BANA 'ADAY OL' DEDİ

Son Güncelleme : 21 Ekim 2017 19:10
BANA 'ADAY OL' DEDİ

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, ETİ'nin kurucusu Firuz Kanatlı'nın cenaze töreninde, Sözcü Gazetesi'nden Derin Gökçe'nin sorularını yanıtladı.

Büyükerşen, 'Kanatlı'nın ölmeden önce size bir vasiyeti oldu mu, bir şey dedi mi?' sorusuna, "Özel olarak bana bir şey söyledi. Aslında özel olduğu için söylemek istemiyorum. Bana ‘aday ol’ dedi. Hangi alanda aday ol dediğini söylemek istemiyorum ikimizin arasında o özel. Aday ol sakın aksini yapma dedi" şeklinde cevap verdi. Büyükerşen, Kanatlı'yı vefat etmeden 3-4 gün önce hastanede ziyaret ettiğini sözlerine ekledi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Esra y

22 Ekim 2017 00:10
Asıl siz fırsatları kaçırmamayi öğreniyorsunuz nerde cenaze nerde yapılacak abidik gubidik iş siz oradasınız eğer rahatsizsaniz çekin gidin memleketinize arkadaş

fatih portakal aday ol dedi

22 Ekim 2017 12:08
FOX - SÖZCÜ - CUMHURİYET , HALK TV DE ADAY OL DEMİŞ , nasılda buluyorlar birbirini , bunlar bizi yıllar yılı yönetti ,boş laf , boş işlerle .

bunlar

22 Ekim 2017 05:53
Problem çözme tarzı belli? Kendilerini eleştirenlerin şehri terk etmeleri gerekiyormuş! Kimse kalmayınca problem de kalmayacak.. Bu soytarılara bu şehir babalarından miras kalmış anlaşılan. Bre deftersiz. sana mı soracakmış kim nerede yaşayacak. TERBİYELİ OL:

Dedeeeee

22 Ekim 2017 13:40
Bursa, Balıkesir, Ankara, Gaziantep ve Adana Belediye başkanlarının nasıl bırakması gerekiyorsa Sizin de sırf ve sadece yaş itibarıyla bile bırakmanız gereklidir. Yaş 90 a dayanmış! Lütfen hakaret olarak almayın; hangi kurumun başında kim sizden ne bekleyebilir?

Ziya

22 Ekim 2017 05:39
Cenaze de röportaj! Tam da sizlere yakışı iş! Sözcü ve Büyükerşen. Chp klasiği!

hakan

22 Ekim 2017 09:05
ya mahfuz banlı beni dövdü der ya firuz kanatlı bana aday ol dedi der ya bu adam tam bir şovmen arkadaş git evine torununu sev

Aşağı yukarı

23 Ekim 2017 13:31
aynı yaşta değil misiniz?

nedim

22 Ekim 2017 19:06
İbret alacağına nerelere aklı takılmış bay prof. un .

Ahmet

22 Ekim 2017 00:32
Kesin dogrudur hocanın dediği

kenan

22 Ekim 2017 00:24
birisi büyükerşeni cuhmurbaşkanı adayı göstersin artık. adam yıllardır umutla bekliyor..

Talebe

21 Ekim 2017 21:36
Hocam FIRSATları kacırmamayı öğreniyor.

Elif

22 Ekim 2017 00:34
Hocamıza Cumhurbaşkanlığı yakışır.
ESKİŞEHİR’E HAYRAN KALDILAR
ESKİŞEHİR’E HAYRAN KALDILAR
Türkiye Kent Konseyleri Birliği Buluşması için Eskişehir’e gelen Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve Balıkesir Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, Eskişehir'e hayran kaldılar.
KADINLAR SİYASETTE OLMALI
KADINLAR SİYASETTE OLMALI
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Cumhuriyet Halk Partisi Eskişehir İl Kadın ve Gençlik Kollarını ziyaret etti.
PROTOKOLÜ YENİLEDİLER
PROTOKOLÜ YENİLEDİLER
ESOGÜ ile İl Sağlık Müdürlüğü arasında Eskişehir’de sığınmacı ve mevsimlik tarım işçisi olarak bulunan kadın ve kız çocukları için yürütülen ortak çalışmaların önümüzdeki yıl da devam etmesi konusunda işbirliği protokolü imzalandı.
MİTİNG ÇAĞRISI
MİTİNG ÇAĞRISI
Alpu Ovası'na kurulması planlanan termik santrale tepki karşı 24 Şubat'ta düzenlenecek mitinge çağrı yapıldı. Miting tertip komitesi adına konuşan ÇYDD Başkanı Sevgi Akmen "Kentimizin geleceğine sahip çıkan duyarlı Eskişehirlileri mitinge bekliyoruz" dedi.
KARACAN: KAPAK OLDU
KARACAN: KAPAK OLDU
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Eskişehir Milletvekili Harun Karacan, Eskişehir 6. Olağan Kongresi'ne ilişkin mesajlarını dün sosyal medya hesabından paylaştı. Karacan yerel yönetimlere gönderme yaparak "Engelleniyoruz propagandası ile çirkef algı yönetimi yapanlara Modern Sanat Müzesi kapak oldu" dedi.
OKUL DEĞİL SERSERİ YATAĞI
OKUL DEĞİL SERSERİ YATAĞI
Huzur Mahallesinde132 kişinin arsası olması nedeniyle tadilat yapılamayan Şehit Serkan Özaydın İlköğretim Okulu serseri yatağı haline geldi. 6 yıldır eğitim-öğretime açılamayan okul mahalleliyi mağdur ediyor.
ÖRNEK İŞBİRLİĞİ
ÖRNEK İŞBİRLİĞİ
Odunpazarı Belediyesi ve Arama Kurtarma Derneği (AKUT) Osmangazi Üniversitesi Öğrenci Topluluğu ile birlikte ihtiyaç sahibi öğrencilere kırtasiye yardımı yapacak.
GÜVENLİK ÖNLEMİ ÇİLEYE DÖNÜŞTÜ
GÜVENLİK ÖNLEMİ ÇİLEYE DÖNÜŞTÜ
Demokrat Parti İl Başkanı Nazım Dölekçekiç,  Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın da katıldığı, AK Parti İl Kongresi için alınan güvenlik önlemlerini eleştirdi. Alınan önlemler trafik yaşamını felç etti diyen Dölekçekiç, önemlerin çileye fönüştüğünü belirtti.
OLCAY GÜVEN TAZELEDİ
OLCAY GÜVEN TAZELEDİ
Eskişehir Kırım Türkleri Kültür Yardımlaşma ve Spor Kulübü Derneği 22. Olağan Genel Kurulu Toplantısı gerçekleşti. Kongrede iki aday yarıştı. Metin Gündoğan 572 oy alırken, Evren Olcay 642 oy alarak güven tazeledi.