BUNUN SONU FELAKET

27 Ağustos 2018 13:14
BUNUN SONU FELAKET

Hazine ve Maliye Bakanlığının hazırladığı tasarruf paketlerinde MEB bütçesindeki kesintiye tepki gösteren CHP PM Üyesi Gaye Usluer “Bunun sonu felaket” dedi.

Eğitim yatırımlarının gün geçtikçe düşürüldüğünün altını çizen Usluer, “Bütçe içindeki oranının 2002 yılında yani AKP iktidara geldiğinde yüzde 17,18 iken, 2018 bütçesinde yüzde 8,36’ya düşürüldü. Aradaki farkın kabaca eğitimde özelleşmenin, piyasalaşmanın ekonomideki ifadesi olduğunu söylersek yanlış olmaz demiştik. Bugün yine aynı söylemde ısrarcıyız. 24 Haziran seçimleri öncesi geliyorum diyen ekonomik kriz, AKP’nin seçimlerden sonra her şey güllük gülistanlık olacak söylemlerine inat çığ gibi geldi. Bu karar, AKP’nin eğitime bakış açısını özetlemek için yeterli” dedi.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Enerjik

28 Ağustos 2018 12:43
Hem öğretim görevlisi,bilimle uğraşıyor,hem de siyasetle.Hem de Göztepesporlu.

sebo

28 Ağustos 2018 07:13
birde ağzınızdan hayır'lı bi laf çıksın.

Göztepeli

28 Ağustos 2018 02:20
Gaye hanım:Valla onun sonunu bilmemde senin sonun felaket oldu.Sonra bildiğim kadarıyla üniversitedeki görevinize geri döndünüz.CHP' nin peşinde koşarken ne ara hocalık yapıyorsunuz ? Ondan sonra izmirin dağlarında çiçekler açar ,yaşa mustafa kemal paşa yaşa.Oldumu şimdi bu , atatürk bu rezaleti görse kahrından ölürdü.Şimdide kemikleri sızlıyordur herhalde.......!

Uğur

27 Ağustos 2018 21:21
Seni görmek istemiyoruz.....EsEs'lileri küfreden Göztepeleri tebrik ederken düşünecektin. Nerenin vekili olduğunu unutmuştun.Zaten EsEs le hiç alakan olmadı ya.

dys224

27 Ağustos 2018 14:58
Bu gün de Gençlerbirliğini tebrik etmiş olabilir.Göztepeli eski vekilim.

YİRMİALTI

28 Ağustos 2018 10:37
ASIL FELAKET SİZİN İKTİDARA GELDİĞİNİZ ZAMAN (ALLAH GÖSTERMESİN) OLACAKTIR YİNE BU AZİZ MİLLETE EZİYETLER EDERSİNİZ AM BU HALK SİZE İMKANI İLELEBET VERMEYECEKTİR GAYE USLUER

x zenon.

27 Ağustos 2018 16:04
wekil olamayınca , chp başkanı kılıçoğluna bayrak açan gaye hanıma yol göründü . son çırpınışları bunlar .