BU NASIL DENETİM?

15 Temmuz 2019 10:49
BU NASIL DENETİM?

Sakarya Gazetesi'nin 'Korku Yolu' manşetiyle duyurduğu Porsuk-2 Bölgesine, emniyet operasyon yapmış ve burayı denetim altına alacağını açıklamıştı. Ancak bölge tinerci ve sarhoş kaynıyor.

Tinerci kaynıyor

Geçtiğimiz günlerde gündeme getirdiğimiz haber ile bu bölge polis denetimine alındı. Polis ekiplerinin gece gündüz belirli aralıklarla asayiş uygulaması yapmasına rağmen, tinerci ve sarhoşlarla karşılaşmak oldukça mümkün.

Müdahale etmedi

'Korku Yolu' olarak adlandırdığımız bölge, çevredeki vatandaşları ve oradan geçmekte olanları korkutmaya devam ediyor. Muhabirimizin fotoğrafları çektiği esnada ise bölgeden yaya olarak geçmekte olan polislerin tinerci ve sarhoşlara müdahale etmemesi de dikkatlerden kaçmadı.

Tinerci ve sarhoş kaynayan bölgeyi Sakarya Gazetesi olarak 'Korku Yolu' manşetiyle gündeme getirmiştik.Haberin ardından polis ekipleri bölgeyi ablukaya alarak gece gündüz denetime başlamıştı.Pek çok insanın geçmek zorunda olduğu ve kent merkezinde yer alan Porsuk 2 Bölgesi'nde her an sarhoşlarla karşılaşmak mümkün. Bu şahıs da alkol alanlardan sadece bir tanesi.Savtekin Caddesi'nde kullanılmayan metruk yapıları tinerciler mesken tutmuş halde.Sabahın erken saatlerinde bile tinercilerle burada karşılaşmak mümkün.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Odunpazarli

15 Temmuz 2019 12:24
Sarhos ve tinerciler eski vergi dairesini de mesken tutmuslar.Degerli emniyetimizi goreve bekliyoruz.Umariz vatandasi dinlerler…..Geregini yaparlar…...Seyretmekten vazgecerler.Yoksa vatandas kendisi halleder......

esnaf

15 Temmuz 2019 12:19
Polis ,maalesef sadece kendisini gezdiriyor.Gozunun onundeki bir duruma mudahalede bulunmamasinin baska bir gerekcesi yok.Carsinin gobeginde,eski vergi binasida ayni durumda.Gupegunduz alkolik ve tinercilerin meskeni halinde.Ve hersey polisin gozunun onunde, fakat onlarda seyrediyor.Vatandasin guvenligi Allaha emanet…...

Bülent

15 Temmuz 2019 11:53
Ölüm yaralanma olmadan müdahale etmez

es esli

15 Temmuz 2019 13:49
polis bana bulaşmayan yılan kimi sokarsa soksun.mantığını bırakmalı.toplum için huzur bozanlarıda yakalayıp kabahatlar kanunu uygulamalı..

ağlayıp yalvarmak mı dediniz ?

15 Temmuz 2019 22:07
Ercan ve Salih, ikisi için yazayım bari. Bakın, bir yanlış başka bir yanlışla düzeltilmez. İki doğru da bir yanlışı götürmez. Verdiğiniz örnek fevkalade kötü. Bilesiniz. Çevreye duyarlı,huzur ve güvenli bir ortam isteyen vatandaşları nasıl aşağılayıp suçlarsınız. Vatandaşın huzur ve güvenliğini devlet sağlar. O polis de, yaptığı görev için vatandaşın ödediği vergilerden maaşını alıyor.Yazdıklarınızı bir daha düşünmenizi tavsiye ederim. EFENDİLER.

Mustafa

16 Temmuz 2019 08:20
Başta polisler olmak üzere herkes görevini tam anlamıyla yaparsa hiç bir yerde sorun olmaz kimsede polis yokmu diye feryat etmez polisler kendini gezdirip mesaisini doldurmak için polis araçları ile özel işlerini yapmaz lütfen polis arkadaşlar biraz duyarlı olun ....

Ali

15 Temmuz 2019 22:01
Tinerci veya sarhoş olmak yasalara göre suç değildir. Suç işlemedikleri sürece hiç bir insana müdahale edilmez. Aksine durum insan haklarına aykırılık teşkil eder.

ali baba

16 Temmuz 2019 12:03
Alkolü yasaklıyalım dersem itiraz edersiniz.Peki nasıl olacak ? Polis baksın diyeceksiniz.Porsuk çayı baştan başa 15 Km yani 15 bin metre en az 100 polis lazım üç vardiya 300 polis sadece porsuk için öğlemi!

Salih

15 Temmuz 2019 16:58
Aynen polis yokmu diye ağlayıp yırtınanlar, klevye başında nasılda delikanlı olup polise çemkiriyorlar. Yazık size

Ercan

15 Temmuz 2019 14:10
Sıkıştınızmı polis polis diye yalvarırısınız klevye başında da her türlü pisliği yazarsınız Barlar sokağındaki, adalar tarafındaki sarhoşlardan, iğrençliklerden niçin rahatsızlık duymazsınız. Oraları '' Avrupa şehri'' olduğu içinmi acaba.