BAŞKAN BÜYÜKERŞEN MALATYA'DA KONUŞTU

30 Kasım 2019 17:04
BAŞKAN BÜYÜKERŞEN MALATYA'DA KONUŞTU

Cumhuriyet Halk Partisi(CHP) tarafından düzenlen yerel yönetimlerle Eskişehir başarısı örneği toplantısında, Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen yaptığı çalışmalar hakkında bilgi vererek deneyimlerini paylaştı.

Bilgiler verdi


Eskişehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen "Bu mevsimde ve tam belediye bütçelerinin hazırlandığı dönemde buradayım. Biliyorsunuz ben maliye hocasıyım. Biliyorsunuz ve bütçeye de çok dikkat ederim. Eskişehir'deki arkadaşlarımı bırakıp buraya geldim ve beni buraya Veli’den başka getiremezdi. Çünkü çok sevdiğim bir öğrencimdi. Daha evvel Rektörlük görevini yaparken, Malatya'ya iki seyahatimi hatırlıyorum. Yani daha önce de gelmiştim ama Malatya çok değişmiş ve ben burada olmaktan gurur duyuyorum" diye konuştu.Toplantının devamında Eskişehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen yaptıkları çalışmalar hakkında bilgiler verdi.

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Şebeke suyu

30 Kasım 2019 17:11
Sayın Büyükerşen suya yapılan zammı da anlattımı acaba ?

Enver

01 Aralık 2019 09:49
Büyükerşen garip gurabayı düşünün ben çok iyi düşünüyorum onun için suya %60 zam yaptım. Sizde yapın demiştir.

Abalı

01 Aralık 2019 09:32
Malatya'ya da % 60 zam nasıl yapılır diye õğretmeye mi gittin hocam ?

Sebay

01 Aralık 2019 07:04
Malatyada suyu %60 indirim yapın demiştir...

erhan

01 Aralık 2019 10:16
Hocam mazeret izni kullanıp meclis çalışmalarına katılmıyosunuz reklam olsun diye il il geziyosunuz helâl olsun valla

Hoca sana yakışmıyor

01 Aralık 2019 07:36
Desene hoca su ya %60 zam yaptım onun için kactım geldim hoca sen ekonomiden anlamıyorsun 1 tl cay için halk oylanması yaptırıyorsunuz halkın ihtiyacı su için oylama yok sonra maaliyet artığı için zam yaptık diyorsunuz. İnsanların aklı ile dalga geciyorsunuz.Ama eskişehir li balık hafızalı, seçimden önce bir iki heykel açarsın,bir iki traway hattı yaparsın ,unutur gider

Recep Türksoy

01 Aralık 2019 09:21
Sayı başkan suya yapılan %60 zam hakkındada bir açıklama yapsaydı keşke.

Ali

01 Aralık 2019 09:10
Hocanin dedigini yap ama su konusunda yaptigini yapma.

ALİ arslan

01 Aralık 2019 08:31
İçilmeyen Suya nasıl zam yapılır onu anlatmışmı.eskişehir elden çıktı

Zati sungur

30 Kasım 2019 20:10
Hocam veli benim öğrencim diyorsun ve oradan methiyeler düzüyorsun bakın hocam vallahi billahi bir kere el mesafesinde fakültede karşılaşmadınız . Ayrıca malatya çok değişmiş diyorsunuz evet son onbeş yılda bir tek eskişehir değişmedi anadoludaki kentlerde emin ol yapılacak iş kalmadı. Elbette ihtiyaçlar süreklidir ama şehirler çağ atladı . Eskişehir ise sadece MAKYAJJJJJJJJJJJJ...........

Ali İsmail

01 Aralık 2019 08:32
İçilmeyen Suya nasıl zam yapılır onu anlatmıştı

GÜLERE ATFEN

01 Aralık 2019 12:51
Gülercik su porsuk barajından geliyor , kalabak suyu ise aydın arat'ın yaptığı damacana dolum tesisinde doldur doldur ver , türkiyede başka hiç bir belediyeye nasip olmayacak bir gelir kapısı . Doğalgaz , elektrik (enerji) uğrunda ülkelerin birbirini yediği dolar dolar dolar verilerek alınan stratejik bir ürün. Yani uluslararası boyutu olan meta'dır . Partizanlık uğruna milleti aptal yerine koyma olurmu gülercik......

Eskişehir'den

01 Aralık 2019 14:45
Suyu dövizle almıyoruz hatırlıyorum. %60 zam çok oldu.

Handan

01 Aralık 2019 15:25
Ey standart kafalılar iyi okuyun, iyi dinleyin 21 senelik Büyükşehir Belediye başkanı Yılmaz Büyükerşen ve Ahmet Ataç merkez hariç kenar mh. Belediyecilik hizmeti getirmedi Fevziçakmak mah. B... K götürüyor. 21 ne kadar zaman dilimi oldugunu idrak edecek kapasıde değil misiniz. Demek ki degilsiniz. Ah zavallı sosyal demokrat görünümlüler. Özünüz başka sözünüz başka. Ne demiş Mevlana ya göründüğün gibi ol, ya da olduğun gibi görün. Anlayabildiniz mi

GECEKONDU'cuya

01 Aralık 2019 19:09
Kardeşim sen hakikaten çok eskide kalmışsın tutturmuş beton diyorsun . Nato kafa nato mermer , çok kullanışlı ve örümcek kafalıların kullanımına amade olma . Dünyadan haberin olsun Hamamyolu çimden geçilmiyor .

Devrim özok

01 Aralık 2019 16:44
Doğalgaza elektriğe yapılan zammı eleştirdim bu zammıda eleştiriyorum hocaya oy verdik her yaptığı işin doğru olacak hali yok bu su işinde çok yanlış yaptı.aslında en büyük hatayı eskişehir halkı yaptı bu kadar uzun süreli olarak bir kişi seçilmemeli ne olursa olsun ki bu kişi 85 yaşına geldi hiç mi adam çıkartamıyor bu Eskişehir bu kadar adam kıtlığımı var bu şehirde

Güler

01 Aralık 2019 10:26
Doğalgaza ve elektriğe yapılan zamdan hiç etkilemediniz....sudan mı etkileniyorsunuz ?

Gecekondu

01 Aralık 2019 10:17
Hoca giderse betonla çağ atlatırlar Eskişehire yiyemediler Eakisehiri dertleri o bu güzel şehri hoca gitsede alamayacaksınız bu şehri betona gömemeyeceksiniz su falan hikaye ihtiyaç olmasaydı suya zam yapılmazdı büyüksün hoca yorum yapanlar sigara alkol akaryakıt doğalgaz elektirik zamları hakkında tek kelime edemeyen insanlar Allah sana ömür versin