BEDEL PARAYLA ÖDENMEZ

Son Güncelleme : 19 Temmuz 2018 16:07
BEDEL PARAYLA ÖDENMEZ

Türkiye Harp Malülü Gaziler Şehit Dul Ve Yetimleri Derneği Eskişehir Şubesi Başkanı Hacı Şahin, bedelli askerliğin getirilmesine 'Bedel parayla ödenmez. Bedeli bizler ödedik' diyerek tepki gösterdi.

Vatani görev

Her Türk evladı vatani görevini yerine getirmelidir sözlerini vurgulayan Şahin, “Ben görevimi Cudi'de Zaho'da yaptım gazi oldum. Ücreti çok ucuz buluyorum. Bir oğlum var daha yeni askere gitti. 10 tane olsa on evladımı da gönderirim askere. Bedel parayla ödenmez. ” diye konuştu.

Ucuz bir rakam

1989 Hakkari gazisi olan Ahmet Kakçı, “Ücret çok ucuz bir rakam. Bedeli 15 bin TL olmamalı. Bedeli gaziler ödedi” dedi. Mardin gazisi Duman Demirel ise, “ Kolum yok. Vatan için feda olsun. Öyle uygun gördüler demek ki” dedi.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Karakaya

20 Temmuz 2018 08:18
Şehit anası çıksa dese ki 15bin para vereyim evladimi mezardan cikartin ? Nasil cevap vereceksiniz

Vatansiz Vatandas

20 Temmuz 2018 00:50
Sehide kelle diyenmi ararsin Gaziye memnunsun diyenmi. Vatandas muharip yada malul Gazilik bir insanin yasarken görebilecegi en büyük ünvandir. israilde gazi degilsen devlette görev yapamazsin basbakani dahi gazi olmak zorundadir ama türkiyede senin gibi bir asker kacagi cikar gaziye akil verir onu kücümser.

Hülya

20 Temmuz 2018 11:47
Parayla satın alınmaz Gazi ve Şehitlik. Bu nedenle bedeli askerliği kaldıralım veya ücreti yükseltelim.

YİRMİALTI

20 Temmuz 2018 09:40
BENDE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORUM VATAN HİZMETİ PARAYLA PULLA ÖDENMEZ ASKERLİK YAPMAKLA ÖDENİR. Y A Z I K L A R O L S U N .................................. VERDİĞİM OYLAR HARAM OLSUN

beyköylü

20 Temmuz 2018 10:41
Ait olduğu topraklar için heyecan duymayanlar askerlik yapmasın zaten,askerede alsan kaçarlar kurtuluş savaşında olduğu gibi,bu ülkeye hedef KIZILELMA diyen BOZKURTLAR yeter.

BEDELLİ GENÇ

20 Temmuz 2018 07:59
RAKAM UCUZ DEĞİL FAKİR İNSANLAR DÜŞÜNÜLEREK BU ÜCRET POLİTİKASI BELİRLENDİ ÖTEKİ TÜRLÜ ZENGİNLER KODAMANLAR İÇİN ÇIKARTILAN BİR PROJE OLARAK ANILACAK YILLARCA BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ ?

UTKU

20 Temmuz 2018 12:31
bir yönden bakarsanız evet ücret düşük daha yüksek olması gerekir. farklı düşünüresek dar gelirlilerde yararlanmış oluyor, bu yönüyle çok güzel. gelire göre belirsense nasıl hesaplanacak ? yükümlü kişinin mi yoksa anne babasının geride sayılacak mı. ? işsiz görünen ama babası fabrikatör bir çok kişi var. BU iş biraz zor . demekki en uygun olanı seçilmiş. kalkıp 50 -100 bin olsa bir çok kişi yararlanmazdı. şimdi asgari ücretle çalışan kişi 10 ayda bu parayı öder.

Vatandaş

19 Temmuz 2018 21:56
Demeki Gazi olmaktan memnun değilsiniz. Oturdun koltuk Gazi olduğun için nasip etti Allah belkide. Bedel uygun parası olan var olmayan var.
SİVRİHİSAR DOĞALGAZA KAVUŞTU
SİVRİHİSAR DOĞALGAZA KAVUŞTU
Sivrihisar Belediye Başkanı Hamid Yüzügüllü Esgaz Sivrihisar bürosunda 1.Etap abonelik kayıtlarında konuştu.
AYDINLIK TÜRKİYE İÇİN ÇALIŞACAĞIZ
AYDINLIK TÜRKİYE İÇİN ÇALIŞACAĞIZ
CHP Mihalgazi İlçe Örgütü Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Kurt “Aydınlık ve hukuk üstünlüğünün olduğu bir Türkiye için çalışacağız” dedi.
KAMPANYA YÜZLERİ GÜLDÜRÜYOR
KAMPANYA YÜZLERİ GÜLDÜRÜYOR
 Türkiye Sakatlar Derneği Eskişehir Şubesi, topladıkları mavi kapaklardan tekerlekli sandalye almaya devam ediyor. Son olarak yeni bir akülü sandalye alan dernek, böylece 130 manuel, 6 akülü sandalye almış oldu. 
ŞEHİR HASTANESİ AÇILIYOR
ŞEHİR HASTANESİ AÇILIYOR
Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç.Dr.Uğur Bilge Eskişehir Şehir Hastanesi’nin 30 Ekim 2018 tarihinde açılıp hizmete gireceğini belirtti.
PROJE İPTAL EDİLMELİ
PROJE İPTAL EDİLMELİ
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, Alpu Kömürlü Termik Santrali ile ilgili olarak Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu’nda gündem dışı konuştu.
AKŞENER'DEN ESKİŞEHİR'E ONAY
AKŞENER'DEN ESKİŞEHİR'E ONAY
İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, İYİ Parti Eskişehir İl Yönetim Kurulu listesini onayladı .
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
 Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınan eski öğretmen tutuklandı.
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
Kristal İş Şube Başkanı Erdal Akyazı, sahte enflasyon rakamlarına karşı gerçek enflasyonu göstermek istediğini belirterek alışverişe çıktı. Alışverişi 102 lira tutan Akyazı “Aldığım ürünler 2 kişiye 2 gün zor yeter” dedi.
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA) Genel Sekreteri İsmail Gerim, öncelikli amaçlarının Eskişehir'i animasyon merkezi yapmak olduğunu belirtti.