BEGİTER'DEN ZEHİR ZEMBEREK YANIT

Son Güncelleme : 16 Kasım 2017 17:11
BEGİTER'DEN ZEHİR ZEMBEREK YANIT

Dün Eskişehirspor'un resmi sitesinde yayınlanan açıklamalara eski başkanlardan Aydın Begiter, çarpıcı başlıklar altında sert bir şekilde yanıt verdi.

Begiter'in açıklamaları şöyle:Sinan Özeçoğlu’nun Kulüp Sitesinde benimle ilgili yaptığı açıklamaları esef ve üzüntü ile izledim. Geçmiş Kongre süresince Divan Kurulu Başkanı olarak kulübün kayyuma devredilmemesi ve mevcut kadronun korunması amacı ile yaptığımız çalışmalar ve harcamalar için teşekkür beklerken bu harcamaların kulüpten talep ettiğim iddiasına cevap vermek istiyorum:

BİR LİRA ALMADIM

Bu harcamalarım ile ilgili olarak Sinan Bey’den Bir Lira aldıysam ispat etsin. 52 yıl evvel 10 arkadaşımla birlikte bu kulübü kuran bir kişi olarak; Eskişehirspor’u kullanarak reklamımı yapacağım iddiasına kargalar bile gülmez.

ŞEREF ABİDESİ

52 yıl içinde 17 yıl bu Kulüp de genel kaptanlıktan başlayarak, Teknik As Başkan ve 7 yıldır Başkan olarak hizmet etmenin gururunu yaşıyorum. Şu anda o dönemlerde kazandığımız Türkiye Kupaları ,Başbakanlık Kupaları, Balkan Şampiyonluğu Kupası ve de en önemlisi Cumhurbaşkanlığı Kupası bu hizmetlerimizi taçlandıran onuru ve şeref abidesi olarak taşıyoruz.

REKLAMA İHTİYACIM YOK

Kulüp için efsane olmuş Türk Futbol Dünyası’nın saygın bir kişisi olarak her gittiğim şehirde itibar gören bana, reklamını yapmak için para veriyor, verdiği paraları geri istiyor, gibi ifadelerinden dolayı teessüflerimi iletirim.

2 MİLYONU SİLDİM

Bu 52 yıl içinde Kulübün kuruluşundan kadronun oluşması için bende dahil on arkadaşım ve Rahmetli Yalçın Kılıçoğlu’nun verdiği paralarla transfer yapılarak Kulübü kurduğumuz o günden bu güne muhtelif zamanlarda Kulübe muhtelif yardımları yapmış ki en son olarak Rahmetli Selami Vardar Başkanımıza 2 milyon dolara yakın Kulüpteki Spor Toto ve hasılat gelirleri üzerindeki temlik hakkıma rağmen bunların hepsini silerek, bu alacaklarımdan feragat ederek Kulübü sıfır borçsuz olarak devretmiş bir Eskişehirspor sevdalısıyım. 1993 yılı Genel Kurul Zabıtları, o Genel Kurula katılan noterin tespit tutanakları en canlı şahidimdir.

TARAFTARIN ÖNÜNE ATTINIZ

Sinan Bey, Eskişehirspor tarihinde dört ayda Kulübü terk edip kaçan ilk başkan olacaksın… Bu ayıp yetmiyormuş gibi birde bu şehrin seçilmişleri Sayın Nabi Avcı, Sayın Harun Karacan ve Sayın Dündar Ünlü'yü ayrıca Sayın Yılmaz Büyükerşen ve Belediye Başkanları’nın hepsini suçlu hale getirip taraftarın önüne attınız.

