BERABERLİĞE RAZI OLDUK!

26 Kasım 2017 16:31
BERABERLİĞE RAZI OLDUK!

Eskişehirspor, mutlak galibiyet parolasıyla çıktığı Çaykur Rizespor maçından 1-1'lik sonuçla ayrıldı.

Eskişehir Yeni Atatürk Stadyumu'nda oynanan karşılaşmada Ç.Rizespor Süleyman Koç'un golüyle 56. dakikada 1-0 öne geçti.  Eskişehirspor'un golü ise 88. dakikada Hasan Ayaroğlu'nun ayağından geldi.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

VATANDAŞ

27 Kasım 2017 08:40
ESESLİ DOĞRU SÖYLÜYOR RAHMETLİ KEMAL BEY OLMASAYI SÜPER LİGE ÇIKAMAZDIK 100 BİN TATAFTAR GELSE BİRŞEY OLMAZ PARA PARA PARA OLMADAN BİRŞEY OLMAZ

Cemali CCCC

26 Kasım 2017 23:03
O senin "sonun ", unutma ki her sonun arkasından , güzel bir başlangıç vardır... Bazen de birileri bitmesini ister ama " biz bitti demeden hiç bir şey BİTMEZ "...Altın makas dalganı geç bakalım...Bir sonraya kalan sensin aslında...Sen en iyisi bildiğin işi yap , kumaş peşinde koş , senin için bu işler boş , eses dikiş tutmuyor , kumaş eski dedin durdun , kendini harap ettin ,yazık sana EsEs ' le dalga geçmekten de vazgeç , çünkü hiç komik değilsin....

ışıkspor

26 Kasım 2017 19:01
pancarcıyla ,tırcı nerelerde gören var mı?

doğan

26 Kasım 2017 20:57
evet kulübü bu hale getirenler, milyarları cebe indirenler neden hiç sesiniz çıkmıyor, eskişehirsporu son dönemde başkanlık yapanlar batırdı... neden çıkıp delikanlıca bu sorumluluğu üstlenmiyorlar hayret bir şey.... tüm eskişehir her şeyi görüyor... bu arkadaşlar görmüyormu acaba... deve kuşu misali....

Gb26

26 Kasım 2017 20:37
Kaybetmemek çok önemliydi. Arkasında taraftar gücünden başka bir şey olmayan Eskişehirspor tüm zorlukların üstesinden gelip hakettiği yere ulaşacaktır.

cemal

26 Kasım 2017 16:42
"SON" u atlattık. Bir "SONRA" ya kaldık..!

NİMETULLAH BEYAZ ORHANİYE MAHALLESİ ÇİFTELER

27 Kasım 2017 08:41
ŞAMPİYON ES ES ES KİKİKİ ESKİ ESKİ ES ES

Es Es li

26 Kasım 2017 21:27
AKP kulübe yıllardır takıma yardım ediyordu. Taraftar ise kızıyordu spora siyaset bulaştı diye. Şimdi yardım etmiyorlar, büyükerşen ve diğer CHP liler in faydadan çok zararı var kulübe.. Taraftar da ne istediğini bilmiyor. Her şeyden önce Es Es geliyorsa hükümet ile ters düşmemek gerekiyor. Taraftar kendine çeki düzen vermeli. Elini taşın altına koyanların kıymetini bilmeli... Zor günde yanında olmayıp, kupa kazanınca kupanın bi ucundan tutan büyükerşen i de unutmamalı...

erkan aş

26 Kasım 2017 18:31
good bye.....adiós...au revoir....再见....сбогом...до свидания.....hamba kahle......さようなら.............բարի.....auf Wiedersehen....lamtumirë....zbogom......magandang-bye....अलविदा...farvel....Баярлалаа......коштошуу....addio.....búcsú...adeus......
KORKUNÇ CİNAYETE 2 TUTUKLAMA
KORKUNÇ CİNAYETE 2 TUTUKLAMA
Eskişehir'de tartıştıkları kişiyi tiner döküp yakarak ölümüne neden oldukları ileri sürülen 4 kişiden 2'si tutuklandı.
ÇEVRE YOLU'NDA KAZA
ÇEVRE YOLU'NDA KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. 
CİNAYETE 18 YIL HAPİS
CİNAYETE 18 YIL HAPİS
Eskişehir'de, daha önceden aralarında husumet bulunan şahsı 5 yerinden bıçaklayarak öldüren sanığa 18 yıl hapis cezası verildi. 
KADIN SÜRÜCÜLER TRAFİKTE KAPIŞTI
KADIN SÜRÜCÜLER TRAFİKTE KAPIŞTI
 Eskişehir'de kadın sürücüler arasında çıkan yol verme kavgası karakolda bitti. 
ESKİŞEHİR İÇİN FIRTINA UYARISI
ESKİŞEHİR İÇİN FIRTINA UYARISI
Aralarında Eskişehir'in de olduğu 4 il için saatteki hızı 80 kilometreye ulaşacak fırtına beklendiği bildirildi.
CİNAYET ZANLILARI ADLİYE'DE
CİNAYET ZANLILARI ADLİYE'DE
Eskişehir'de tartıştıkları madde bağımlısı kişiyi tiner döküp yakarak ölümüne neden oldukları ileri sürülen 4 kişi Adliye'ye sevk edildi.
KÖPEĞE VELAYET DAVASINDA YENİ GELİŞME
KÖPEĞE VELAYET DAVASINDA YENİ GELİŞME
 Eskişehir’de, ayrıldıktan sonra sahip oldukları köpeği paylaşamayan eski sevgililerin davasında, davacı taraf davalı tarafın belgede sahtecilik yaptığını iddia etti. 
AVUKAT BÜROSUNA SİLAHLI SALDIRI
AVUKAT BÜROSUNA SİLAHLI SALDIRI
Avukat Heval Yıldız Karasu'nun bürosuna dün sabah silahlı saldırı gerçekleştirildi. Baro, yazaılı bir açıklama yaparak konunun takipçisi olacaklarını söyledi.
DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMA
DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMA
 Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) üyesi olduğu iddia edilen tutuklu sanığın yargılanmasına devam edildi.