BAŞKAN ÜNAL KAYNAK ARIYOR

30 Temmuz 2018 16:51
BAŞKAN ÜNAL KAYNAK ARIYOR

Eskişehirspor'da kısa vadedeki ekonomik sorunları çözmek için büyük uğraş veren Başkan Halil Ünal, TFF'den ekonomik katkı almak için İstanbul'da temaslarını sürdürüyor.

Yeni sezon için lisansları çıkarmak ve imza vermeyen Berkay, Nadir ve Emre Güral'ın alacakları konusunda girişimlerini sürdüren Başkan Ünal'ın bu sorunları aştıktan sonra transferlere noktayı koyacağı öğrenildi.

Öte yandan gerek Taraftar birliğinin oluşturduğu komisyon gerekse Yüksek divan kurulu tarafından kurulan komite kulübe kısa ve orta vadede sıcak para akışını sağlamak ve sorunların çözümü konusunda girişimlerini sürdürüyor. Ilk etapta lisansların çıkması ve puan silmenin önüne geçilmesi konusunda yönetimin çalışmalarını yakından izleyen komiteler loca satışı konusunda da girişimlerini devam ettiriyor.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Mahmut

30 Temmuz 2018 17:36
Takım bir yere kadar geldi.Döniş yok.Herkes çalışsın..Yönetim görevlendir yüzlerce kişi ..kombine satsın.Bağış toplasın.Taraftar elbette hemen kombine almaya.zaman varken..Bir de yönetim açık olsun. Para nereye gidiyor herkes bilsin.Dipsiz kuyuya taraftar şüpheyle bakar.

Trf

30 Temmuz 2018 17:42
Berkay bu takıma ne verdin.Ama eline düşmüş EsEs.Direnirsin elbet.Biraz insaf olsa kolaylık gösterirsin.Emre Güral süper lige çıkmamızı engelledi.Hala engellemeye çalışıyor.Sanki her kulup tıkır tıkır para ödüyormuş gibi.

EsEs

30 Temmuz 2018 17:28
EsEs taraftarı hemen kombine almanın zamanı.50-100 lira ile batmayız ama EsEs e azıcık faydamız olur.

İsmail

30 Temmuz 2018 17:32
Laf değil para lazım.Azıcık katkı için..kombine alalım.

Kadir

30 Temmuz 2018 17:31
Lütfen EsEs taraftarı...kombine alalım..Takım zor durumda...başka türlü şampiypn olamayız.Haydi Efsane ..iş başa düştü.

yalakas

31 Temmuz 2018 12:15
halil ünal ın suçu nedir,adam takıma sırt çevirmedi dimdik görevinin başında,ama tek başına yetmiyor desteklenmeli bence,sivil toplum kuruluşları,belediyeler,zengin işadamları,kalburüstü galantor dayılar,ensesi kalın tipler nerede gardaşım,

Fatih

31 Temmuz 2018 12:53
Aslında güzel transferler yapıldı.2-3 transfer ile şampiyonluk uzak değil.Elbette daha önce büyük yönetim hataları olmuş.Artık bunlar aşılmalı.EsEs tek bilek olmalı.Başka da çıkış yolu gözükmüyor.

EsEs

31 Temmuz 2018 12:48
Satılan kombine elbette az.Ama kısa sürede 15 binlere geçer.20-25 bine yaklaşır.Yeter ki taraftar takımın gerçekten şampiyonluğa oynayacağına görsün.Taraftar her zaman üzerine düşeni fazlasıyla yapar.

Tayfun

31 Temmuz 2018 22:57
EsEs taraftarı bildiğim kadarıyla kemik gibidir.Yani takımına bağlıdır.Her zaman yardım eder.Sıkıntı şu ,Yıllardır kulup kötü idare edilimiş kimse tersini iddia etmesin yoksa bu kadar borç olmaz alt liglerde sürünmezdik.Şİmdi taraftarın isteği güveneceği yönetim ,Yönetim güvenilir işler yapacak o zaman 20-30 bin kombine satılır.Taraftar zor zamanlarda zaten hep kulubün yanında değilmiydi.Şu anda yönetim çalışıyor eksiği olmasına rağmen İyi de takım kuruldu,taraftarda yardımcı olup kombine almalı.

hasan

30 Temmuz 2018 23:15
TESADUFEN KONGRENİZİ SEYRETMİŞTİM BAŞKANINIZ ÇOK ACİL 50 TRİLYON OLMAZSA OLMAZIMIZ DEDİ SONRA SİZ 10 BULUN DEDİ GERİSİNİ BEN BULACAĞIM DEDİ SONRA 5 e DÜŞTÜ NE DİYOR BU ADAM DEDİM SONRA İMZALARI ATTIRMAYA BAŞLADI PEK SIKINTISI YOK GİBİ DOLAŞIYOR BU İŞİN ALTINDAN KALKARSA BRAVO HATTA SENEYE GELİN BURSASPORUDA DÜZE ÇIKARIN

esesfan

31 Temmuz 2018 09:09
BAKIN ARKADAŞLAR ESKİŞEHİRDE BU TAKIMA BAĞIŞ YAPABİLECEK 50.000 KİŞİ ÇIKMAZMI ADAMBAŞI 800 TL BAĞIŞ YAPILSA 40.000.000 TL EDER,BUDA ESESİMİZİ SÜPER LİGE ÇIKARIR,GÜN BİRLİK BERABERLİK GÜNÜDÜR,HERKES TAŞIN ALTINA ELİNİ SOKACAK,AŞK SEVGİ BEDELSİZ OLMAZ.

