BANA 'ADAY OL' DEDİ

Son Güncelleme : 21 Ekim 2017 19:10
BANA 'ADAY OL' DEDİ

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, ETİ'nin kurucusu Firuz Kanatlı'nın cenaze töreninde, Sözcü Gazetesi'nden Derin Gökçe'nin sorularını yanıtladı.

Büyükerşen, 'Kanatlı'nın ölmeden önce size bir vasiyeti oldu mu, bir şey dedi mi?' sorusuna, "Özel olarak bana bir şey söyledi. Aslında özel olduğu için söylemek istemiyorum. Bana ‘aday ol’ dedi. Hangi alanda aday ol dediğini söylemek istemiyorum ikimizin arasında o özel. Aday ol sakın aksini yapma dedi" şeklinde cevap verdi. Büyükerşen, Kanatlı'yı vefat etmeden 3-4 gün önce hastanede ziyaret ettiğini sözlerine ekledi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Esra y

22 Ekim 2017 00:10
Asıl siz fırsatları kaçırmamayi öğreniyorsunuz nerde cenaze nerde yapılacak abidik gubidik iş siz oradasınız eğer rahatsizsaniz çekin gidin memleketinize arkadaş

fatih portakal aday ol dedi

22 Ekim 2017 12:08
FOX - SÖZCÜ - CUMHURİYET , HALK TV DE ADAY OL DEMİŞ , nasılda buluyorlar birbirini , bunlar bizi yıllar yılı yönetti ,boş laf , boş işlerle .

bunlar

22 Ekim 2017 05:53
Problem çözme tarzı belli? Kendilerini eleştirenlerin şehri terk etmeleri gerekiyormuş! Kimse kalmayınca problem de kalmayacak.. Bu soytarılara bu şehir babalarından miras kalmış anlaşılan. Bre deftersiz. sana mı soracakmış kim nerede yaşayacak. TERBİYELİ OL:

Dedeeeee

22 Ekim 2017 13:40
Bursa, Balıkesir, Ankara, Gaziantep ve Adana Belediye başkanlarının nasıl bırakması gerekiyorsa Sizin de sırf ve sadece yaş itibarıyla bile bırakmanız gereklidir. Yaş 90 a dayanmış! Lütfen hakaret olarak almayın; hangi kurumun başında kim sizden ne bekleyebilir?

Ziya

22 Ekim 2017 05:39
Cenaze de röportaj! Tam da sizlere yakışı iş! Sözcü ve Büyükerşen. Chp klasiği!

hakan

22 Ekim 2017 09:05
ya mahfuz banlı beni dövdü der ya firuz kanatlı bana aday ol dedi der ya bu adam tam bir şovmen arkadaş git evine torununu sev

Aşağı yukarı

23 Ekim 2017 13:31
aynı yaşta değil misiniz?

nedim

22 Ekim 2017 19:06
İbret alacağına nerelere aklı takılmış bay prof. un .

Ahmet

22 Ekim 2017 00:32
Kesin dogrudur hocanın dediği

kenan

22 Ekim 2017 00:24
birisi büyükerşeni cuhmurbaşkanı adayı göstersin artık. adam yıllardır umutla bekliyor..

Talebe

21 Ekim 2017 21:36
Hocam FIRSATları kacırmamayı öğreniyor.

Elif

22 Ekim 2017 00:34
Hocamıza Cumhurbaşkanlığı yakışır.
VERİLEN SÖZLER  YERİNE GETİRİLMEDİ
VERİLEN SÖZLER YERİNE GETİRİLMEDİ
Eskişehir Kent Konseyi Hayvan Hakları Çalışma Grubu Başkanı Ece Bilgin, Sakarya’da ormanlık alanda bacakları ve kuyruğu kesik halde bulunan yavru köpeğin ölümü ile ilgili açıklamada bulundu.
AVCILAR KURALLARA UYMALI
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü'nün uyuşturucu ile mücadele kapsamında gerçekleştirdiği çalışmalar sonucunda 5 şüpheli şahıs yakalandı.
TÜRKİYE'YE HUZUR HAKİM OLACAK
TÜRKİYE'YE HUZUR HAKİM OLACAK
Cumhuriyet Halk Partisi Milletvekili Adayları karış karış Eskişehir’i dolaşmaya devam ediyor. CHP'liler Sivrihisar ve Günyüzü’nde vatandaşlarla bir araya geldi.
TARIM MÜDÜRLÜĞÜNE YENİ BİNA
TARIM MÜDÜRLÜĞÜNE YENİ BİNA
İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ve İl merkezinde hizmet veren İlçe Müdürlükleri, Kütahya yolu kampüsünde yapılacak yeni hizmet binası ile tek çatı altında toplanıyor.
PANKART ÜZERİNE PANKART
PANKART ÜZERİNE PANKART
Anadolu Üniversitesi'nin yakınındaki alt geçitte Saadet Partisi'nin asmış olduğu pankart üzerine AK Parti pankartı asıldı.
HESABINI SORMAK GEREKİR
HESABINI SORMAK GEREKİR
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Odunpazarı Belediyesi'nde çalışan personeli ile bayramlaştı. Personel ile belediye meclis salonunda bir araya gelen Başkan Kurt, Fen İşleri Müdürlüğü ve Park, Bahçeler Müdürlüğü Atölyesini de ziyaret etti.
MAHMUDİYE'YE GÜZEL İŞLER YAPTIK
MAHMUDİYE'YE GÜZEL İŞLER YAPTIK
Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan, Ramazan Bayramı münasebetiyle ilçe halkı ve belediye personeli ile bayramlaştı.
AVCI STK'LARLA BAYRAMLAŞTI
AVCI STK'LARLA BAYRAMLAŞTI
 AK Parti Eskişehir Milletvekili Nabi Avcı, Memur-Sen ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri tarafından düzenlenen bayramlaşma programına katıldı.