BÜYÜKERŞEN'DEN 'HAMAMYOLU' YORUMU

29 Nisan 2018 11:42
BÜYÜKERŞEN'DEN 'HAMAMYOLU' YORUMU

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, Hamamyolu Projesi hakkında konuştu.

Sebahattin Günday Parkı’nı gezdikten sonra konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, Başkan Kurt’u ve projede emeği geçenleri kutladı. Büyükerşen konuşmasına şu sözlerle devam etti: “Bu proje Odunpazarı Belediyesi’nin özellikle üzerinde durduğu bir proje. Uluslararası ödül alan bir proje. Hamamyolu yıllardan beri çok değişikliklere uğradı, park oldu, Pazar yeri oldu tekrar park oldu. Deresi vardı, bakılamadığı için kapatıldı. Hikayesi uzundur ve durmadan da değişikliğe uğramıştır. Odunpazarı Belediyemiz ise buraya çağdaş bir proje uygulama kararı vermiş ve bugünkü düzenlemesi aslında Avrupa’nın birçok ülkesinde hatta Japonya’da gördüğümüz bir düzenleme. Bana burası yapılırken bana sordular, ‘nasıl buluyorsun’ diye soruyorlardı. Bitince göreceğiz diye cevap veriyordum. Ben kutluyorum.”

Yorumlar (33) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Pusat

29 Nisan 2018 12:18
Saçma sapam bir yer oldu eski hali daha güzeldi

Es-es li

30 Nisan 2018 00:35
Maalesef onlarca ağacın kesilmesi, çimenin ,derenin havuzun ,yerine plastik bir park yapılması ucube bir köprü o yapılan plastiklerin hergun yıkanması tonlarca su israfı siyasi değil Eskişehir in eskiyi özlüyor olmadı maalesef

mehmet

29 Nisan 2018 14:23
Yeşilin yok olduğu, karanlık bir hamamyolu. çok para harcanmasına rağmen hayal kırıklığı yaratan bir proje. Ufuk meselesi...

vatandaşın yorumu

29 Nisan 2018 12:18
beton , demir , çimento , plastik ,,,,, kahtaaa , doğadaki 5 element . evropadan ödül bile alır

chp nin ilk köprüsü

29 Nisan 2018 12:24
hocanın abudik gubudik işleri , her 5 senede bir yenilenen hamamyolu , ağaçları kestiler yerine beton döktüler , geziciler uyuyormu , 20 milyon harcandı buraya .

Gülşen ümer

29 Nisan 2018 15:34
Bu kadar kötü projeyi beyenenlere yuh olsun

cemal esra ya

29 Nisan 2018 18:38
geziciler nerede , burada onca ağaç kesildi , tek bir sesleri bile çıkmadı .

Kamil

29 Nisan 2018 14:00
Bu proje mi ödül almış ne zamandır dünyada ağaç kesip yeşillik yok edip beton dikildiği. Yazıklar olsun diyorum bu şehrin parasını 20 milyonunu çöpe atanlara yuh olsun. Kendilerinin dediği gibi haram olsun haram olsun haram olsun diyorum...

Celil Atik

30 Nisan 2018 08:33
Sadece ortam yenilendi. Ama köprü bir ucube. Çocuk parkları vs. alanlar genişledi ama malzeme plastik ve kalıcı değil, işçilik kötü. İyisiyle kötüsüyle iş bitmiş ama Büyükerşen gibi birinin Eskişehir'de bu kadar güzel parklar varken bu parka bu kadar destek vereceği kadar güzel mi? Hayır.

Mustafa

30 Nisan 2018 11:04
Şimdiden deforme olmaya başladı, gelecek başkanada, hayallerini akçeye dönüştürecek yer belli.

Ayla

30 Nisan 2018 11:55
Bence eskisi daha güzeldi saçma sapan bir yer olmuş düşünüyorum ki daha güzel olabilirdi bu kadar masrafa yazık giden ağaçlara yeşilliklerle yazık

POLAT

30 Nisan 2018 09:48
burası Japonya değil TÜRKİYE. yeşillik ve su korunabilirdi ve eminim maliyet daha az olurdu. geziciler gezmede sanırım ya da gözleri görmüyor. onlar gezi parkına destek versin.

mustafa şimşek

30 Nisan 2018 09:59
Sayın Büyükerşende çok güzel olmuş harika dememiş zaten. Kutlamış ve avrupadan kopyala yapıştır bir proje olduğunu söylemiş. Park neyse ne artık ağaç kesildi vs bişeyler oldu. Ama o köprü ne ya kazulet gibi ne zaman o yoldan geçsem kapkara bir görüntü.Bu köprüyü bu şekilde yapanlarıda ayrıca kutluyoruz.

