BERABERLİĞE RAZI OLDUK!

26 Kasım 2017 16:31
BERABERLİĞE RAZI OLDUK!

Eskişehirspor, mutlak galibiyet parolasıyla çıktığı Çaykur Rizespor maçından 1-1'lik sonuçla ayrıldı.

Eskişehir Yeni Atatürk Stadyumu'nda oynanan karşılaşmada Ç.Rizespor Süleyman Koç'un golüyle 56. dakikada 1-0 öne geçti.  Eskişehirspor'un golü ise 88. dakikada Hasan Ayaroğlu'nun ayağından geldi.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

VATANDAŞ

27 Kasım 2017 08:40
ESESLİ DOĞRU SÖYLÜYOR RAHMETLİ KEMAL BEY OLMASAYI SÜPER LİGE ÇIKAMAZDIK 100 BİN TATAFTAR GELSE BİRŞEY OLMAZ PARA PARA PARA OLMADAN BİRŞEY OLMAZ

Cemali CCCC

26 Kasım 2017 23:03
O senin "sonun ", unutma ki her sonun arkasından , güzel bir başlangıç vardır... Bazen de birileri bitmesini ister ama " biz bitti demeden hiç bir şey BİTMEZ "...Altın makas dalganı geç bakalım...Bir sonraya kalan sensin aslında...Sen en iyisi bildiğin işi yap , kumaş peşinde koş , senin için bu işler boş , eses dikiş tutmuyor , kumaş eski dedin durdun , kendini harap ettin ,yazık sana EsEs ' le dalga geçmekten de vazgeç , çünkü hiç komik değilsin....

ışıkspor

26 Kasım 2017 19:01
pancarcıyla ,tırcı nerelerde gören var mı?

doğan

26 Kasım 2017 20:57
evet kulübü bu hale getirenler, milyarları cebe indirenler neden hiç sesiniz çıkmıyor, eskişehirsporu son dönemde başkanlık yapanlar batırdı... neden çıkıp delikanlıca bu sorumluluğu üstlenmiyorlar hayret bir şey.... tüm eskişehir her şeyi görüyor... bu arkadaşlar görmüyormu acaba... deve kuşu misali....

Gb26

26 Kasım 2017 20:37
Kaybetmemek çok önemliydi. Arkasında taraftar gücünden başka bir şey olmayan Eskişehirspor tüm zorlukların üstesinden gelip hakettiği yere ulaşacaktır.

cemal

26 Kasım 2017 16:42
"SON" u atlattık. Bir "SONRA" ya kaldık..!

NİMETULLAH BEYAZ ORHANİYE MAHALLESİ ÇİFTELER

27 Kasım 2017 08:41
ŞAMPİYON ES ES ES KİKİKİ ESKİ ESKİ ES ES

Es Es li

26 Kasım 2017 21:27
AKP kulübe yıllardır takıma yardım ediyordu. Taraftar ise kızıyordu spora siyaset bulaştı diye. Şimdi yardım etmiyorlar, büyükerşen ve diğer CHP liler in faydadan çok zararı var kulübe.. Taraftar da ne istediğini bilmiyor. Her şeyden önce Es Es geliyorsa hükümet ile ters düşmemek gerekiyor. Taraftar kendine çeki düzen vermeli. Elini taşın altına koyanların kıymetini bilmeli... Zor günde yanında olmayıp, kupa kazanınca kupanın bi ucundan tutan büyükerşen i de unutmamalı...

erkan aş

26 Kasım 2017 18:31
good bye.....adiós...au revoir....再见....сбогом...до свидания.....hamba kahle......さようなら.............բարի.....auf Wiedersehen....lamtumirë....zbogom......magandang-bye....अलविदा...farvel....Баярлалаа......коштошуу....addio.....búcsú...adeus......
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
Eskişehir’de, doğuştan hidrosefali hastası olan 2 yaşındaki Azra bebek, ameliyat masraflarının karşılanması için yardım ellerinin uzanmasını bekliyor. 
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
Konutlarda 80- 100 lira gelen elektrik faturları 140-150 liraya çıktı. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar elektrik kurumu önünde eylem yaptı.
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
Hayvancılık yaparak geçinen Kireç Mahallesi sakinleri yıllardır çektikleri su sıkıntısının ESKİ’nin yaptığı çalışmayla giderilmesinin mutluluğunu yaşıyor.
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
Eskişehir’e gelen 26 Afrika ülkesinin büyükelçileri ve ticaret ataşeleri onuruna Eskişehir Valiliği tarafından yemek verildi.
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kent genelinde Genel Asayiş Uygulaması gerçekleştirildi.
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
Hamburg Türk Basın Birliği mensubu 15 gazeteci, Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Başkan Yılmaz Karaca "Kardeş cemiyet olabiliriz" dedi.
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
Eskişehir’de, üstüne tiner dökülüp yakılan Ahmet Çelik’in (40) öldürülmesiyle ilgili davanın ilk duruşması görülürken, ablası yürekleri dağladı. Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan abla Nilüfer Çakmak, “Ciğerimizi aldılar, onlar da yansın” dedi. 
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
 Eskişehir'de, FETÖ/PDY'ye yönelik gerçekleştirilen operasyonda, "ByLock" kullandığı iddia edilen 2'si kadın toplam 5 şüpheli yakalandı. 
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
 Eskişehir’de, bir kuryenin müşteriye götürmüş olduğu pizzaya tükürmesi sonucu açılan tazminat davası sonuçlandı.