BAŞKAN ÜNAL HOCA ARIYOR

Son Güncelleme : 19 Haziran 2018 23:06
BAŞKAN ÜNAL HOCA ARIYOR

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, İstanbul'da teknik heyet sorununu çözmek için görüşmeler yapıyor.

Edinilen bilgilere göre teknik direktörlük için Bülent Uygun'un ismi ilk sırada. Olmazsa alternatif isimlerle temasa geçilecek. Bu isimlerin başında ise İrfan Buz ile Abdullah Ercan geliyor.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ilyas

20 Haziran 2018 11:42
Yılmaz hocanın nesi var Murat Diri istemiyo diyemi onunla görüşülmüyor Yilmaz hoca ordaki gençleripırıl pırıl yaparseneye bizanz takımlarından para kazanırız bu arada Murat Diri yi gönderin hoca tribünüde idare eder merak etmeyin

Eses

23 Haziran 2018 16:08
Ya bu murat diri mi yönetiyor bu takımı anlamadım izzet erdogani istemez Yilmqz vurali istemez halil unal istemez kim bu adam ya eskiswhir spor dan daha mı büyük sorarım

esesfan

22 Haziran 2018 10:32
Gün birlik beraberlik günüdür,herkes taşın altına elini koymalıdır,taraftarım diyen her eses li kulube 500 tl bağış yapsa bu sezon çok rahat geçer ve başarı yakalanırsa 1.lige çıkılır ve sorun kalmaz,bu şeffaf yönetime destek olmak şart,

mustafa

21 Haziran 2018 15:08
isim yapmış hocalar bize olmaz. Hırslı kariyerine yeni başlamış hocalar Es Es için daha verimli olur. Mustafa Deniz li örneği gibi olmasın. Yükünü tutumuş, isim yapmış hocalar işler ters gitti mi ben gidiyorum diyip çekip gidiyor.

111

19 Haziran 2018 23:52
Nediyelim hayırlısı olsun güzide takımımızı ne halere düşürdünüz.Ya

Abuzer Kadayıf

21 Haziran 2018 07:41
Mami doğru söylüyor Türbülent hoca en iyisi, Başgan işini bilir. Fener'e kongre üyesi de olması cabası bence bir nomerolu seçimi olmalı.

Hüseyin Özkan

20 Haziran 2018 12:10
İddia ediyorum; Başkan Ünal seçime kadar top çevirir, seçimden sonra iktidar değişikliği olursa, pılını pırtısını toplar, ardına bakmadan gider. Zira bu kulübü tamamen siyasetin kucağına oturttu. Seçime kadar o geliyor bu gidiyor haberlerinin hepsi palavradır. Ey benim sevgili taraftarım uyan uyan!

Sinek Savar

21 Haziran 2018 01:44
Kim bu halil ünal ne yer ne icer? Vali ile belediye baskani ile yanyana kim bu zat? diplomasi varsa yetenegi nedir? fabrikasi varsa ne üretir? yok hic birsey yapmaz üretmez babadan zengindir ise babasi kimdir? Bu zat ile fotograf veren belediye baskani yada vali muhakkak biliyordur halil ünalin kim oldugunu aciklarlarsa seviniriz.

Hayvan Adam

23 Haziran 2018 10:06
İnsan hala bu heriflerden (Yılmaz, TürBülent) medet umanları görünce taraftarlıktan soğuyor yav.

selam

20 Haziran 2018 14:21
Eğer kesenin ağzını biraz açarsa yönetim Jürgen Kloop yada Guardiola'yı görebiliriz takımın başında demedi demeyin.(duyumlar aldım)

Mami

20 Haziran 2018 08:08
Başgan, çok yakından tanıdığım bir hoca var, baş harfi türbülent. Sadece hocalık da yapmıyor başka taraklarda da bezi var, zora düşersen sana da yardımcı olur. Numarasını vereyim mi?

katalunya

21 Haziran 2018 10:50
vinçenzo del boske yada hans peter berigel takımın başına geçsin 2 sezonda uefa kupası ve intertotokupasını alırız,aynı sezonda şampiyonlar ligini verirlerse onuda alabiliriz,uefa ile şampiyonlar ligini aynı sezon alınca otomatikman süper kupayıda almış oluyoz totalde 4 kupa eder yanlışsam düzeltin dostlar.
ESKİŞEHİR'DE KREŞTE YANGIN
ESKİŞEHİR'DE KREŞTE YANGIN
Eskişehir’de bir çocuk kreşinde meydana gelen yangın korku ve paniğe neden oldu.
TEHLİKELİ EĞLENCE
TEHLİKELİ EĞLENCE
Eskişehir'deki kar yağışının ardından adeta buz pistine dönen bazı sokaklarda ulaşım zaman zaman güçlükle yaşanırken, araca bağlanan iple kar üstünde kayan genç yürekleri ağza getirdi. 
İNÖNÜ'DE KIZAK KEYFİ
İNÖNÜ'DE KIZAK KEYFİ
Eskişehir'in İnönü Belediyesi tarafından bugün üçüncüsü düzenlenen Geleneksel Kızak Festivalinde, çocuklar ve vatandaşların yoğun katılımıyla renkli görüntüler ortaya çıktı. 
DEMOKRAT ANLAYIŞLA YÖNETİYORUZ
DEMOKRAT ANLAYIŞLA YÖNETİYORUZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt vatandaşlarla bir araya gelmeye devam ediyor. Kurt, Göztepe Mahallesi’nde bulunan mahalle sakinlerini ziyaret etti.
KAYMAKAMDAN  ÖRNEK DAVRANIŞ
KAYMAKAMDAN ÖRNEK DAVRANIŞ
Odunpazarı Kaymakamı Hakan Bilgin, sağlık sorunlarından dolayı evde eğitim gören Umut Kaan Balbay'a karne ziyaretinde bulundu.
ESKİŞEHİR'E YAKIŞAN HİZMET YAPILACAK
ESKİŞEHİR'E YAKIŞAN HİZMET YAPILACAK
Belediye İş Sendikası Eskişehir Şube Başkanı Ahmet Moripek ve yönetim kurulu üyeleri Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret etti.
FİZYOMER'DEN İNDİRİM ANLAŞMASI
FİZYOMER'DEN İNDİRİM ANLAŞMASI
Eskişehir Bakkal ve Bayiler Esnaf Odası ile Fizyomer Terapia Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Tıp Merkezi arasında indirim anlaşması yapıldı.
HAYVAN DOSTU ŞEHİR OLACAĞIZ
HAYVAN DOSTU ŞEHİR OLACAĞIZ
Eskişehirli hayvanseverlerle bir araya gelen Burhan Sakallı, Eskişehir’in ‘hayvan bir dostu bir şehir’ olacağını söyledi.
ESKİŞEHİR'DE BIÇAKLI KAVGA
ESKİŞEHİR'DE BIÇAKLI KAVGA
 Eskişehir'de bir genç uğradığı bıçaklı saldırı sonucu yaralandı.