BAŞKAN ÜNAL HOCA ARIYOR

Son Güncelleme : 19 Haziran 2018 23:06
BAŞKAN ÜNAL HOCA ARIYOR

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, İstanbul'da teknik heyet sorununu çözmek için görüşmeler yapıyor.

Edinilen bilgilere göre teknik direktörlük için Bülent Uygun'un ismi ilk sırada. Olmazsa alternatif isimlerle temasa geçilecek. Bu isimlerin başında ise İrfan Buz ile Abdullah Ercan geliyor.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ilyas

20 Haziran 2018 11:42
Yılmaz hocanın nesi var Murat Diri istemiyo diyemi onunla görüşülmüyor Yilmaz hoca ordaki gençleripırıl pırıl yaparseneye bizanz takımlarından para kazanırız bu arada Murat Diri yi gönderin hoca tribünüde idare eder merak etmeyin

Eses

23 Haziran 2018 16:08
Ya bu murat diri mi yönetiyor bu takımı anlamadım izzet erdogani istemez Yilmqz vurali istemez halil unal istemez kim bu adam ya eskiswhir spor dan daha mı büyük sorarım

esesfan

22 Haziran 2018 10:32
Gün birlik beraberlik günüdür,herkes taşın altına elini koymalıdır,taraftarım diyen her eses li kulube 500 tl bağış yapsa bu sezon çok rahat geçer ve başarı yakalanırsa 1.lige çıkılır ve sorun kalmaz,bu şeffaf yönetime destek olmak şart,

mustafa

21 Haziran 2018 15:08
isim yapmış hocalar bize olmaz. Hırslı kariyerine yeni başlamış hocalar Es Es için daha verimli olur. Mustafa Deniz li örneği gibi olmasın. Yükünü tutumuş, isim yapmış hocalar işler ters gitti mi ben gidiyorum diyip çekip gidiyor.

111

19 Haziran 2018 23:52
Nediyelim hayırlısı olsun güzide takımımızı ne halere düşürdünüz.Ya

Abuzer Kadayıf

21 Haziran 2018 07:41
Mami doğru söylüyor Türbülent hoca en iyisi, Başgan işini bilir. Fener'e kongre üyesi de olması cabası bence bir nomerolu seçimi olmalı.

Hüseyin Özkan

20 Haziran 2018 12:10
İddia ediyorum; Başkan Ünal seçime kadar top çevirir, seçimden sonra iktidar değişikliği olursa, pılını pırtısını toplar, ardına bakmadan gider. Zira bu kulübü tamamen siyasetin kucağına oturttu. Seçime kadar o geliyor bu gidiyor haberlerinin hepsi palavradır. Ey benim sevgili taraftarım uyan uyan!

Sinek Savar

21 Haziran 2018 01:44
Kim bu halil ünal ne yer ne icer? Vali ile belediye baskani ile yanyana kim bu zat? diplomasi varsa yetenegi nedir? fabrikasi varsa ne üretir? yok hic birsey yapmaz üretmez babadan zengindir ise babasi kimdir? Bu zat ile fotograf veren belediye baskani yada vali muhakkak biliyordur halil ünalin kim oldugunu aciklarlarsa seviniriz.

Hayvan Adam

23 Haziran 2018 10:06
İnsan hala bu heriflerden (Yılmaz, TürBülent) medet umanları görünce taraftarlıktan soğuyor yav.

selam

20 Haziran 2018 14:21
Eğer kesenin ağzını biraz açarsa yönetim Jürgen Kloop yada Guardiola'yı görebiliriz takımın başında demedi demeyin.(duyumlar aldım)

Mami

20 Haziran 2018 08:08
Başgan, çok yakından tanıdığım bir hoca var, baş harfi türbülent. Sadece hocalık da yapmıyor başka taraklarda da bezi var, zora düşersen sana da yardımcı olur. Numarasını vereyim mi?

katalunya

21 Haziran 2018 10:50
vinçenzo del boske yada hans peter berigel takımın başına geçsin 2 sezonda uefa kupası ve intertotokupasını alırız,aynı sezonda şampiyonlar ligini verirlerse onuda alabiliriz,uefa ile şampiyonlar ligini aynı sezon alınca otomatikman süper kupayıda almış oluyoz totalde 4 kupa eder yanlışsam düzeltin dostlar.
ESKİŞEHİR'E YENİ YAŞAM ALANI
ESKİŞEHİR'E YENİ YAŞAM ALANI
Eskişehir ve bölgeye değer katacak kentin yeni yaşam merkezi Cassaba Modern, 2018’in son çeyreğinde kapılarını açmaya hazırlanıyor.
  TARİFELİ UÇUŞLAR  YENİDEN BAŞLASIN
TARİFELİ UÇUŞLAR YENİDEN BAŞLASIN
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’u ziyaret eden CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, Hasan Polatkan Havaalanı’nın yolcu ve kargo taşımacılığında daha işler hale getirilmesi ve tarifeli uçak seferlerinin başlatılmasını istedi.
DOLANDIRILMAKTAN SON ANDA KURTULDU
DOLANDIRILMAKTAN SON ANDA KURTULDU
Eskişehir'de telefon ile aranarak kendisini polis olarak tanıtan şahısların isteği sonucu bankadan kredi çekip şüphelilere havale yapmak isteyen yaşlı adam, polis ekiplerinin aldığı önlem sayesinde dolandırılmaktan son anda kurtuldu.
SİVRİHİSAR'DA KURTULUŞ SEVİNCİ
SİVRİHİSAR'DA KURTULUŞ SEVİNCİ
Sivrihisar ilçesinin düşman işgalinden kurtuluşunun 97. yılı coşkuyla kutlandı.
BU BULVAR TRAFİĞE KAPATILACAK
BU BULVAR TRAFİĞE KAPATILACAK
Selami Vardar Bulvarı’nın bir bölümü tramvay hattı uzatma çalışmaları nedeniyle geçici süreyle araç trafiğine kapatılacak.
BU KADARINA PES!
BU KADARINA PES!
 Eskişehir’de Hz. Ali'nin torunu olduğunu söyleyerek koyun çaldığı iddia edilen şahsın yargılandığı dava başlandı. 
ÜRETİCİLERE LAVANTA FİDESİ DAĞITILDI
ÜRETİCİLERE LAVANTA FİDESİ DAĞITILDI
Tarım ve Orman Bakanlığı'nın, “Itri ve Tıbbi Bitkiler ile Boya Bitkileri Yetiştiriciliğinin Geliştirilmesi Projesi” kapsamında Eskişehir'deki üreticilere lavanta fidesi dağıtıldı.
SEFERBERLİK ÇAĞRISI
SEFERBERLİK ÇAĞRISI
Türk Hava Yolları (THY) Teknik A.Ş. Genel Müdür Danışmanı Halil Tokel, Eskişehir'de katıldığı toplantıda, sanayicilere seslenerek, "Bütün firmalarımızı, mümkün olduğu kadar havacılıktaki tam bağımsızlığı sağlamak için kalkınma seferberliğine davet ediyoruz" dedi.
SALÇAYA ZAM YAPMADILAR
SALÇAYA ZAM YAPMADILAR
Türkiye genelinde artan salça fiyatlarına karşı duran Sarıcakaya ilçesindeki kadınlar, kendi ürünlerini eski fiyattan satmaya devam ediyor.