BELKİ DE SON MAÇIMIZ OLACAK!

Son Güncelleme : 25 Kasım 2017 08:11
BELKİ DE SON MAÇIMIZ OLACAK!

Yarın sahasında Çaykur Rizespor ile mücadele edecek olan Eskişehirspor'da dün mesai vardı. Futbolcular idmanda hırslarıyla dikkati çekti. Takım bugün tesislerde son idmanın ardından kampa girecek. Kırmızı şimşekler'de hedef ise rakibini yenerek ligdeki çıkışını sürdürmek olacak.

Eskişehirspor futbol takımı, Çaykur Rizespor maçı hazırlıklarına dünde Vali Hanefi Demirkol tesislerinde yapılan antrenmanda futbolcuların moralli olmaları dikkatlerden kaçmadı. Teknik Direktör Yücel İldiz yönetiminde gerçekleşen 90 dakika süren antrenman, ısınma hareketleri ile başladı. Koordinasyon, 5'e 2 pas çalışması ve 3 takım halinde oynanan dar alan oyun ile devam eden antrenman, taktik maç ile son buldu. Siyah kırmızılı takım bugün yapacağı idmanın ardından tesislerde kampa girecek.

Eskişehirspor futbol takımı adına kaptan Erkan Zengin, dün resmi siteden mesaj vererek zor dönemde takıma sahip çıkılmasını istedi. Açıklama özetle şöyle: " Bizler, Büyük Eskişehirspor camiasının futbolcuları olarak, sezon başında kulübün henüz bir Başkanı dahi yokken, herşeyi göze alarak buraya geldik. Geldiğimizde tesiste yiyecek yemeğimiz bile yoktu. Şartlar ne olursa olsun çalışmalarımıza başlayıp, Eskişehirsporumuzun laik olduğu yere getirmek için elimizden ne geliyorsa yapmaya başladık. Şuan geldiğimiz noktada sezon başından daha kötü bir duruma gelmiş bulunuyoruz. Eskişehirspor'un bu zor durumunda 29 Kasım 2017 Çarşamba günü gerçekleşecek olan, sonucu soru işaretleri ile dolu Olağanüstü Genel Kurul öncesi, Pazar günü çıkacağımız Çaykur Rizespor maçında bu takımın tek ve gerçek sahibi olan büyük Eskişehirspor taraftarından isteğimiz şudur. Çarşamba günü Genel kuruldan ne çıkacağını bilmediğimiz, kulubün ileride nelerle karşılaşacağını bilmeden tek görevimiz olan Eskişehirsporun laik olduğu yere getirmek için bizler sahada kanımızın son damlasına kadar savaşırken, sizlerinde 35 Bin kişi ile tribünlerden bizlere destek olmanızı istiyoruz. Nasıl ki Milli maçımızda tribünlerimiz tıklım tıklım ise, aynı şekilde bu maçta da sizlerden tüm koltukları doldurmanızı istiyoruz. Belki de, Çaykur Rizespor maçı son maçımız olacak!"

Yorumlar (23) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Emre

25 Kasım 2017 10:42
Bu haberi okuyup en azından içi sızlamayan biri varsa insanlığından ve Eskişehirliliğinden utansın...

Orhan

25 Kasım 2017 12:07
Deniz isimli yorumcu...belli ki büyük takım sevenlerdensin....git onların şakşakcılığını yap.EsEs batar çıkar ama sevdadır...amatörde de onbinlere oynar.

Tuğrul

25 Kasım 2017 11:52
Bravo kaptan. Sana katılıyorum.Yarın tribünlerde sizi alkışlayacağız.Sizin olabilir ama biz taraftarların son maçı olmayacak.Başarılar ESES.

Kadir

25 Kasım 2017 13:07
Kulubü bu hale getiren ve buna seyirci kalanlara elbette bu taraftar unutmayacak.Sonucu ne olursa olsun not alacaktır.

Selahattin Şener

25 Kasım 2017 12:43
Deniz rumuzlu şahıs ve onun yorumunu beğenenler Eskişehirspor kapanırsa bir tarafınıza kına yakarsınız.

Hayati

26 Kasım 2017 09:36
Arif Efendi Eskişehirde meydan Bizanslılara yine kalmaz.Yine Eskişehir de büyük takım kutlaması yapamayacaksınız.

26S

25 Kasım 2017 15:05
Eski yöneticiler nasıl bu duruma gelindiğini çıkıp açıklasınlar.

Bravo

25 Kasım 2017 15:00
2-3 kişi koskoca EsEs'i batırdı.Helal olsun..

Utanmazlar

25 Kasım 2017 13:39
O kadar yabancı oyuncu aldık.Bir kaç tane de yabancı yönetici alsaydık daha iyi olurdu.Malum bizden yönetici çıkmıyor.İlçe ,semt takımları süper ligde ,biz de borç içinde kapanıyoruz.