BAŞKAN VE YÖNETİCİ BULUNMAZ

Son beş yıldır Kulübün yönetim kurullarında yer alan yüzün üzerinde bu şehrin iş adamları, sanayicilerimizi, bürokratlarımızı şaibeli ilan ederek Savcılığa şikayet ettiniz. Bu yönetimler yanlış yapmış, hatalı yönetim göstermiş olabilirler. Ama asla şaibeli insanlar değildir. Bu şehirde Eskişehirspor’a hizmet edebilecek tüm kesimleri kötülediniz ve taraftarın önüne attınız. Gelinen bu noktadan sonra Eskişehirspor’a kim yardım eder, kim görev alır. Hepsini bu Kulüpten soğuttunuz, suçladınız ve uzaklaştırdınız. Herkes yanlış, herkes şaibeli bir tek siz mi doğrusunuz?

BAKAN GİDİNCE

Aydın Begiter olarak zamanın Enerji Bakanı Cemal Büyükbaş’ın ricası ve destek sözü üzerine Kulüp başkanlığını aldığımda herhangi bir yardım göremeden Cemal bey 3 ay sonra Bakanlıktan ayrıldığı halde ‘’Siyasiler Söz verdi, yerine getirmedi, hadi bana elveda’’ demedim. Tam 7 yıl sıfır yardımsız ve sıfır gelirsiz bu kulübü yönettim. Bu dönemde Beşiktaş’ı yenerek Rahmetli Turgut Özal’dan Başbakanlık Kupasını aldık.

TAKDİR CAMİANIN

Kulübe bu zor günlerde yardım etmekten başka bir amaç taşımayan Balıkesir deplasman giderlerini karşılama duygumuzun, böylesine nankörane bir tepkiyle karşılanmasının takdirini sevgili Eskişehirspor camiasına bırakıyorum. Hem para yok, bittik diye her gün gazete sütunlarında ağlayacaksın hemde gelen yardım taleplerini böylesine çirkin davranışlarla ret edeceksin. Yazıklar olsun..."

Yorumlar (24) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ölümüne alayına inadına eses

17 Kasım 2017 07:14
seni de biliyoruz begiter, zamanında ne maçlar sattığını, savunduğun adamların ne olduğunu tüm taraftar öğrendi, hepiniz aynısınız, size yazıklar olsun...

es es sevdalısı

16 Kasım 2017 20:10
Ben inanmadım begitere cebinden 1 lira çıkmaz tamamen demogoji yapmış

Eses

16 Kasım 2017 23:12
Malesef inandırıcılıktan yoksun açıklamalar. Sayın Begiter Sayın Özeçoğluna laf yetiştireceğinize en başta siz olmak üzere verilen sözlerin yerine gelmesi için çaba sarfedin. Başkan saygın işadamlarını mahkemeye veriyormuş. Vermeyip be yapacaktı? Aferin iyi yaptınız, kulübü batırdınız, elinize sağlık mı diyecekti? Bu gün kulübün selası verilecek hale geldiyse bu saydığınız saygın işadamları yüzünden. Bu ifadelerinizle sayın başkanın doğru söylediğine dair aklımda en ufak bir şüphe var ise de artık yok. Sayın Özeçoğlu sizin hakkınızda doğru söylüyor. Sizin başkanlığı nasıl bıraktığınızı belki genç nesil bilmez ama bizim yaşımızdakiler takımın neredeyse tamamını satıp gittiğinizi her kes bilir.

Esesli

16 Kasım 2017 20:08
Sinan beyden değilde, o gelmeden aldın mı almadın mı? Nam salmışsın para para para diye...

Abhaz Erol

17 Kasım 2017 05:25
Sayın Begiter bu tür açıklamalarla kimseyi kandıramazsınız divan başkanı olacağınıza kulüp başkanı olsaydınız. Eski yönetimlerin neyini savunuyorsunuz? Halil ve Mesut Başkanların yönetimini hele hiç savunmayın hepsinin vebali büyük canları cehenneme bu şehirde yaşamamalı vede hesap vermeliler, öyle minareyi çalıp kılıfı uydurarak değil tabii ki. Sizinde bunları savunarak kendinizi aklama lüksünüz ve hakkınız yok. Birde siz Anavatan zamanında LALE DEVRİ' ni yaşadınız. Lütfen Kamuoyunu yanlış yönlendirmeyiniz........