Mustafa Tk

29 Nisan 2018 20:27
Eski hali daha güzel ve daha doğaldı. Siyaseti bir tarafa bırakırsak hiçbir Eskişehirlinin bu projeyi begendini zannetmiyorum.Yazık oldu harcanan paraya.

Recep

30 Nisan 2018 10:22
Ucube köprü ile göz boyama. Şehir pislikten geçilmiyor. Parklar bahçeler hatta caddeler köpek pisliği yemek artığı çöp dolu. Dikkat edin.her an bir köpek pisliği veya yemek artığına basabilirsiniz. Şehir pis kokuyor. Örümcek ağı elektrik direk bağlantıları cabası. yeterli ve uygun yapılmayan temizleme ile her yer boş arsalar çöplük ve poşet dolu bir rüzgar ile bütün şehre dağılıyor. Toz soluyoruz. Zati köpek besleyenler park ve bahçeleri köpek tuvaleti yapmışlar. Çişi gelen köpekleri parklara getirip pisletiyorlar. Kendileri de başlarını bekliyor. Kuruyan köpek pislikleri ufalanıp toz haline geliyor. Soluma ile ciğerlerimize.

peyzaj mimarı

29 Nisan 2018 16:39
Öncelikle yeşil alanlara ihtiyacı olan bu cadde üzerine çok miktarda beton,taş,plastik vb. Malzemelerin kullanılması büyük bir hata, Ayrıca köprü cadde içerisine sıkışmış gibi.

Ata

29 Nisan 2018 22:50
Esra y sende kızıl trolmusun

Eses

15 Mayıs 2018 01:42
Gözzzūm gibi olmus, yapmasaniz daha iyidi,

Demircan

23 Mayıs 2018 05:44
Kente ihanet.Bu projeye ödül verildiği doğru olmasa gerek.Bırakın ödülü,projeyi yapan mimar-mühendisliklerin bile sorgulanması lazım.Bu kadar kötülüğü Hamamyolu haketmemişti.

A.Ozen.

21 Mayıs 2018 08:25
Diplomatik,hatir kirmama yorumu yapmis...... Buranin nasil ne icin odul aldigida merak meselesi? Belkide Plastik malzeme Satan firmadandir.....

Sadık MERT GÜNDÜZ

18 Mayıs 2018 20:34
Eski Hali ile daha güzeldi modernleşiyoruz sözde ama hep eskiye bir özlem kalacak. Kapkaranlık bir yer haline gelmiş yazık

Es Esli

09 Haziran 2018 08:46
Parkın çimlerini kesmek zor oluyordu, Kazım buna çözüm buldu heryeri tahtayla kapladı, o güzelim çim kokusu yok oldu.

ilker

20 Haziran 2018 11:28
Yeşili bozup betona çevirenlerin nesini beğenelim, bir şehrin tarihini mahvettiniz orada herkesin hakkı vardı kime sorup da içine ettiniz şehrin ? Körü körüne benim partim yaptı deyip beğenenlerdir aslı gibi koyunlar...

ender kemaneci

12 Haziran 2018 07:47
akkoyunlar adam sayesinde tr sayili yasanacak sehrindesiniz.

KIZILCIKLI

08 Haziran 2018 09:16
ya beyler bayanlar ben hamam yolu esnafı olarak soyluyorum eskiden kuş pisliğinden geçilmeyen hamam yolu havuzun pıslgı onca cocugun yüzüp hastalandığı kuş ölüsü dolu olan havuzu ne ara unuttunuz akşamları bi gelin bakalım hamam yoluna eglenen yavruları görün yapmayın Allah aşkına köprüsü ile oturuma yeri ile Bi başka oldu hamam yolu yapamayıp başaramayanlar utansın ben taktır ediyorum

şehirli eskişehirli

30 Mayıs 2018 09:58
her şey güzel..ve bundan daha iyisi olamazdı..yapanlar sağ olsun....başkanlar var olun..şehri,n yüz akısınız siz....

bir taşla iki kuş

29 Nisan 2018 13:00
chp nin çatı adayı çöktü , yeni adayı büyükerşen olmalı , hem eskişehir hemde türkiye kurtulacak bu chp den , hemen büyükşehirden istifa etmeli , çatı çökmeden .

