BİZİM ONURUMUZ GURURUMUZSUNUZ

14 Aralık 2017 15:07
BİZİM ONURUMUZ GURURUMUZSUNUZ

Büyükçekmece Belediye Meclisi Üyesi Dilek Tekin ve CHP’li 40 kadın Eskişehir gezilerinde Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükerşen ile tanışmanın mutluluğunu ve heyecanını yaşadılar. CHP’li kadınlar Başkan Büyükerşen’e, “Keşke İstanbul’u siz yönetseniz” dediler.

Eskişehir’i gezmek için kente gelen İstanbul Büyükçekmece Belediye Meclisi’nin Cumhuriyet Halk Partili üyesi Dilek Tekin ve 40 kadın, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret etti.

Büyükşehir Belediye Meclisi Salonu’ndaki buluşmada, CHP’li kadınlar tek tek ellerini sıkan Başkan Büyükerşen ile tanışmanın mutluluğunu yaşadılar. Meclis üyesi Dilek Tekin CHP’li kadınlar adına Başkan Büyükerşen’e çiçek hediye etti. Büyükerşen bu jeste, “Sizler zaten birer güzel çiçeksiniz” diye karşılık verdi.

Başkan Büyükerşen’e, “Siz bizim onurumuz, gururumuzsunuz. Keşke İstanbul’un başında siz olsanız” şeklinde seslenen CHP’li kadınlar, kendisiyle birlikte öz çekim yapıp, fotoğraf çektirdi.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ali

14 Aralık 2017 15:15
sayın DİLEK TEKİN i " keşke istanbulu siz yönetseniz" diye yaptığı temennilerden dolayı kutluyorum.....keşke DİLEK hanım keşke...

Deha

15 Aralık 2017 09:36
Hocam eskişehir yol istiyor.yapımı şu anki teknolojiyle bir bardak bile su içmekten daha kolay olan altgeçitler istiyor ki trafik rahatlasın.yeni temiz düzgün belediye otobüsleri istiyor çevreye zehirli gaz yaymayan.kısacası bu halk hizmet istiyor hizmet.belli seçilmiş alanlara dikilen heykeller çiçeklerle beraber hizmetide bekliyor belediyesinden bu halk.

goll

14 Aralık 2017 21:25
sinekten yağ çıkarmanızı kutluyorum valla bravo

eskşhr

14 Aralık 2017 15:34
Birazda ilimizin gururu olsanız sayın başkan...Kaptırdınız kendinizi medyaya bıraktınız engin çakmak a meydanı kaynıyor belediye ve çalışanlar; yaşanacak oy kayıpları bilginiz olsun...

Muzo

14 Aralık 2017 15:44
Hemen verelim. Istanbul trafigini de eskisehir trafigi gibi hemen rahatlatir?????

Musti

14 Aralık 2017 15:31
CHP nin yönettiği dönemleri ne çabuk unuttunuz, Çöp dağları, susuzluk yol yok, hava kirliliği, İSKİ yolsuzluğu vs.vs

Canı gönülden söylememiştir.

15 Aralık 2017 08:20
Eskişehir bitti İstanbul kaldı.İstanbulun onda biri bile olmayan şehrimizi çokta iyi yönetemeyen bir çok şeyi akışına bırakıp su misali yolunu bulur zihniyetiyle yöneten insan,ülkeden farkı olmayan İstanbul'u yönetebilir mi?Bu sorduğum soruya haberde konu olan Dilek hanım bile canı gönülden söylememiş ideolojik söylemiştir.

dışı sizi , içi bizi yakar

14 Aralık 2017 18:44
ah dilek hanım ahh . keşke hemen gitse istanbul a , lütfen gelmişken onu da götürün size de bol bol heykel yapsın . istanbul un heykel açığı vardır .