BEDEL PARAYLA ÖDENMEZ

Son Güncelleme : 19 Temmuz 2018 16:07
BEDEL PARAYLA ÖDENMEZ

Türkiye Harp Malülü Gaziler Şehit Dul Ve Yetimleri Derneği Eskişehir Şubesi Başkanı Hacı Şahin, bedelli askerliğin getirilmesine 'Bedel parayla ödenmez. Bedeli bizler ödedik' diyerek tepki gösterdi.

Vatani görev

Her Türk evladı vatani görevini yerine getirmelidir sözlerini vurgulayan Şahin, “Ben görevimi Cudi'de Zaho'da yaptım gazi oldum. Ücreti çok ucuz buluyorum. Bir oğlum var daha yeni askere gitti. 10 tane olsa on evladımı da gönderirim askere. Bedel parayla ödenmez. ” diye konuştu.

Ucuz bir rakam

1989 Hakkari gazisi olan Ahmet Kakçı, “Ücret çok ucuz bir rakam. Bedeli 15 bin TL olmamalı. Bedeli gaziler ödedi” dedi. Mardin gazisi Duman Demirel ise, “ Kolum yok. Vatan için feda olsun. Öyle uygun gördüler demek ki” dedi.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Karakaya

20 Temmuz 2018 08:18
Şehit anası çıksa dese ki 15bin para vereyim evladimi mezardan cikartin ? Nasil cevap vereceksiniz

Vatansiz Vatandas

20 Temmuz 2018 00:50
Sehide kelle diyenmi ararsin Gaziye memnunsun diyenmi. Vatandas muharip yada malul Gazilik bir insanin yasarken görebilecegi en büyük ünvandir. israilde gazi degilsen devlette görev yapamazsin basbakani dahi gazi olmak zorundadir ama türkiyede senin gibi bir asker kacagi cikar gaziye akil verir onu kücümser.

Hülya

20 Temmuz 2018 11:47
Parayla satın alınmaz Gazi ve Şehitlik. Bu nedenle bedeli askerliği kaldıralım veya ücreti yükseltelim.

YİRMİALTI

20 Temmuz 2018 09:40
BENDE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORUM VATAN HİZMETİ PARAYLA PULLA ÖDENMEZ ASKERLİK YAPMAKLA ÖDENİR. Y A Z I K L A R O L S U N .................................. VERDİĞİM OYLAR HARAM OLSUN

beyköylü

20 Temmuz 2018 10:41
Ait olduğu topraklar için heyecan duymayanlar askerlik yapmasın zaten,askerede alsan kaçarlar kurtuluş savaşında olduğu gibi,bu ülkeye hedef KIZILELMA diyen BOZKURTLAR yeter.

BEDELLİ GENÇ

20 Temmuz 2018 07:59
RAKAM UCUZ DEĞİL FAKİR İNSANLAR DÜŞÜNÜLEREK BU ÜCRET POLİTİKASI BELİRLENDİ ÖTEKİ TÜRLÜ ZENGİNLER KODAMANLAR İÇİN ÇIKARTILAN BİR PROJE OLARAK ANILACAK YILLARCA BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ ?

UTKU

20 Temmuz 2018 12:31
bir yönden bakarsanız evet ücret düşük daha yüksek olması gerekir. farklı düşünüresek dar gelirlilerde yararlanmış oluyor, bu yönüyle çok güzel. gelire göre belirsense nasıl hesaplanacak ? yükümlü kişinin mi yoksa anne babasının geride sayılacak mı. ? işsiz görünen ama babası fabrikatör bir çok kişi var. BU iş biraz zor . demekki en uygun olanı seçilmiş. kalkıp 50 -100 bin olsa bir çok kişi yararlanmazdı. şimdi asgari ücretle çalışan kişi 10 ayda bu parayı öder.

Vatandaş

19 Temmuz 2018 21:56
Demeki Gazi olmaktan memnun değilsiniz. Oturdun koltuk Gazi olduğun için nasip etti Allah belkide. Bedel uygun parası olan var olmayan var.
YAKA PAÇA GÖZALTI
YAKA PAÇA GÖZALTI
Eskişehir'de, FETÖ/PDY’ye yönelik düzenlenen operasyonda, birçok suçtan aranan ve hakkında yakalama kararı bulunan şüpheli gözaltına yakalandı.
ESKİŞEHİR'E YAKIŞMIYOR
ESKİŞEHİR'E YAKIŞMIYOR
Yunusemre Caddesi üzerinde bulunan Eski Otogar, uzun yıllardır atıl durumda. 13 yıldır beklenen projenin hayata geçmemesi sonucu ortaya çıkan kötü görüntü Eskişehir'e yakışmıyor.
BÜYÜKERŞEN'E DESTEK MESAJI
BÜYÜKERŞEN'E DESTEK MESAJI
Emekli Başbakanlık Başmüfettişi Bülent Tarhan, Başkan Yılmaz Büyükerşen'e Eskişehirspor konusunda destek mesajı gönderdi.
VALİ DENETİMİ
VALİ DENETİMİ
81 ilde hayata geçirilen, taleplerinin etkin ve hızlı bir şekilde alınarak takip edilmesini hedefleyen vatandaş odaklı ‘Açık Kapı’ hizmetlerini yerinde inceleyen Vali Özdemir Çakacak, yapılan iş ve işlemler hakkında bilgi aldı.
AK PARTİ YEREL SEÇİMDE İDDİALI
AK PARTİ YEREL SEÇİMDE İDDİALI
AK Parti Eskişehir İl Başkanı Zihni Çalışkan, Eskişehir'de özellikle yaklaşmakta olan yerel seçimleri kazanma adına görevlendirildiklerini belirtti.
BAYRAM ÖNCESİ GIDA DENETİMİ
BAYRAM ÖNCESİ GIDA DENETİMİ
​İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, vatandaşın güvenilir gıdaya ulaşarak sağlıklı ve mutlu bir Kurban Bayramı geçirmesi amacıyla rutin gıda denetimlerimize hız verdi.
ÇÖZÜM PROJELERİMİZİ  OLUŞTURUYORUZ
ÇÖZÜM PROJELERİMİZİ OLUŞTURUYORUZ
İYİ Parti Tepebaşı İlçe Başkanı Av. Mehmet Ektaş, parti binasında düzenlediği basın açıklamasında Kentsel Sorunlara Çözüm Atölyesi'nde çözüm projelerini oluşturduklarını duyurdu.
İHMALLERİ MECLİSE TAŞIDI
İHMALLERİ MECLİSE TAŞIDI
Cumhuriyet Halk Partisi 17 Ağustos büyük Marmara depreminin yıl dönümünde aradan geçen 19 yıllık süreçte hiçbir önlem alınmadığını belirterek, yaşanan ihmalleri Meclis gündemine taşıdı.
HATALI SÜRÜCÜYE KIRMIZI DÜDÜK
HATALI SÜRÜCÜYE KIRMIZI DÜDÜK
Eskişehir’de, ‘Bu Bayramda Ben de Trafik Polisiyim, Hatalı Sürücüye Kırmızı Düdük’ projesi kapsamında, çocuklar trafik kurallarına uymayan şoförleri kırmızı düdük çalarak uyaracak.