BÜYÜKERŞEN'DEN 'HAMAMYOLU' YORUMU

29 Nisan 2018 11:42
BÜYÜKERŞEN'DEN 'HAMAMYOLU' YORUMU

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, Hamamyolu Projesi hakkında konuştu.

Sebahattin Günday Parkı’nı gezdikten sonra konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, Başkan Kurt’u ve projede emeği geçenleri kutladı. Büyükerşen konuşmasına şu sözlerle devam etti: “Bu proje Odunpazarı Belediyesi’nin özellikle üzerinde durduğu bir proje. Uluslararası ödül alan bir proje. Hamamyolu yıllardan beri çok değişikliklere uğradı, park oldu, Pazar yeri oldu tekrar park oldu. Deresi vardı, bakılamadığı için kapatıldı. Hikayesi uzundur ve durmadan da değişikliğe uğramıştır. Odunpazarı Belediyemiz ise buraya çağdaş bir proje uygulama kararı vermiş ve bugünkü düzenlemesi aslında Avrupa’nın birçok ülkesinde hatta Japonya’da gördüğümüz bir düzenleme. Bana burası yapılırken bana sordular, ‘nasıl buluyorsun’ diye soruyorlardı. Bitince göreceğiz diye cevap veriyordum. Ben kutluyorum.”

Yorumlar (33) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Pusat

29 Nisan 2018 12:18
Saçma sapam bir yer oldu eski hali daha güzeldi

Es-es li

30 Nisan 2018 00:35
Maalesef onlarca ağacın kesilmesi, çimenin ,derenin havuzun ,yerine plastik bir park yapılması ucube bir köprü o yapılan plastiklerin hergun yıkanması tonlarca su israfı siyasi değil Eskişehir in eskiyi özlüyor olmadı maalesef

mehmet

29 Nisan 2018 14:23
Yeşilin yok olduğu, karanlık bir hamamyolu. çok para harcanmasına rağmen hayal kırıklığı yaratan bir proje. Ufuk meselesi...

vatandaşın yorumu

29 Nisan 2018 12:18
beton , demir , çimento , plastik ,,,,, kahtaaa , doğadaki 5 element . evropadan ödül bile alır

chp nin ilk köprüsü

29 Nisan 2018 12:24
hocanın abudik gubudik işleri , her 5 senede bir yenilenen hamamyolu , ağaçları kestiler yerine beton döktüler , geziciler uyuyormu , 20 milyon harcandı buraya .

Gülşen ümer

29 Nisan 2018 15:34
Bu kadar kötü projeyi beyenenlere yuh olsun

cemal esra ya

29 Nisan 2018 18:38
geziciler nerede , burada onca ağaç kesildi , tek bir sesleri bile çıkmadı .

Kamil

29 Nisan 2018 14:00
Bu proje mi ödül almış ne zamandır dünyada ağaç kesip yeşillik yok edip beton dikildiği. Yazıklar olsun diyorum bu şehrin parasını 20 milyonunu çöpe atanlara yuh olsun. Kendilerinin dediği gibi haram olsun haram olsun haram olsun diyorum...

Celil Atik

30 Nisan 2018 08:33
Sadece ortam yenilendi. Ama köprü bir ucube. Çocuk parkları vs. alanlar genişledi ama malzeme plastik ve kalıcı değil, işçilik kötü. İyisiyle kötüsüyle iş bitmiş ama Büyükerşen gibi birinin Eskişehir'de bu kadar güzel parklar varken bu parka bu kadar destek vereceği kadar güzel mi? Hayır.

Mustafa

30 Nisan 2018 11:04
Şimdiden deforme olmaya başladı, gelecek başkanada, hayallerini akçeye dönüştürecek yer belli.

Ayla

30 Nisan 2018 11:55
Bence eskisi daha güzeldi saçma sapan bir yer olmuş düşünüyorum ki daha güzel olabilirdi bu kadar masrafa yazık giden ağaçlara yeşilliklerle yazık

POLAT

30 Nisan 2018 09:48
burası Japonya değil TÜRKİYE. yeşillik ve su korunabilirdi ve eminim maliyet daha az olurdu. geziciler gezmede sanırım ya da gözleri görmüyor. onlar gezi parkına destek versin.

mustafa şimşek

30 Nisan 2018 09:59
Sayın Büyükerşende çok güzel olmuş harika dememiş zaten. Kutlamış ve avrupadan kopyala yapıştır bir proje olduğunu söylemiş. Park neyse ne artık ağaç kesildi vs bişeyler oldu. Ama o köprü ne ya kazulet gibi ne zaman o yoldan geçsem kapkara bir görüntü.Bu köprüyü bu şekilde yapanlarıda ayrıca kutluyoruz.

