BİR PUANLA DÖNMEK İSTİYORDUK

Son Güncelleme : 16 Aralık 2018 20:12
BİR PUANLA DÖNMEK İSTİYORDUK

Adanaspor maçı sonrası açıklamalarda bulunan Eskişehirspor teknik direktörü Fuat Çapa da iki takım için de önemli bir maç oynandığını belirtti.

Ligin alt kısımlarını ilgilendiren bir maç olduğunu ifade eden Çapa, "Bunun bilinciyle geldik. Geçtiğimiz haftaki aldığımız sonuçtan sonra bugün de en az bir puanla dönmeyi istiyorduk. Çünkü moralman olsa bile o barajın üstünde kalmayı hedefliyorduk açıkçası." dedi. Çapa, çok basit hatalar ve gereksiz top kaptırmalar sonucu iki gol yediklerini sözlerine ekledi.

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

SEN HER ZAMAN ALKIŞI HAK EDİYON

17 Aralık 2018 08:22
SAĞLIK OLSUN HOCAM EMEĞİN COK DÜŞÜNDÜĞÜN ŞEYE BAK.

umt

17 Aralık 2018 08:06
Defans orta saha uyumu sıkıntılı ayrıca kalecimiz çok çalışmalı.2. golde oyuncular ceza sahamız içinde uyudular çok dikkatli olmaları pozisyonları sonuna kadar takip etmeleri gerekirdi.

8 gol yenmez

17 Aralık 2018 09:24
bi dönem Beşiktaş liverpuldan 8 gol yiyip 8 ay rahat oturamamıştı sinem hanım

esesss

17 Aralık 2018 08:49
sinem denilen şahsa yazıyom Beşiktaşlı olarak yazma bize sen kimsin ya

tht

17 Aralık 2018 16:24
Eskişehirli olup da Büyük takım sevenler...Gidin tuttuğunuz takımı yakından takip için İstanbula gidin.Gerçek EsEs'liler o takımları sevmiyor.Hatta iğreniyoruz.İnşallah hepsi küme düşer..

EsEs

17 Aralık 2018 07:48
Büyük takım sevenler siz üzülmeyin.......Liverpol 8 --- Bjk 0 .bjk =8taş

İsmailce

18 Aralık 2018 09:21
Biz sana gönlümüzden 3 puan verdik hocam. sağolasın varolasın

nurettin

17 Aralık 2018 09:55
Özetlerden izledim Bu takım Küme düşmez 2 yarı çok daha iyi sonuçlar alacağına inanıyorum 1965 Yılının efsane takımı geri geliyor bu oyunculara sahip çıkalım yeter

sinem gümüş'e cevap

18 Aralık 2018 08:21
madem es es sin yenildiğine bir alt lige düşmesine seviniyorsun sende KINA YAKARSIN.ben senin hangi takım tuttuğunu biliyorum!! .............sporlusun

Cemali

18 Aralık 2018 00:33
Bir bjk lisin ama Eses'i benden çok takip ediyorsun.Takdir ediyorum..Beni bjk hiç ilgilendirmiyor Eses seni neden bu kadar ilgilendiriyor..Eses'in cazibesi seni de çekiyor , hadi çekinme itiraf et artık:-)

şimşekler

17 Aralık 2018 19:15
Kaleci Ebrara da şans tanımalıyız.Ekrem ağır kalıyor topu oyuna geç sokuyor. defansla da uyumu iyi değil.

nmn

18 Aralık 2018 10:00
Siz çalışmaya devam edin.Taraftar kimin ne olduğunu biliyor.

MUSTAFA ÖZUYGUN

17 Aralık 2018 11:11
BURSASPORLU OLARAK ESKIŞEHİRSPORU TAKIP EDİYORUM.YENİLGİSİNE ÜZÜLDÜM.

00

19 Aralık 2018 11:00
hacam zamanin geldi git artik

göki

18 Aralık 2018 01:52
yeter artik buraya kadar fuat capa cek git artik

sinem gümüş

17 Aralık 2018 15:18
en azından liverpol ile oynuyoruz....3 ligde görmek ümidiyle:)))) good bye es es:)))

sinem gümüş

16 Aralık 2018 21:27
bir bjk li olarak çok üzüldüm......:)