Haluk

25 Kasım 2017 13:09
Eskişehir temsil edenler..Eskişehirin simgesi gidiyor.Nice batık kulub kurtarıldı. Siz ne yapıyorsunuz.El atmanız gerekmez mi.

Aras

25 Kasım 2017 10:39
Süper lig bizsiz olmuyor

EsEs

26 Kasım 2017 09:35
Arif rumuzlu büyük takım seven yorumcu..EsEs taraftarı İstanbul takımlarını hiç sevmedi..sevmeyecekte.Hatta nefretimiz sizin gibiler yüzünden daha da artacak.Burası her yer değil .Amatör kümeye düşse de onbinler EsEs diye haykıracak.

EsEs

25 Kasım 2017 18:09
EsEs amatöre kadar düşebilir..düşmanları sevinmesin kaybolup gitmez.Bu kadar EsEs sevdalısı amatör ligde de destekler..Belki silkinir yine eski günlerine döner.

Bülent

25 Kasım 2017 09:46
Eğer bu son maçımız olacaksa Eskişehirde üretilen Kalabak suyuda dahil hiç bir şeyi evime sokmamaya yemin ediyorum.

Ali Mert

25 Kasım 2017 10:44
Aylardır yorum yapıyorum.Herhangi bir büyük müessesenin isim hakkı dahil genel kuruldan önce Eskişehirspor talip olması gerekir.Başka kurtuluşumuz yok.Altyapı hocaları acilen biraraya gelin.O suçu olmayan topçuları futbolcu yapın.Onların suçu olmayabilir.Ben Dünyaya açılmış Eskişehirli bir futbolcunun antreman sonrası mahalle arasında taş duvara 1 saat Şut attığına şahit oldum.Karşılığını aldı çocuk.Helal olsun.Aşk futbol olmalı

hsn

26 Kasım 2017 12:23
Kurt bu kışı da atlatır ama yediği ayazı unutmazmış. Es Es'i bu hale getirenler hesap versin...

Es Es

26 Kasım 2017 12:05
Keşke Futbol menejerleri konuşsa Es Es'in nasıl batırıldığı ortaya çıkar

BUGRA

25 Kasım 2017 10:20
vay deniz vay hem muhalif hem mutsuz depresifsin..haklı olduğun yerler yok değil ama:))

Arif

25 Kasım 2017 19:29
Amatöre kadar yolun var eskişehir. hiç bir zaman süper ligi haketmemiştin zaten. hele ki başka takımı destekleyen insanlara kuduz gibi saldıran taraftar bozuntuları artık hakettikleri gibi köy takımlarıyla olan maçları izlesinler. herkes layığını bulur. centilmenlikten medeniyetten nasibini almayanlar da taş devrine geri döner işte böyle.

cemal

25 Kasım 2017 16:43
Her ne kadar olumsuz yorumlar/intibaalar olsa da, tarihi geçmişi derin olan, modern, gelişmiş, aydın ve güzel insanların olduğu Eskişehir'in güzide çok sevilen takımını desteklemek, olumsuzluklarıyla bağrımıza basmak borcumuzdur. Bu maçla belki olumlu kırılma noktası yaşanabilir. Şunu da unutmamak lazım: " DİP YAPAN SIÇRAR...!"

arif

25 Kasım 2017 19:30
eskişehirde yürüyen herkesin eskişehirsporu desteklemesi gerektiğini düşünen aklı tam fonksiyon çalışmayan taraftarlar da, bedava maç izleme karşılığında eski kulüp başkanlarının köpekliğini yapan insan müsveddeleri de artık amatörde maç izlemenin keyfine varacak. amatöre kadar yolun var eses.

Muzo

25 Kasım 2017 15:27
Izmirin dağlarında çiçekler actiranlar gelsinler

deniz

25 Kasım 2017 09:32
Eskişehir adı üstünde eskimiş bir şehir...her şeyin son kullanma tarihi dolunca ya çöpe atılır yada imha edilir...İşte Eskişehirin ; Eski - şehir takımını çöpe atma zamanı geldi...hiç umrumdada değil son maçmış batmış çıkmış iflas etmiş haciz gelmiş...futbolcuları olmayan paralarla şımartıp , lüks yaşam sağlarsanız böyle trilyonluk borçlara batarsınız...herşey zamanında tadında güzelmiş...stadyuma gidip batmış bir takıma şakşakçılık yapmanın hiçbir anlamı yok...Türkiye batmış zaten...Eskişehirspor batsa ne yazar...
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.