paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

BULVAR'DA FECİ KAZA!

17 Eylül 2017 12:26
BULVAR'DA FECİ KAZA!

Ulusal Egemenlik Bulvarı'nda yaşanan feci kazada bisiklet sürücüsü Samet Sevinç hayatını kaybetti.

Kaza dün akşam saatlerinde Ulusal Egemenlik Bulvarı'nda meydana geldi. İddialara 26 SA 326 plakalı aracın sürücüsü İbrahim A. viraja hızlı girince direksiyon hakimiyetini kaybetti. Araç savrularak ve takla atarak bisiklet yolunda bulunan Samet Sevinç (29) ve Muhittin Gençer'e (60) çarptı.

Kazada ağır yaralanan Samet Sevinç, hastaneye götürülürken tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Bisiklet sürücüsü Muhittin Gençer ve araç içerisinde bulunan sürücü İbrahim A. ile Rahime B.(18) ise kazada yaralandı.

Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı. 

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

prof.psikolog

18 Eylül 2017 08:13
Pardon sanırım yalnız yazmışsınız . " Kaza dün akşam saatlerinde" yerine "Cinayet dün akşam saatlerinde" .....olacaktı. Bu resmen cinayet şehir için hızın 50 km olduğunu sanırım bu arkadaşlar bilmiyor.

bekir yildirim

17 Eylül 2017 22:12
Burada olmesi gereken arac surucusu yok yere kac cana mal oldu kendi 3 gun sonra kaldigi yerden trafik canavarligina devam eder.

recep

18 Eylül 2017 10:33
orada çelik bariyerler bile 3 gün sonra darmağın oluyor.Yetkililer uyuyormu?

Sıradan vatandaş

17 Eylül 2017 20:31
Aynı noktada kaçıcı kaza, kaçıncı ölüm.. sürücü, yolcu, bisikletli, dolmuş bekleyen yaya.. kaç kişiyi aynı noktada kaybettik. Sürücü hatası elbette var ama o virajda çok temel, mekanik bir hata olduğu çok açık. Yetkililer artık hatekete geçip, soruna neşter vurmalı ve kalıcı çözüm getirmeli. Daha çok acı yaşanmasın. Gencecik canlar gidiyor. Çok acı.. tüm kayıplarımıza Allah'dan rahmet ve yakınlarına baş sağlığı dilerim.

İsmail

18 Eylül 2017 11:58
Hızı engelleyemiyorsak ne olur Allah rızası için oraya hız kesici set yapılsın .

Vatandaş

18 Eylül 2017 10:13
Araç sürücüleri trafikte bisikletlilere saygı göstermediği, araç olarak saymadığı sürece bu tarz can kayıpları yaşanacak gibi. Üzücü.

ESKİŞEHİRLİ

18 Eylül 2017 08:25
DAHA KAÇ KİŞİ ÖLECEK O YOLDA YOL HATASI VAR VİRAJDA 1. ŞERİTTEN GİRİP 3. ŞERİTTEN ÇIKIYORUZ

Erhan Güney

21 Eylül 2017 21:27
Olay yerinde saniye saniye ordaydım..Ben arkadaşımla beraber aynı yerde karşıdan karşıya geçtik.hatta benim ısrarım olmasa belkide bizde o elim kazaya maruz kalabilirdik 7 bilemedin 8 saniye geç kalsaydık o araç bizimde üstümüze düşecekti.Kaderin tecellisine bakki kaza geçiren kardeşimizi görseydim illaki bi merhaba diyecektik o bana merhaba Erhan amca nasılsın diyecekti bende ona iyiyim Sametim sen nasılsın annen baban nasıllar iyilermi diyecektim.

Çarşı

18 Eylül 2017 11:02
Eskişehir de trafik kuralı da işareti de yok. Yol şeritleri, trafik çizgileri yok. Yeni yapılan döner kavşaklar sanki mini-maket.. Herşey amatörce. Avrupa şehri deniyor ama, gidin bakın en kötü Avrupa şehrinde böyle yol komedisi var mı?

Erhan Güney

21 Eylül 2017 21:30
Belkide son kelimeyi bile duyamadan göçüp gidecektik.Bilmem anlatabildimmi zira şehid olan kardeşim aile dostumuzun hatta akrabam diyeceğim bir insan idi.Rabbim onu nurlar içinde yatırsın.

Eskişehirli

18 Eylül 2017 16:04
"Alinail" arkadaşımız haberi okumadan sallamış :) Haber de "Araç savrularak ve takla atarak bisiklet yolunda bulunan Samet Sevinç (29) ve Muhittin Gençer'e (60) çarptı." yazmaktadır.

Alinail

18 Eylül 2017 00:18
Ne gerek var ki bisiklet yoluna, heykel yapmaya devam
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
Eskişehir Kent Konseyi, sokak hayvanlarının barınabilmesi için özel olarak yapılan 5 kulübeyi şehrin belirli noktalarına yerleştirdi.
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Emek Gençlik Merkezi’nde 16 ayrı branşta açılan atölyeye katılan 440 öğrencinin velisi ile bir araya geldi.
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
Evlenecek çiftlere destek olmak isteyen Odunpazarı Belediyesi, çiftlerin en mutlu günlerine mutluluk katmak için talep eden vatandaşlara gelinlik ve damatlık veriyor.
FACİADAN DÖNÜLDÜ
FACİADAN DÖNÜLDÜ
Çevre yolu üzerinde seyir halinde olan şehir içi toplu taşımada kullanılan Büyükşehir Belediyesi'ne ait otobüste yangın çıktı. Otobüste yolcu olmaması olası bir facianın önüne geçti.
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir'de düzenlenen drone destekli uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan 5 kişi adliyeye sevk edildi. 
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.