklarını yere atarken resmedilmiş karikatürize edilmiş heykel, vatandaşlar tarafından büyük beğeni topladı.

Mizahi bakış

Yıllar önce Porsuk Çayının temiz tutulması amacıyla kovadan balık tutan dilenci heykelini hazırladıklarını ifade eden Başkan Büyükerşen “Vatandaşlarımızın büyük bir bölümü Porsuk’un değerini bildiğinden bu konuda çok hassas davranıyor. Onlardan gelen şikayetler üzerine karikatürize edilmiş bu heykeli koyarak çevre temizliğine mizahi bir açıdan dikkat çekmek istedik” dedi.

Ali Baş'ın 24 Nisan 2016 tarihli 'EĞLENCEMİZ ÇEKİRDEK HEYKELİMİZ EŞEK' yazısını okumak için tıklayın

Yorumlar (29) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Eses

14 Ekim 2017 13:15
Çok güzel bir mesaj orada oturanlara sorsan hepsi üniversite öğrencisi çevreci doğa sever çağdaş (!) ahhh ahh

bazı yerleri eksik

14 Ekim 2017 17:02
tüm ulusal basında , tv lerde bu eşşek heykeli gösteriliyor , hoca çok iyi reklam yaptı , yalnız eşşek heykelinde hoca - bir şeyi eksik bırakmış , orada çekirdek yiyenlerin yanı sıra , içki - bira - rakı içiyorlar yatıyorlar , bunuda heykel de göstermesi gerekirdi .

Nadin

14 Ekim 2017 16:25
Aynen bir de deli eden trafik için heykel istiyoruz!!! Özellikle cuma ctesi pazar tur otobüsleri espark ın oraya dizi dizi!!!Başkan da şöförsüz bi çıksa trafiğe dediğim çok oluyor anca o zaman bizi anlar!!!çile çile!!!

Es26

15 Ekim 2017 14:37
Birde gündüz vakti suyun kenarında içki içen eşeğin heykeli yapılsa tam olacakmış

Emre

14 Ekim 2017 14:10
Arkadaşın birisi hocanın yetiştirdiği öğrenciler lafını kullanmış , sen hastamısın nesin arkadaşım çevre ve doğa sevgisini kapi kapi gezerek mi anlatması gerekiyor , bu %90 aileden öğrenilebilinen bir alışkanlık

Ziya

14 Ekim 2017 20:54
Bunun ince zarif bir gönderme olduğunu düşünenler her halde zerafet ve incelikten hiç nasibini almamışlar. Bir Kuran Ayeti ''Firavun kavmini aşağıladı. Onlar da bunu kabullendi.'' Böyle basit işleri abartıp kendisini gündem eden ufku dar ve basit kimseleri başa getirmektir asıl eşeklik. Utanmadan cadde ve sokaklarda içen, oynaşan ergenleri görmezden gelmektir en hakiki öz eşeklik.

hasan

14 Ekim 2017 17:53
Porsuk kenarında çekirdek çitleyenler Eskişehirli değil. Eskışehir evladı çevreyi kirletmez.

f. h

15 Ekim 2017 15:28
HOCA - çekirdek çitleyenleri eşşek heykeliyle göstermiş - orada BİRA içenleride öküz heykeliyle tavsir etmesi artık şart oldu . zarif , inçe naif bir şekilde .

çağlar

15 Ekim 2017 15:12
bu güzel şehirde üniversite okuyan bir öğrenci olarak porsuk'un kirletilmesi en çokta üniversiteli arkadaşların ayıbı çekirdeğinizi içeceğinizi bir poşete koyup çöpe atın. Espark'ın orada gördüğüm çöpleri defalarca kez topladım bu konuda en duyarlı olması gereken arkadaşlar üniversiteliler .. lütfen doğaya saygı gösterelim yaşadığınız güzel şehrin kıymetini bilin birşeylerin değeri kaybedilince daha iyi anlaşılıyor lütfen kaybetmeden kıymet gösterelim

Üniversiteli

14 Ekim 2017 22:10
İnsan bu kadar basitleş memeli. İnsan diyorum çünkü insan kalıbında olup ta insan olmayı bir türlü beceremeyen o kadar çok deftersiz var ki. Bu basitliğe alkış tutan maaşlı köpekler kemiğinizi hemen kapın.

Halkın sesi üniversiteli

14 Ekim 2017 20:57
Birileri çekirdek çitleyip gerçekten eşeklik etmiş olabilir. Ama böyle basit şeylerle gündeme gelmeye çalışmakta eşek oğlu eşekliktir.

eskişehirli

15 Ekim 2017 10:24
Belediyeye çok kez öneri sunduk, ahlağı ve vicdanı olan çevreyi kirletmez,kesin çözüm ceza uygulamak.İşsiz vatandaşlarımızı görevlendirerek,çevreyi kirletenlere anında maddi yaptırım uygulamak (fotoğraf çekerek ,ispatlı) ve cezanın yarısı veya belli yüzdeliğini de o kişiye maaş ve sigorta olarak vermek.Hem de işsizliğe çare bulmak. Zira insanları en çok yıldıran para cezası......

Nihat

14 Ekim 2017 21:59
Altında kimin imzası var bu önemli?

selo

14 Ekim 2017 14:13
Hocamız bir tane.Ama eşek yine eşektir.Çekirdek çitlemeninde bi adabı var.

Yalniz kız

14 Ekim 2017 21:26
Bence oralar sosyal yasam için güzel oturuyoruz arkadaşlarla ben açık havayı seviyorum. Ama sevgilim yok ondan biraz diğer arkadaşlarıma göre masum oturuyom. Zaten hiçte çekirdek sevmem ben. Yabancı dillerdeyim 2.sınıf minyon ama şirin

E.k.

14 Ekim 2017 13:25
Seviyorum büyükerşeni..örnek başkan.

okur

14 Ekim 2017 13:09
Hocam işte böyle naif bir o kadarda etkileyici gönderme yapar .. sen başkasın Yılmaz Büyükerşen ve Eskişehir'e çok ama çok yakışıyorsun..

eskişehir halkı

14 Ekim 2017 14:31
hoca çok naif ve inçe gönderme yapmış , aynı porsuk kenarında yatarak içki ,bira içen eşşekler heykelleri nin devamını inçe ve naif bir şekilde yapmasını bekliyoruz .

Özer

14 Ekim 2017 23:46
Harika mizahi bir uyarı olmuş

esk

14 Ekim 2017 23:50
neyani çöp olarak sadece çekirdek kabuğumu atmayın denilmek isteniyor halbuki çöp olarak en masumu çekirdek kabukları suda toprakda doğada en çabuk eriyen çöptür mahallerdeki parklarda masalarda oturaklarda porsuk kıyısından kat kat fazla çekirdek kabukları var

köylü vatandaş

14 Ekim 2017 23:20
2019 seçimlerine altı ay kala heykeli oradan kaldırabirler hatta porsuk kıyısına güneşden yağmurdan korunaklı çekirdek çitleme alanları bile yapılabilir

Ukab UKABE

14 Ekim 2017 22:14
Bir zamanlar

Es Es

15 Ekim 2017 11:52
akşam gelip bir görseniz oradaki atılan pislikleri şaşarsınız atılan pislikler porsuğa dökülüyor kötü görüntü çıkıyor ortaya hocada diyor ki bunu yapan eşşektir diyor eşşekde dünyanın en güzel gözlü hayvandır diyor böyle pis görüntü olduğu zaman hemen paylaşırsınız haber yaparsınız reklam yaparsınız çamur at izi kalmış eskişehir yılmaz büyükerşen ile güzel

malıçlı

15 Ekim 2017 11:10
yani nu yapılan çok hoş bişeymiş gibi yok efendim ince mizahmış sizin vekilleriniz teröriste olsa öyle yapamazsınız diyor burda başkanınız çekirdek çitleyip eğlenenlere eşşek yakıştırması yapıyo bu ne lahana turşusu hani siz çağdaştınız nerde kaldı çağdaşlığınız sen heykel yapana kadar oralara sıkca çöp koyda onadan sonra heykel yap normal sıradan chp zihniyeti hepsi bu

