BÜYÜKERŞEN İÇİN ŞİİR YAZDI

23 Mart 2019 13:36
BÜYÜKERŞEN İÇİN ŞİİR YAZDI

Büyükşehir Belediyesi Gençlik Merkezi’nin düzenlediği ve öğrenci kulüplerini kapsayan bahar kahvaltısında yaklaşık 1200 genç, Prof. Dr. Yılmaz Büyükeşren ile buluştu.

Akademisyenliği döneminde öğrencilerine prens ve prenses diye seslenen Başkan Büyükerşen’e genç bir öğrenci yazdığı şiiri okudu. İşte Anadolu Üniversitesi Eczacılık Fakültesi 4’üncü sınıf öğrencisi Derya Avcı'nın yazdığı o şiir: 

 

Birliğin adıdır yılmaz

Ünlüdür her zaman kış yaz

Yardım eder hiç yorulmaz

Üstüne biri tanınmaz

Korkmaz her daim gider ileri

En büyük hayranıdır canı Eskişehir’i

Resim tiyatro heykeli

Şen şakrak geçer Eskişehir’in her yeri

En sevdiği prenses ve prensleri

Neyleyim ben öğrencisiz Eskişehir’i

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (6)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

hayati

23 Mart 2019 16:00
bu şehrin sahibi öğrenciler değil gerçek eskişehirlilerdir.

Simyacı

23 Mart 2019 16:00
Güzel olmuş böyle kalsın bidaha yazmayın.

EMİRDAĞLI

23 Mart 2019 19:39
Vaybe gözlerim yaşardı şiire bak.Duruşlarıda manken duruşu.

ARICI

23 Mart 2019 20:09
Susuzluğun,ulaiımsızlığın,kargaşanın adıdır yılmaz Ünlüdür herzaman heykelleri kış yaz Yardım eder hep merkeze kenara uğramaz Üstüne biri tanınmaz chp de tek adamdır Kokmaz her daim gider avrupaya En büyük hayranı canı batı sanatı Hep resim tiyatro heykeli Şen şakrak ağustos böceği gibi geçer Eskişehirin her yazı En sevdiği prens kazım prenses jalesi Neyleyim ben hizmetsiz Eskişehir'i

Elit

24 Mart 2019 01:43
Bu şehrin kaderini burada gelip geçici olanlar çiziyor . Bizde böyle debelenip, patinaj yapıp duruyoruz.

Hasan

24 Mart 2019 04:47
Abbas yolcu şiiri mi.?

Erhan

23 Mart 2019 21:22
Hocam uc bes yil okuyup cekip giden bu sehirde gercek Eskisehirlilerin Kaderiyle oynayan ogrencilerde olmasa Halin ne olur bilmem

Edebiyat ruhlu hocama

24 Mart 2019 07:20
1 hafta sonra sende şiir, makale, kitap ,köşe yazısı , seneryo yazmaya başlamalısın hocam. .

Dede

24 Mart 2019 01:02
Öz dedenize yazmazsınız bu dedenize yazdığınız şiirleri.

Recep ÖZTÜRK

23 Mart 2019 22:46
Resim tiyaroyla operayla olmuyo başkan bak 33.sıradayız mutlulukta diğer vilayetler çeşmeden su içerken biz hala sokakta sucu kovalıyoruz nasıl avrupa kentiyiz nasıl mutlu olayım damacana doldurmaktan

Erdal

24 Mart 2019 09:44
Bu şiiri yazan anasıfı kaça gidiyor acaba.Çünkü ilkokul 1. sınıf çocukları daha güzel yazıyor.

ARICI

23 Mart 2019 20:13
Editörüm bu şiire bayağı emek verdim rakipleri böyle sanatsal atışmaya çekmek ve ortamı yumuşatmak için şiirimi yayınlarsanız sevinirim.

nedim

25 Mart 2019 09:58
Hoca İstasyon cad. deki heykeli kuşlar pisletmiş! Sorunsala acil çözüm bekliyoruz. Lütfen bir güv. görevlisi verin oraya ki heykel aşınmasın bozulmasın! 3 vardiya olsun ama.