BU KAOSU GÖREN YOK MU?

Son Güncelleme : 20 Kasım 2018 08:11
BU KAOSU GÖREN YOK MU?

Kentin merkezi olarak bilinen Köprübaşı Caddesi'nde yapılan araç işgali, hem esnafa hem de vatandaşa büyük kaos yaşatıyor.

Esnafların mal indirip, yüklemesi için ayrılan cep alanına yapılan araç parkları esnafı canından bezdirmiş durumda. Yaşanan park işgali esnafın yanı sıra, vatandaşın da kaos yaşamasına neden oluyor.

Bebek arabası ile ilerlerken zorluk yaşadıklarını ifade eden vatandaşlar yetkililerin bu duruma bir çözüm bulmasını istiyor. Yaşanan kaostan şikayetçi olduğunu dile getiren esnaf Sefer Batır, “Hangi belediyeyi arasak biz karışmıyoruz diyorlar. Zabıta şöyle müdahale ediyor araçların park etmesine yardımcı oluyor.” dedi. Cep olduğu halde işgal edildiğini ifade eden esnaf Mustafa Gürcan ise, “Belediye ilgilenmiyor. Her gün bu zorluğu yaşıyoruz. Bir çözüm bulunsun” diye konuştu. 

Yorumlar (24) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Halil

20 Kasım 2018 13:31
1 saat otopark ücreti 10 tl olursa olacağı bu .

Simitçi

20 Kasım 2018 12:44
Haksızlık etmeyin oraya 3-5 araç daha sığabilir,biraz daha düzgün park etmeleri lazım.

SORUN

20 Kasım 2018 08:51
belediye garaj parası altında mütahitlerden para alırsa tüplü arabalra garaja girmesse vatandaş nereye koyacak arabasını bunun üstüne esnafta malını kaldırıma yayarsa bohçacılar gibi eee ne olsun bunun çözümü yapabilirlerse her 10-15 bina dan birini istimlak edilip araba garajı yapılması ve garajlara giriş cıkışların 1 veya 2 lira gibi olması hem iş alanı oluşur hem trafik soluk alır ama bunu yapabilecek bangal gibi bir yürekli belediye başkanı ve encumen lazım oda bizde yok haber olarak kalır

Melih

20 Kasım 2018 13:46
Yaşanabilir kentler arasında ilk sıralarda idik demi ? Avrupa sehri idik demi ? her hafta diğer şehirlerden gelenlerin poz vererek övdüğü sehirdik demi ?

kemal

20 Kasım 2018 11:17
Eskişehirde belediye mi var? Orası 20 yıldır öyle.

Zartabert

20 Kasım 2018 19:13
Yasin çakırın otopark kapanınca kepaze oldu oto park ücretleri can yakıyor..

SON 10 SENEDE

20 Kasım 2018 18:31
BİR BURASIMI HER ÖYLE , NEREYE GİDERSEN GİT , HER YER KARMA KARIŞIK OLDU

ali

20 Kasım 2018 09:49
sizinde metiyeler düzdüğünüz, sizin haberlerinize göre herkesin hayran olduğu belediye başkanının eseri bunlar...

Ukab UKABE

20 Kasım 2018 10:41
gözleri olup da bunlarla görmeyen, kulakları olup da bunlarla işitmeyen ...ayette meali...

coşkun

20 Kasım 2018 08:59
emniyetin tedbir alması lazım

Esnaf2

20 Kasım 2018 15:47
Daha bir de canı sıkıldıkça daracık sokakta klarnet, saksafon, darbuka çalan sanatçı! ları da görün aynı yerlerde

İşsiz Kabadayı

20 Kasım 2018 17:47
Dağılın beyler hocadan evelde otopark sorunu vardı, hocada çözemedi. Asıl sorun şehrin ortasında üç beş ailenin keyfi için akıp giden sıcak su neden halkın ısıtılmasında kullanılmıyor? Afyon belediye başkanı gibi bir başkanımız olsaydı üşümezdik.

HOCANIN ESERİ

20 Kasım 2018 14:28
HOCA GELMEDEN ÖNCE ŞEHİR İN NE TRAFİK SORUNU NEDE BİR PARK SORUNU VARDI - 20 SENEDE TRAFİK VE PARK SORUNU " ARAP SAÇINA DÖNDÜ "

Esnaf

20 Kasım 2018 15:41
İşlem yapması gereken zabıta ve trafik polisi hariç herkes görüyor. Ama onlar görmüyor

gürcan

20 Kasım 2018 17:48
çok zenginleştik araçları paraları koycak yer bulamıyoruz

hüseyin

20 Kasım 2018 15:50
İlk önce şehir içi trafiğinde ve o bölgede yetki ve sorumluluk kimin diye araştırmak gerekli. Bilmeden "işkembe-i kübra"dan atmayalım...

zeybek

21 Kasım 2018 02:08
Eski otagar ve etrafı tamamen katlı otoparklarla donatılsın.Vakıfmış neyin vakfı kimin vakfı

kenan

21 Kasım 2018 00:00
şair fuzulide 1 saat 10 dakika kaldı araba 5,5 lira aldılar. daha 20 gün önce izmitte düğün için gitmiştim. araba kapalı otoparkta 5 saati geçmiştir kaldığı 7 tl ödedim. sordum otoparka belediye işletiyormuş.. farka bakar mısınız.. AYIP YA

özlem

21 Kasım 2018 08:13
Asıl kaos bayat pazarının orada !! Dolmuşlar bir yandan okul servisleri bir yandan otoparktan çıkan araçlarda cabası .Cumhuriyet ilkokulu ve Atatürk ortaokul öğrencileri kaldırımlardan yürüyemiyor spotçular sayesinde .çocuklarımız arabaların arasında yürümek zorunda kalıyor.Lütfen artık bir çare bulun. kaç kere şikayet edildiler hala müdahale edilmedi

mustafa

21 Kasım 2018 07:45
zabıtalar ancak kahvede çay içer biri göstermelik işportacı toplar. Ama bu tür işlere gelince karışmazlar. bu zabıta denen meslek grubunun tam olarak ne iş yaptığını bilen varmı Allah aşkına. her işleri yarım yamalak.

Volkan

21 Kasım 2018 04:23
4 metre ileride zabita kabini var icindede ikitane bos oturan zabita onlar bu parklari gormuyor ama kus yemi satan pecete satan yasli insanlari goruyor e iste memleketin hali ne bekliuonuz yakinda insanlar ucarak gecer artik

Ali berk

21 Kasım 2018 00:05
Dünya birincisi belediye başkanımıza gösterin bunları kültür sanat festival lay lay lom yerine otoparklar yapsın , birtane alt geçit üst geçit köprülü kavşak yapsında dişimizi kıralım.İnsaf 20 yılda bir tane bile yapmadıda.

ht

21 Kasım 2018 10:10
otopark ücretleri çok fazla bu duruma dur denmeli daha sonra aynı görüntüler devam ederse o zaman ne ceza kesilirse kesilsin kimsenin sesi çıkmaz

Metin ÖZDEMİR

21 Kasım 2018 08:20
Bazıları belediyeye veryansın ediyor.Trafikten, Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Müdürlüğü sorumlu. Yaya kaldırımlarına işgali önleyecek, görevliler, trafik polisleri. Belediye zabıtası değil.