Mustafa Tk

29 Nisan 2018 20:27
Eski hali daha güzel ve daha doğaldı. Siyaseti bir tarafa bırakırsak hiçbir Eskişehirlinin bu projeyi begendini zannetmiyorum.Yazık oldu harcanan paraya.

Recep

30 Nisan 2018 10:22
Ucube köprü ile göz boyama. Şehir pislikten geçilmiyor. Parklar bahçeler hatta caddeler köpek pisliği yemek artığı çöp dolu. Dikkat edin.her an bir köpek pisliği veya yemek artığına basabilirsiniz. Şehir pis kokuyor. Örümcek ağı elektrik direk bağlantıları cabası. yeterli ve uygun yapılmayan temizleme ile her yer boş arsalar çöplük ve poşet dolu bir rüzgar ile bütün şehre dağılıyor. Toz soluyoruz. Zati köpek besleyenler park ve bahçeleri köpek tuvaleti yapmışlar. Çişi gelen köpekleri parklara getirip pisletiyorlar. Kendileri de başlarını bekliyor. Kuruyan köpek pislikleri ufalanıp toz haline geliyor. Soluma ile ciğerlerimize.

peyzaj mimarı

29 Nisan 2018 16:39
Öncelikle yeşil alanlara ihtiyacı olan bu cadde üzerine çok miktarda beton,taş,plastik vb. Malzemelerin kullanılması büyük bir hata, Ayrıca köprü cadde içerisine sıkışmış gibi.

Ata

29 Nisan 2018 22:50
Esra y sende kızıl trolmusun

Eses

15 Mayıs 2018 01:42
Gözzzūm gibi olmus, yapmasaniz daha iyidi,

Demircan

23 Mayıs 2018 05:44
Kente ihanet.Bu projeye ödül verildiği doğru olmasa gerek.Bırakın ödülü,projeyi yapan mimar-mühendisliklerin bile sorgulanması lazım.Bu kadar kötülüğü Hamamyolu haketmemişti.

A.Ozen.

21 Mayıs 2018 08:25
Diplomatik,hatir kirmama yorumu yapmis...... Buranin nasil ne icin odul aldigida merak meselesi? Belkide Plastik malzeme Satan firmadandir.....

Sadık MERT GÜNDÜZ

18 Mayıs 2018 20:34
Eski Hali ile daha güzeldi modernleşiyoruz sözde ama hep eskiye bir özlem kalacak. Kapkaranlık bir yer haline gelmiş yazık

Es Esli

09 Haziran 2018 08:46
Parkın çimlerini kesmek zor oluyordu, Kazım buna çözüm buldu heryeri tahtayla kapladı, o güzelim çim kokusu yok oldu.

ilker

20 Haziran 2018 11:28
Yeşili bozup betona çevirenlerin nesini beğenelim, bir şehrin tarihini mahvettiniz orada herkesin hakkı vardı kime sorup da içine ettiniz şehrin ? Körü körüne benim partim yaptı deyip beğenenlerdir aslı gibi koyunlar...

KIZILCIKLI

08 Haziran 2018 09:16
ya beyler bayanlar ben hamam yolu esnafı olarak soyluyorum eskiden kuş pisliğinden geçilmeyen hamam yolu havuzun pıslgı onca cocugun yüzüp hastalandığı kuş ölüsü dolu olan havuzu ne ara unuttunuz akşamları bi gelin bakalım hamam yoluna eglenen yavruları görün yapmayın Allah aşkına köprüsü ile oturuma yeri ile Bi başka oldu hamam yolu yapamayıp başaramayanlar utansın ben taktır ediyorum

ender kemaneci

12 Haziran 2018 07:47
akkoyunlar adam sayesinde tr sayili yasanacak sehrindesiniz.

şehirli eskişehirli

30 Mayıs 2018 09:58
her şey güzel..ve bundan daha iyisi olamazdı..yapanlar sağ olsun....başkanlar var olun..şehri,n yüz akısınız siz....

bir taşla iki kuş

29 Nisan 2018 13:00
chp nin çatı adayı çöktü , yeni adayı büyükerşen olmalı , hem eskişehir hemde türkiye kurtulacak bu chp den , hemen büyükşehirden istifa etmeli , çatı çökmeden .