Taraftat

17 Kasım 2017 03:41
Madem o kadar adamsın bır daha yap yenı nesıllerde gorsun eskıyı anlatma bıze

mustafa şimşek

17 Kasım 2017 08:04
Sinan Başkan sonuna kadar haklı takımı kurtarmak için kimse bişey yapmıyor. Sözler havada kaldı. Sayın Bitirgen eskiden çok destek vermiş biz büyüğümüz olarak görüyorduk ancak takımdan verdiğiniz paraları istemeniz herşeyi mahfetti. Bu taraftar untumaz.

DARDANELLİ ESES LER

17 Kasım 2017 10:48
Bugüne kadar ESKİŞEHİR SPOR umuza zarar verenlerin ALLAH BELALARINI versin

ali

17 Kasım 2017 10:42
Beğiter laf kalabalığı yapmış.O savunduğu eski başkanlar takımı bu hale getirdi.Eski başkanların kulube verdiği maddi zararları yine bu eski başkanlar karşılasın.Yeni başkan eski başkanları mahkemeye vermekle çok doğru yapmış.Kulubü babasının çiftliği gibi kullanıp kaçanları bu taraftar asla unutmazzz.

İsmail kumas

16 Kasım 2017 23:05
Ya ya bekiter bey sildim dedigin uc kurisun hesabiniyapiyorsun herkesibizler iyitaniyoruz

veli

17 Kasım 2017 10:45
Beğiter madem efsanesin ,divan kurul başkanlığı yaptın.Neden Eskişehirsporu şirketleşmesini sağlamadın.Şeffaf yönetim sistemi kurmak için çalışmadın.Esesi çiftlik gibi yönetilmesine aracı oldun.Divanda borçlar ile ilgili uyarılarda bulunup dikkat çekmedin.

Kartal'ın EsEs leri

17 Kasım 2017 21:43
Sayın Begiter hangi saygın iş adamları ? Açıkla da bilelim. Mesut BOŞCAN mı Halil ÜNAL mı cevap bekliyoruz. Artık ES-ES e gölge etmeyin başka ihsan istemez.

Ceylan

17 Kasım 2017 13:42
Biz seni çok iyi biliriz begiter.

Külahıma anlat!

18 Kasım 2017 09:35
Eskişehirspor'un bu durumlara gelmesinin en büyük sebeplerinden birisin sayın begiter. Yiye yiye bitiremediniz... hala ağlanıyorsunuz.. elinizi de çekin, gölgenizi de... şeffaf, dürüst, çalışkan ve takımı İstanbul'a peşkeş çekmeyecek bir Eskişehirspor yönetimi istiyoruz... taraftar bıktı, usandı sizden.

point

17 Kasım 2017 20:11
beğiter mesut ile halil ünalı savunuyorsun sende aynısın.

e^3_Nicola

17 Kasım 2017 16:02
Yaptığı savunmaya bir bakın Allah aşkına.. Sıvamış resmen.. Yönetecak kimseyi bulamazmışız, soğutmuşuz.. Tövbe ya Rabbim tövbe..

ilker

17 Kasım 2017 20:09
es es im bu hale gelirken sen nerelerdeydin iki başkan döneminde külüp de degilmiydin

ümüt yalçın

20 Kasım 2017 00:10
Sayın begiter HALİLİ VE MESUT B EYLER sattıkları 5 yada 6 futbolcunun hesabını versinler sende en son orhan çıkrıkçıyı satıp kaçıp gittin kümeye düştük onların kesaplarını nnasıl vereceksin Sayın begiter