İzahname

16 Ekim 2017 05:56
Birisi de şimdi gözlüklü bir eşek heykeli yaparsa !........

mert

14 Ekim 2017 13:19
Demekki hocanın çok sevdiği öğrenciler hocayı dinlemiyor.

Fuat

14 Ekim 2017 14:28
Vatandaşa eşek diycegine oralara çöp kovası koy. Vatandaşa hakeret eden başkan mi olur

ES -26

14 Ekim 2017 13:24
Porsuk kenarına oturan Eskişehir halkı değil ki , Hocanın yetiştirdiği Yeni nesil Öğrenciler - daha bunlar iyi günler ." Hoca dan trafikte aracında çıldıran vatandaş heykeli yapmasını bekliyoruz . İŞİMİZ GÜCÜMÜZ HEYKEL .

Mehmet

14 Ekim 2017 14:22
Eskişehirime böyle bir heykel hiç yakışmamış. Hele üniversite öğrencilerine olan düşmanlığı ise hiç anlamıyorum. Sokaklarımızı ve evlerimizin önünü de mi öğrenciler pisletiyor. Oralara da mı eşek heykeli dikelim.Ne hocanın yaptığını ne de yorumları doğru bulmuyorum.Herkes önce kendini düzeltecek,çocuğuna örnek olacak sonra yetkililer de hakaret etmeden modern şehre yakışır uyarılarda bulunacak. Lütfen cevrenizi eviniz kabul ediniz.
ÜNİVERSİTEDE PROTESTO
ÜNİVERSİTEDE PROTESTO
ESOGÜ'de Kudüs protestosu düzenlendi.
TÜLOMSAŞ'TA  ÖNEMLİ TOPLANTI
TÜLOMSAŞ'TA ÖNEMLİ TOPLANTI
TCDD ve Bağlı Ortaklıklar toplantısı Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Orhan Birdal başkanlığında gerçekleştirildi.
CİNAYETTE 'İFTİRA' İDDİASI
CİNAYETTE 'İFTİRA' İDDİASI
Eskişehir’de 15 yaşındaki genci göğüsünden bıçaklayarak öldürdüğü iddia edilen Aleyna İ.’nin yargılanmasına başlandı. 
KUDÜS TEPKİSİ
KUDÜS TEPKİSİ
Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) Eğitim Sen Eskişehir Şubesi tarafından ABD'nin Kudüs kararına tepki açıklaması yapıldı. 
AKBAŞ'LAR 'POLİS KÖPEĞİ' OLUYOR
AKBAŞ'LAR 'POLİS KÖPEĞİ' OLUYOR
İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen "Asayiş Devriye Köpeği Olarak Kangal ve Akbaş Yetiştirme Projesi" kapsamında Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinden alınan 10 Akbaş cinsi çoban köpeği, eğitimin ardından kentin asayişi için görevlendirilecek.
TRAFİK CANAVARI KURBANI OLDU
TRAFİK CANAVARI KURBANI OLDU
Eskişehir'de, bir otomobilin çarptığı 23 yaşındaki üniversite öğrencisi genç yapılan tüm müdahalelere rağmen kuratılamadı.
Araç sayısı 300 bine dayandı
Araç sayısı 300 bine dayandı
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerine göre; Eskişehir'de trafiğe kayıtlı olarak araç sayısı bir ayda bin 181 adet artarak 300 bine yaklaşmaya başladı.
21 HAVACI DAHA YARGI ÖNÜNDE!
21 HAVACI DAHA YARGI ÖNÜNDE!
Eskişehir merkezli 12 ilde, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) Hava Kuvvetleri yapılanmasına yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınan 64 şüpheliden 21'i daha adliyeye gönderildi.
Yılmaz Özdil Eskişehir'i yazdı...
Yılmaz Özdil Eskişehir'i yazdı...
Sözcü Gazetesi yazarı Yılmaz Özdil, Eskişehir'i yazdı. Eskişehir'de yapılması planlanan Termik santral konusunu ele alan Özdil "Türkiye'nin tüm aklı başında insanlarını bu mücadeleye destek olmaya çağırıyorum" diye yazdı.