Gonul

30 Nisan 2018 12:09
Hamam yolumuz harika olmuş yeşilliklerımız yine aynı şekilde duruyo oturma alanlarımız büyüdü her akşam çayımızı iciyoruz yapanların emeklerıne sağlık beğenmeyen gelmesin her gün oturacak yer zor buluyoruz

Esra y

29 Nisan 2018 13:23
Ak troller is başında aman ha boş gecmeyin laf söyleyin hemen

can

30 Nisan 2018 10:48
hamamyoluna yakın esnaflık yapıyorum, 2 çocuğum var 5/8 hiç bir zaman hamamyoluna gitme isteği olmayan çocuklarım sürekli hamamyoluna gitmek istiyorlar, çocukların beğendiği şey iyidir.

cemal

29 Nisan 2018 13:46
Bunu eleştirenlerin en çok ziyaret ettikleri mekan olduğuna eminim. Oranın esnafı memnunsa bu iş başarılmıştır. Ki, esnaf hayli memnun... Eskişehir'in en güzel yeri oldu.

esnaf

29 Nisan 2018 22:32
Helal olsun Kazım Kurt a.Ne demişler.Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır.Bu zaferi hazmedemeyen ucuz politikacılara da yavaş yavaş hazmedecekler.......

Zaa

30 Nisan 2018 10:41
Çekemiyolar seni ormanları katledenlere oy veren zihinsizler 2 agaca deger biçemiyolar helal sana başkan
HAMBURGER İÇİN 18 SAAT BEKLEDİLER
HAMBURGER İÇİN 18 SAAT BEKLEDİLER
İngiltere'nin başkenti Londra'da binlerce kişi, kentte ilk şubesini açan Asya merkezli fast-food firmasının önünde hamburger ve tavukburger alabilmek için saatlerce bekledi.
SÜLLÜ'NÜN SAMSUN TEMASLARI
SÜLLÜ'NÜN SAMSUN TEMASLARI
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, aday belirleme süreci ile ilgili olarak Genel Merkez tarafından görevlendirildiği Samsun’da sivil toplum kuruluşları, sendikalar ve odalar ile bir araya geldi.
ÇALIŞKAN'DAN  SEYİTGAZİ ZİYARETİ
ÇALIŞKAN'DAN SEYİTGAZİ ZİYARETİ
AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan ve yönetim kurulu üyeleri Seyitgazi’de bir dizi ziyaretlerde bulundu.
ÖĞRENCİLERE  HOŞGELDİN ETKİNLİĞİ
ÖĞRENCİLERE HOŞGELDİN ETKİNLİĞİ
Makina Mühendisleri Odası tarafından Endüstri Mühendisliği Bölümü 1. sınıf öğrencilerine yönelik “Bölüme Hoşgeldin Buluşması” etkinliği gerçekleştirildi.
TGB PANEL DÜZENLEYECEK
TGB PANEL DÜZENLEYECEK
Türkiye Gençlik Birliği Temsilcisi Yunus Emre Özgün, yarın ekonomik prangalardan kurtulmanın yollarını tartışacakları panel gerçekleştireceklerini söyledi.
ETO ÜYELERİ  FUARA KATILDI
ETO ÜYELERİ FUARA KATILDI
Eskişehir Ticaret Odası’nın gelinlik, mefruşat ve hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren üyeleri İzmir’de düzenlenen Fashion Prime fuarını ziyaret etti.
SORKUN ÇÖMLEĞİNİN  HİKAYESİ ANLATILDI
SORKUN ÇÖMLEĞİNİN HİKAYESİ ANLATILDI
Eskişehir Ticaret Odasında bünyesinde faaliyetlerini sürdüren AB Bilgi Merkezi, 2018 Avrupa Kültürel Miras yılı kapsamında, Sorkun Çömleği kitabı yayınladı.
MİHALIÇÇIK'IN  ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR
MİHALIÇÇIK'IN ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR
Büyükşehir Belediyesi, Mihalıççık ilçe merkezindeki cadde ve meydanda asfalt çalışması gerçekleştirdi.
  HAMAMYOLU'NA  'KEDİ EVLERİ' KONULDU
HAMAMYOLU'NA 'KEDİ EVLERİ' KONULDU
Odunpazarı Belediyesi, Haluk Levent tarafından kurulan ve Türkiye çapında bir örgütlenmeye sahip olan ‘Ahbap’ ile çalışmalarına devam ediyor.