PAR ES

21 Kasım 2017 01:06
Türk futbolu gelismedigse üç kişi sayesinde gelişmemiştir 1-aydin begiter 2-ilhan cavcav 3-celal Doğan Bu üç turk futbolunu kaltetmistir. satilan şampiyonluklar ceplerine giren paranın hesabını ekonomi uzmanları bile hesap edemezler begiter geçmişin hesabını versin

Enver

20 Kasım 2017 11:55
Sayın Begiter iyi şeyler yaptıysanız siz kendiniz anlatmayın bunun takdirini vatandaş verir. İyiĺğiniz kadar kötülüğünüzüde biliyoruz. Bir sürü iyi topcuları satıp menfaatda sağladınız. O yıllarda şirketleşip kulübe sürekli gelir getirici yatırımlar yapabilirdiniz. Her gelen başkan küpünü doldurmaya çalıştı en kötüleride bundan önceki iki başkandı. Sinan başkan doğruları söyleyince onu kötülemeyiniz. Destekciler kaçtı bende olsam bırakırım.

escemes

17 Kasım 2017 23:38
ahlak yoksunu bir açıklama olmuş.yatacak yerin yok senin...

Ege

03 Aralık 2017 15:24
Balaman akay avuv aytsin

İBRAHİM

17 Kasım 2017 22:29
ESKİŞEHİRSPORA GELMİŞ GEÇMİŞ ENİYİ BAŞKANLARDAN BİRİSİDİR. AYDIN BEGİTER .İSTER BEĞENİN İSTER BEĞENMEYİN ESESİN BAŞARILI OLDUĞU DÖNEMLERE BAKIN................

Boğazın kırmızı şimşelleri

16 Kasım 2017 19:35
Helal sana balaban akayyyyy
BÜYÜKERŞEN'E SALDIRI DAVASINDA KARAR VERİLDİ
BÜYÜKERŞEN'E SALDIRI DAVASINDA KARAR VERİLDİ
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'e yumruklu saldırıda bulunulduğu ve silah çekildiği iddiasıyla açılan davada karar açıklandı. 
ÖZÜR DİLEMELİ İSTİFA ETMELİ
ÖZÜR DİLEMELİ İSTİFA ETMELİ
ADD Başkanı Azmi Kerman, Diyanet İşleri Başkanının 9 Kasım'da Kadir Mısıroğlu'nu ziyaret etmesine sert tepki gösterdi. "Başkan derhal özür dilemeli ve istifa etmeli" dedi.
TERMİK SANTRALDE FLAŞ GELİŞME
TERMİK SANTRALDE FLAŞ GELİŞME
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen alpu'ya yapıulması planlanan termik santral ile ilgili önemli bir iddiada bulundu. Santralin ihaleye çıkılmadan Çinlilere yaptırılacağı yönünde haberler olduğunu belirtti.
KAN DONDURAN İTİRAFLAR
KAN DONDURAN İTİRAFLAR
Eskişehir'de, bir kadına tecavüz edildiği gerekçesiyle işlenen cinayet davasında 4 sanığın yargılanmasına başlandı. 
 CUMHURBAŞKANINA  HAKARETE TUTUKLAMA
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
Eskişehir'de, sosyal paylaşım hesaplarından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği öne sürülen kişi tutuklandı.
KAÇAK İÇKİ BASKINI
KAÇAK İÇKİ BASKINI
Eskişehir'de, 122 litre kaçak içki ele geçirildi.  
PALMİYELER KALDIRILIYOR
PALMİYELER KALDIRILIYOR
Eskişehir'de, yaz mevsiminde kentin caddelerini ve parklarını süsleyen palmiye ağaçları ile zakkumlar, havaların soğumasıyla toplanarak bakım için seralara götürüldü.
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik düzenlenen operasyonda 1 şüpheli gözaltına alındı.
DRİFT YAPTI CEZAYI YEDİ
DRİFT YAPTI CEZAYI YEDİ
Eskişehir'de, alkollü kullandığı aracıyla drift yaptığı belirlenen sürücüye toplam 9 bin 521 lira ceza uygulandı.