BU SEFER OLMADI

15 Şubat 2020 19:55
BU SEFER OLMADI

Eskişehirspor deplasmanda karşılaştığı Menemenspor'a 3-1 yenildi.

Menemen İlçe Stadyumu’nda oynanan karşılaşmanın 7. dakikasında rakibimiz Samed Ali Kaya’nın golüyle öne geçerken, 65. Dakikada Menemenspor penaltı atışında bulduğu golle farkı ikiye çıkardı. İzmir temsilcisi maçın skorunu 90+3. dakikada bulduğu golle belirledi. Eskişehirspor'da 56. dakikada Tolga Yakut’un yerine Onur Bayramoğlu, 60. dakikada İbrahim Halil Öner’in yerine Metehan Altunbaş, 71. dakikada ise Furkan Balaban’ın yerine Erdal Akdari oyuna girerek süre bulan isimler oldular.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Hektor

16 Şubat 2020 11:41
İbrahim Halil Öner gibi faydasız bir elemanı ilk onbir de sahaya çıkarıp takımı on kişi oynamaya mahkum ederseniz olacağı budur..her hafta aynı şey tekerrür ediyor, altmışıncı dakikada oyundan alınıyor..bu takımı altmış dakika on kişi oynatmaya kimin ne hakkı var !?? Ayrıca, Mevlüt Çelik ve kaleci Ekrem arasında bir uyumsuzluk var..Mevlüt çok ağır kalıp rakibi kaçırıyor, Ekrem ise alamayacağı toplara çıkıyor.İlk gol Mevlüt ve kaleci Ekrem'in hatasından dolayı geldi,erken gelen gol takımın gardını düşürdü.Onur ve Erdal Akdari mutlaka ilk onbirde olmalı, H.İbrahim ilk onsekize bile alınmamalıdır.

şahin

16 Şubat 2020 10:28
1 haftada bu kadar degişen takım kosan pres yapan rakibini bogan bir eses nerde eeee o 5 mac içinde en rahat rakıp menemen di samed ali mustafa cecenoglu ve alı 3 etkili ayagı mehmet boztepe cezalı idi bizde ise bir kıvanç yoktu amacsızca cırpınıp durduk ve birsürü fefans hataları.........

Ali

17 Şubat 2020 07:51
İbrahim halil önere acilen başka bir iş bulunmalı. Kaleci ,Mevlut ve Furkan muhteşem uyumsuz üçlü oldular.Her maçmı bu kadar hata yapılır. Her maç mı bu üçlü komyon gibi birbirleri ile çarpışırlar.

cemal

17 Şubat 2020 07:32
Bunu psikolojik bir yenilgi olarak kabul ediyorum! Üst üste gelen galibiyet başarıları, genç futbocuları değişik atmosfere soktu! Her biri kendini olmazsa olmaz! duygusuyla takım olmanın, işbirliğinin ve disiplinin önemini göz ardı ettiler düşüncesindeyim.

es

16 Şubat 2020 14:23
sen altyapıdaki antrenörlerin parasını ödeme... ama getirdiğiniz sportif koordinatörün, ve diğerlerin parasını primlerini düzgün öde... acaba bunlar kimin adamı....bunlara para ödemek zorundamısınız... sonra kulüp batıyor.. iş yapan para alamıyor. yapmıyan maaşıda primide alıyor...

ak

16 Şubat 2020 14:14
bu takım bu teknik ekip ile küme düşer... 5 hafta sonra ne demek istediğimi anlarsınız.. düşmeyecek takı mı zorla küme düşürecekler....

Hayati

16 Şubat 2020 10:10
21 senelik Büyükşehir Belediye başkanı Yılmaz Eskişehir spor sevdalısı olarak bu durama üzülenlerin ilk başında gelir. Hocam desteginiz için teşekkür ederiz.

evden eve nakliyat apps.beinsports.com/wc2018/en/index.html çeviri