paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

BEDEL PARAYLA ÖDENMEZ

Son Güncelleme : 19 Temmuz 2018 16:07
BEDEL PARAYLA ÖDENMEZ

Türkiye Harp Malülü Gaziler Şehit Dul Ve Yetimleri Derneği Eskişehir Şubesi Başkanı Hacı Şahin, bedelli askerliğin getirilmesine 'Bedel parayla ödenmez. Bedeli bizler ödedik' diyerek tepki gösterdi.

Vatani görev

Her Türk evladı vatani görevini yerine getirmelidir sözlerini vurgulayan Şahin, “Ben görevimi Cudi'de Zaho'da yaptım gazi oldum. Ücreti çok ucuz buluyorum. Bir oğlum var daha yeni askere gitti. 10 tane olsa on evladımı da gönderirim askere. Bedel parayla ödenmez. ” diye konuştu.

Ucuz bir rakam

1989 Hakkari gazisi olan Ahmet Kakçı, “Ücret çok ucuz bir rakam. Bedeli 15 bin TL olmamalı. Bedeli gaziler ödedi” dedi. Mardin gazisi Duman Demirel ise, “ Kolum yok. Vatan için feda olsun. Öyle uygun gördüler demek ki” dedi.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Karakaya

20 Temmuz 2018 08:18
Şehit anası çıksa dese ki 15bin para vereyim evladimi mezardan cikartin ? Nasil cevap vereceksiniz

Vatansiz Vatandas

20 Temmuz 2018 00:50
Sehide kelle diyenmi ararsin Gaziye memnunsun diyenmi. Vatandas muharip yada malul Gazilik bir insanin yasarken görebilecegi en büyük ünvandir. israilde gazi degilsen devlette görev yapamazsin basbakani dahi gazi olmak zorundadir ama türkiyede senin gibi bir asker kacagi cikar gaziye akil verir onu kücümser.

Hülya

20 Temmuz 2018 11:47
Parayla satın alınmaz Gazi ve Şehitlik. Bu nedenle bedeli askerliği kaldıralım veya ücreti yükseltelim.

YİRMİALTI

20 Temmuz 2018 09:40
BENDE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORUM VATAN HİZMETİ PARAYLA PULLA ÖDENMEZ ASKERLİK YAPMAKLA ÖDENİR. Y A Z I K L A R O L S U N .................................. VERDİĞİM OYLAR HARAM OLSUN

beyköylü

20 Temmuz 2018 10:41
Ait olduğu topraklar için heyecan duymayanlar askerlik yapmasın zaten,askerede alsan kaçarlar kurtuluş savaşında olduğu gibi,bu ülkeye hedef KIZILELMA diyen BOZKURTLAR yeter.

BEDELLİ GENÇ

20 Temmuz 2018 07:59
RAKAM UCUZ DEĞİL FAKİR İNSANLAR DÜŞÜNÜLEREK BU ÜCRET POLİTİKASI BELİRLENDİ ÖTEKİ TÜRLÜ ZENGİNLER KODAMANLAR İÇİN ÇIKARTILAN BİR PROJE OLARAK ANILACAK YILLARCA BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ ?

UTKU

20 Temmuz 2018 12:31
bir yönden bakarsanız evet ücret düşük daha yüksek olması gerekir. farklı düşünüresek dar gelirlilerde yararlanmış oluyor, bu yönüyle çok güzel. gelire göre belirsense nasıl hesaplanacak ? yükümlü kişinin mi yoksa anne babasının geride sayılacak mı. ? işsiz görünen ama babası fabrikatör bir çok kişi var. BU iş biraz zor . demekki en uygun olanı seçilmiş. kalkıp 50 -100 bin olsa bir çok kişi yararlanmazdı. şimdi asgari ücretle çalışan kişi 10 ayda bu parayı öder.

Vatandaş

19 Temmuz 2018 21:56
Demeki Gazi olmaktan memnun değilsiniz. Oturdun koltuk Gazi olduğun için nasip etti Allah belkide. Bedel uygun parası olan var olmayan var.
300 BİN LİRALIK DOLANDIRICILIK
300 BİN LİRALIK DOLANDIRICILIK
Sivrihisar İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan operasyonla, İstanbul’a teslim edilmek üzere yola çıkan fakat Ankara’ya götürülen 300 bin liralık çalıntı tekstil ürünü ele geçirildi, olayla ilgili 2 kişi yakalandı. 
BÜYÜKERŞEN'E  BÜYÜK İLGİ
BÜYÜKERŞEN'E BÜYÜK İLGİ
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, yaşamanın anlatıldığı ‘Zamanı Durduran Saat’ isimli kitabını Eskişehir Kitap Fuarı’nda imzaladı.
TEI GURUR KAYNAĞIMIZ
TEI GURUR KAYNAĞIMIZ
Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi (EOSB) Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu Üyeleri TEI - TUSAŞ Motor Sanayii Genel Müdürü Mahmut Faruk Akşit’i ziyaret etti.
MİLLİ KALKINMA HAYAT BULMALI
MİLLİ KALKINMA HAYAT BULMALI
Saadet Partisi Eskişehir Kadın Kolları, Tutum, Yatırım ve Yerli Malı Haftası nedeniyle basın açıklaması yaptı. SP Kadın Kolları Başkan Yardımcısı Ceren Seda Çiçek, “Milli kalkınma hayat bulmalı” dedi.
MİLLİ EKONOMİK  SİSTEME GEÇMELİYİZ
MİLLİ EKONOMİK SİSTEME GEÇMELİYİZ
CHP İl Başkanı Abdülkadir Adar, yerli malı haftası dolayısıyla yaptığı açıklamada, "Tarımdan sanayiye ulusal, yerli ve milli bir ekonomik sisteme geçiş için Atatürk’ün hedeflediği çizgiye inmemiz gerekiyor" dedi.
KUVVETLER AYRILIĞI VURGUSU
KUVVETLER AYRILIĞI VURGUSU
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer ETO Fuar ve Kongre Merkezi’nin açılışına katılarak, TÜYAP Kitap Fuarını ziyaret etti.
HEDEFLERİN ALTINDAYIZ
HEDEFLERİN ALTINDAYIZ
TÜMSİAD Eskişehir Şube Başkanı Ali Engiz "2017'de 157 milyar, 2018'de 174 milyar ihracat var ama hedeflerin çok altındayız" dedi.
SAADET PARTİSİ'NDEN DESTEK
SAADET PARTİSİ'NDEN DESTEK
Araç muayene istasyonu çalışanları sendikaya üye oldukları için işten atıldıkları gerekçesi eylem başlattı. Saadet Partisi Tepebaşı İlçe Yönetimi işçileri ziyaret etti.
BAŞKAN KURT  FUARI GEZDİ
BAŞKAN KURT FUARI GEZDİ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, TÜYAP Eskişehir Kitap Fuarını gezdi. Eski Kültür Bakanlarından Ercan Karakaş’ın da eşlik ettiği gezi de Başkan Kurt, yazarlar, yayın evi sorumluları ve okuyucular ile bir araya geldi.