usta

31 Temmuz 2018 00:21
Bu paralarla futbolcu almak hayal, bir de uçan kuşa borcun varsa yandı ortalık gene bu sene yeni başkanlar gider yeni başkanlar gelir ben eses diyen taraftara acıyorum....Nerede eski günler ?

mehmet ömürlü

31 Temmuz 2018 11:26
SEN BATIR MİLLET KURTARSIN MİLLETİ KİM KURTARACAK ÖNCE YEDİKLERİNİZİN HESABINI VERİN O PARALARI SİZ YERİNE KOYUN FUTBOLCULARIN MAAŞINI BEN NEDEN VERECEĞİM BANA ASGARİ ÜCRETİ VERENLER BANA ACIYOR MU BEN FUTBOLCULARA AKLIMIN ALAMADIĞI PARALARI VERECEĞİM BU ZAMANA KADAR BATIRDIKLARINI KOYUN YERİNE YETERLİ OLUR SANKİ BİZ YEDİK BİZDEN İSTİYORLAR OLDU CANIM

aeo

31 Temmuz 2018 09:43
Kulüp başkanları takımı batırır, taraftar kurtarmaya çalışır. Ayrıca futbol şehriyiz denen kente bak kombine sayısı 4 binlerde...Bundan sonra kimse bu takıma para filan vermez... Her yıl aynı şey.. Para ver para ver para ver...

Selami

31 Temmuz 2018 00:15
Bizim ne milet vekillerimizde ne Büyükşehir Belediyesi 5para etmez başkanım allah kolaylık versin hepsi destek verseydi zamanında şu anda çok farlı durumdaydık 90yaşındaki adam aynı zihniyet vermez sanki babasının parası ver kardeşim halk istiyor bu yok diyor seni seçimden sonra eskişehirde görmek istemiyoruz büyük erşen git artık gına geldi artık kulübe destek yapacak insan gelsin bu siyaset deyil Eskişehire zulüm

Paranız yoksa neden geldiniz 200milyon YTL borç var şampiyonluk karentimi yalan konuşmayın

31 Temmuz 2018 13:19
Yalancısınnız

EMLAKÇI

31 Temmuz 2018 12:17
porsuk çayını yap işlet devret modeli ile kiraya verem,49 yıllığına 49.1.000.000= 49.000.000= süper lik

EsEs

31 Temmuz 2018 14:23
Belediyeler yardım edemez.......Erzurum Belediyespor,Akhisar Belediyespor,Antep belediyespor....

Vatandaş

30 Temmuz 2018 16:56
Kaç yıldır aynı terane. Siz bıkmadınız ama halk artık bıktı

Bilal

30 Temmuz 2018 22:24
Kaynakçıya gitsin
SERVİS VE KANTİNLERE DENETİM
SERVİS VE KANTİNLERE DENETİM
Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı ekipleri, öğrencilerin sağlıklı beslenme ve güvenli ulaşım ihtiyaçlarını karşılayan kantin ve servis araçlarını denetledi.
HIRSIZLIK ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
HIRSIZLIK ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
Eskişehir'de 'Kablo hırsızlığı' yaptıkları iddiası ile yakalanarak gözaltına alınan 5 şahıs adliyeye sevk edildi. 
BAKANLIKTAN CEVAP GELDİ
BAKANLIKTAN CEVAP GELDİ
Eskişehir merkez ve ilçelerinde sıklıkla meydana gelen ve mağduriyet yaratan elektrik kesintilerine ilişkin Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’ndan açıklama geldi.
ESKİŞEHİR MERKEZLİ FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR MERKEZLİ FETÖ OPERASYONU
Eskişehir merkezli 3 ilde Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda 6'sı muvazzaf 7 asker gözaltına alındı.
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
 Eskişehir'de, sosyal medya hesaplarından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği öne sürülen 2 kişi tutuklandı.
Göçmenler kurtarıldı
Göçmenler kurtarıldı
Ege Denizi'ndeki Yumurta Ada'da mahsur kalan 44 düzensiz göçmenin tamamı Türk Sahil Güvenlik Komutanlığı unsurlarınca kurtarıldı.
GECE YARISI DEPREM TATBİKATI
GECE YARISI DEPREM TATBİKATI
Eskişehir Dorlion Arama ve Kurtarma (DAK) ekibi, olası bir deprem felaketine hazırlıklı olmak amacıyla nefes kesen tatbikata imza attı. 
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında biri çocuk 2 kişi hayatını kaybederken, 2'si ağır 5 kişi de yaralandı. 
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay ilçe gezilerine Beylikova ile devam etti. Günay’ın ilk durağı Batman’da şehit düşen Jand. Uzm. Çvş. Neşet Gök’ün baba ocağı oldu.