Gonul

30 Nisan 2018 12:09
Hamam yolumuz harika olmuş yeşilliklerımız yine aynı şekilde duruyo oturma alanlarımız büyüdü her akşam çayımızı iciyoruz yapanların emeklerıne sağlık beğenmeyen gelmesin her gün oturacak yer zor buluyoruz

Esra y

29 Nisan 2018 13:23
Ak troller is başında aman ha boş gecmeyin laf söyleyin hemen

can

30 Nisan 2018 10:48
hamamyoluna yakın esnaflık yapıyorum, 2 çocuğum var 5/8 hiç bir zaman hamamyoluna gitme isteği olmayan çocuklarım sürekli hamamyoluna gitmek istiyorlar, çocukların beğendiği şey iyidir.

cemal

29 Nisan 2018 13:46
Bunu eleştirenlerin en çok ziyaret ettikleri mekan olduğuna eminim. Oranın esnafı memnunsa bu iş başarılmıştır. Ki, esnaf hayli memnun... Eskişehir'in en güzel yeri oldu.

esnaf

29 Nisan 2018 22:32
Helal olsun Kazım Kurt a.Ne demişler.Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır.Bu zaferi hazmedemeyen ucuz politikacılara da yavaş yavaş hazmedecekler.......

Zaa

30 Nisan 2018 10:41
Çekemiyolar seni ormanları katledenlere oy veren zihinsizler 2 agaca deger biçemiyolar helal sana başkan
786 YILDIR AYAKTA DURUYOR
786 YILDIR AYAKTA DURUYOR
Anadolu'nun en büyük ahşap direkli camilerinden olan, Sivrihisar Belediyesinin yaptığı başvuru sonrası 2016'da UNESCO Dünya Mirası Geçici Listesine eklenen Ulu Cami, 786 yıldır ihtişamını kaybetmeden ayakta duruyor.
HIRSIZLAR GÜVENLİK KAMERASINA YAKALANDI
HIRSIZLAR GÜVENLİK KAMERASINA YAKALANDI
Eskişehir’de, bir apartmana gece geç saatlerde giren iki hırsız bisiklet çalarken güvenlik kameralarına yakalandı. Bisiklet sahibi Aytaç Korum, 3 ay önce büyük zahmetlerle aldığı ve arkadaşı gibi gördüğü bisikletinin bulunmasını istiyor.
DOLANDIRILMAKTAN SON ANDA KURTULDU
DOLANDIRILMAKTAN SON ANDA KURTULDU
Eskişehir'de telefonda kendisini polis olarak tanıtan şüphelinin yönlendirmesiyle bankadan 100 bin lira çekmeye çalışan 86 yaşındaki kişi, dolandırılmaktan son anda kurtarıldı.
ŞEHRİN TARİHİNE  IŞIK TUTULUYOR
ŞEHRİN TARİHİNE IŞIK TUTULUYOR
Anadolu Üniversitesi öğretim üyelerinin çalışmalar yaptığı Şarhöyük Kazı Alanı'nda bulunan 4 bin yıl öncesine ait kalıntılar Eskişehir'in tarihine ışık tutuyor.
SÜRÜCÜLERE BAYRAM UYARISI
SÜRÜCÜLERE BAYRAM UYARISI
Eskişehir Kent Konseyi Başkanı Nuray Akçasoy, trafik yoğunluğunun üst seviyelere çıktığı bayram tatilinde trafiğe çıkacak sürücülere uyarılarda bulundu.
SIRA DIŞI MESLEKLER  ÇOCUKLARLA BULUŞTU
SIRA DIŞI MESLEKLER ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Espark Alışveriş Merkezi’nde Sıra Dışı Meslekler'de gerçekleşen etkinliklerde, tüm çocuklar henüz var olmayan meslekleri deneyimledi.
SAZOVA'DA EĞLENCELİ YARIŞMA
SAZOVA'DA EĞLENCELİ YARIŞMA
Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen Türkiye Yelken Federasyonu’nun organize ettiği IOM sınıfı Radyo Kontrollü Yat Yarışları Gençlik ve Spor Bakanlığı Kupası, Sazova Göleti’nde yapılan yarışların ardından gerçekleştirilen kupa töreni ile tamamlandı.
SARAR'A TEŞEKKÜR
SARAR'A TEŞEKKÜR
Yunus Emre Devlet Hastanesi Başhekimi Mustafa Karagülle ve idari mali işler Müdürü Yüksel Solmaz, Sarar Şirketler Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Sarar’ı ziyaret ederek hastaneye katkılarından dolayı teşekkür ettiler.
MİHALGAZİ’DE  SİNEMA KEYFİ
MİHALGAZİ’DE SİNEMA KEYFİ
Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği ‘Açık Hava Sinema Geceleri’ etkinliği Mihalgazi İlçe Merkezi ve Bozaniç Mahallesi’nde yaşayan vatandaşlar tarafından coşkuyla karşılandı.