paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

BANA 'ADAY OL' DEDİ

Son Güncelleme : 21 Ekim 2017 19:10
BANA 'ADAY OL' DEDİ

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, ETİ'nin kurucusu Firuz Kanatlı'nın cenaze töreninde, Sözcü Gazetesi'nden Derin Gökçe'nin sorularını yanıtladı.

Büyükerşen, 'Kanatlı'nın ölmeden önce size bir vasiyeti oldu mu, bir şey dedi mi?' sorusuna, "Özel olarak bana bir şey söyledi. Aslında özel olduğu için söylemek istemiyorum. Bana ‘aday ol’ dedi. Hangi alanda aday ol dediğini söylemek istemiyorum ikimizin arasında o özel. Aday ol sakın aksini yapma dedi" şeklinde cevap verdi. Büyükerşen, Kanatlı'yı vefat etmeden 3-4 gün önce hastanede ziyaret ettiğini sözlerine ekledi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Esra y

22 Ekim 2017 00:10
Asıl siz fırsatları kaçırmamayi öğreniyorsunuz nerde cenaze nerde yapılacak abidik gubidik iş siz oradasınız eğer rahatsizsaniz çekin gidin memleketinize arkadaş

fatih portakal aday ol dedi

22 Ekim 2017 12:08
FOX - SÖZCÜ - CUMHURİYET , HALK TV DE ADAY OL DEMİŞ , nasılda buluyorlar birbirini , bunlar bizi yıllar yılı yönetti ,boş laf , boş işlerle .

bunlar

22 Ekim 2017 05:53
Problem çözme tarzı belli? Kendilerini eleştirenlerin şehri terk etmeleri gerekiyormuş! Kimse kalmayınca problem de kalmayacak.. Bu soytarılara bu şehir babalarından miras kalmış anlaşılan. Bre deftersiz. sana mı soracakmış kim nerede yaşayacak. TERBİYELİ OL:

Dedeeeee

22 Ekim 2017 13:40
Bursa, Balıkesir, Ankara, Gaziantep ve Adana Belediye başkanlarının nasıl bırakması gerekiyorsa Sizin de sırf ve sadece yaş itibarıyla bile bırakmanız gereklidir. Yaş 90 a dayanmış! Lütfen hakaret olarak almayın; hangi kurumun başında kim sizden ne bekleyebilir?

Ziya

22 Ekim 2017 05:39
Cenaze de röportaj! Tam da sizlere yakışı iş! Sözcü ve Büyükerşen. Chp klasiği!

hakan

22 Ekim 2017 09:05
ya mahfuz banlı beni dövdü der ya firuz kanatlı bana aday ol dedi der ya bu adam tam bir şovmen arkadaş git evine torununu sev

Aşağı yukarı

23 Ekim 2017 13:31
aynı yaşta değil misiniz?

nedim

22 Ekim 2017 19:06
İbret alacağına nerelere aklı takılmış bay prof. un .

Ahmet

22 Ekim 2017 00:32
Kesin dogrudur hocanın dediği

kenan

22 Ekim 2017 00:24
birisi büyükerşeni cuhmurbaşkanı adayı göstersin artık. adam yıllardır umutla bekliyor..

Talebe

21 Ekim 2017 21:36
Hocam FIRSATları kacırmamayı öğreniyor.

Elif

22 Ekim 2017 00:34
Hocamıza Cumhurbaşkanlığı yakışır.
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
Eskişehir Kent Konseyi, sokak hayvanlarının barınabilmesi için özel olarak yapılan 5 kulübeyi şehrin belirli noktalarına yerleştirdi.
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Emek Gençlik Merkezi’nde 16 ayrı branşta açılan atölyeye katılan 440 öğrencinin velisi ile bir araya geldi.
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
Evlenecek çiftlere destek olmak isteyen Odunpazarı Belediyesi, çiftlerin en mutlu günlerine mutluluk katmak için talep eden vatandaşlara gelinlik ve damatlık veriyor.
FACİADAN DÖNÜLDÜ
FACİADAN DÖNÜLDÜ
Çevre yolu üzerinde seyir halinde olan şehir içi toplu taşımada kullanılan Büyükşehir Belediyesi'ne ait otobüste yangın çıktı. Otobüste yolcu olmaması olası bir facianın önüne geçti.
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir'de düzenlenen drone destekli uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan 5 kişi adliyeye sevk edildi. 
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.