BULVAR'DA FECİ KAZA!

17 Eylül 2017 12:26
BULVAR'DA FECİ KAZA!

Ulusal Egemenlik Bulvarı'nda yaşanan feci kazada bisiklet sürücüsü Samet Sevinç hayatını kaybetti.

Kaza dün akşam saatlerinde Ulusal Egemenlik Bulvarı'nda meydana geldi. İddialara 26 SA 326 plakalı aracın sürücüsü İbrahim A. viraja hızlı girince direksiyon hakimiyetini kaybetti. Araç savrularak ve takla atarak bisiklet yolunda bulunan Samet Sevinç (29) ve Muhittin Gençer'e (60) çarptı.

Kazada ağır yaralanan Samet Sevinç, hastaneye götürülürken tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Bisiklet sürücüsü Muhittin Gençer ve araç içerisinde bulunan sürücü İbrahim A. ile Rahime B.(18) ise kazada yaralandı.

Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı. 

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

prof.psikolog

18 Eylül 2017 08:13
Pardon sanırım yalnız yazmışsınız . " Kaza dün akşam saatlerinde" yerine "Cinayet dün akşam saatlerinde" .....olacaktı. Bu resmen cinayet şehir için hızın 50 km olduğunu sanırım bu arkadaşlar bilmiyor.

bekir yildirim

17 Eylül 2017 22:12
Burada olmesi gereken arac surucusu yok yere kac cana mal oldu kendi 3 gun sonra kaldigi yerden trafik canavarligina devam eder.

recep

18 Eylül 2017 10:33
orada çelik bariyerler bile 3 gün sonra darmağın oluyor.Yetkililer uyuyormu?

Sıradan vatandaş

17 Eylül 2017 20:31
Aynı noktada kaçıcı kaza, kaçıncı ölüm.. sürücü, yolcu, bisikletli, dolmuş bekleyen yaya.. kaç kişiyi aynı noktada kaybettik. Sürücü hatası elbette var ama o virajda çok temel, mekanik bir hata olduğu çok açık. Yetkililer artık hatekete geçip, soruna neşter vurmalı ve kalıcı çözüm getirmeli. Daha çok acı yaşanmasın. Gencecik canlar gidiyor. Çok acı.. tüm kayıplarımıza Allah'dan rahmet ve yakınlarına baş sağlığı dilerim.

İsmail

18 Eylül 2017 11:58
Hızı engelleyemiyorsak ne olur Allah rızası için oraya hız kesici set yapılsın .

Vatandaş

18 Eylül 2017 10:13
Araç sürücüleri trafikte bisikletlilere saygı göstermediği, araç olarak saymadığı sürece bu tarz can kayıpları yaşanacak gibi. Üzücü.

ESKİŞEHİRLİ

18 Eylül 2017 08:25
DAHA KAÇ KİŞİ ÖLECEK O YOLDA YOL HATASI VAR VİRAJDA 1. ŞERİTTEN GİRİP 3. ŞERİTTEN ÇIKIYORUZ

Erhan Güney

21 Eylül 2017 21:27
Olay yerinde saniye saniye ordaydım..Ben arkadaşımla beraber aynı yerde karşıdan karşıya geçtik.hatta benim ısrarım olmasa belkide bizde o elim kazaya maruz kalabilirdik 7 bilemedin 8 saniye geç kalsaydık o araç bizimde üstümüze düşecekti.Kaderin tecellisine bakki kaza geçiren kardeşimizi görseydim illaki bi merhaba diyecektik o bana merhaba Erhan amca nasılsın diyecekti bende ona iyiyim Sametim sen nasılsın annen baban nasıllar iyilermi diyecektim.

Çarşı

18 Eylül 2017 11:02
Eskişehir de trafik kuralı da işareti de yok. Yol şeritleri, trafik çizgileri yok. Yeni yapılan döner kavşaklar sanki mini-maket.. Herşey amatörce. Avrupa şehri deniyor ama, gidin bakın en kötü Avrupa şehrinde böyle yol komedisi var mı?

Erhan Güney

21 Eylül 2017 21:30
Belkide son kelimeyi bile duyamadan göçüp gidecektik.Bilmem anlatabildimmi zira şehid olan kardeşim aile dostumuzun hatta akrabam diyeceğim bir insan idi.Rabbim onu nurlar içinde yatırsın.

Eskişehirli

18 Eylül 2017 16:04
"Alinail" arkadaşımız haberi okumadan sallamış :) Haber de "Araç savrularak ve takla atarak bisiklet yolunda bulunan Samet Sevinç (29) ve Muhittin Gençer'e (60) çarptı." yazmaktadır.

Alinail

18 Eylül 2017 00:18
Ne gerek var ki bisiklet yoluna, heykel yapmaya devam
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından gerçekleşen ‘Okul Geçit Görevlileri’ projesi ile okul önlerinde öğrencilerin karşıya daha güvenli geçmeleri sağlanıyor. 
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
Eskişehir'de bir evcil hayvan dükkanının önünde bulunan tavşanı çalan hırsızlar, saniye saniye güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. 
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
 Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesinde bir araya gelen 4 nine, ilerleyen yaşlarına rağmen balkonu sınıfa çevirerek okuma öğreniyor. 
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
Ülke genelinde 65 ilde eş zamanlı olarak düzenlenen "Süslü Kadınlar Bisiklet Turu" Eskişehir’de de renkli görüntülere sahne oldu. 
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI