BANA 'ADAY OL' DEDİ

Son Güncelleme : 21 Ekim 2017 19:10
BANA 'ADAY OL' DEDİ

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, ETİ'nin kurucusu Firuz Kanatlı'nın cenaze töreninde, Sözcü Gazetesi'nden Derin Gökçe'nin sorularını yanıtladı.

Büyükerşen, 'Kanatlı'nın ölmeden önce size bir vasiyeti oldu mu, bir şey dedi mi?' sorusuna, "Özel olarak bana bir şey söyledi. Aslında özel olduğu için söylemek istemiyorum. Bana ‘aday ol’ dedi. Hangi alanda aday ol dediğini söylemek istemiyorum ikimizin arasında o özel. Aday ol sakın aksini yapma dedi" şeklinde cevap verdi. Büyükerşen, Kanatlı'yı vefat etmeden 3-4 gün önce hastanede ziyaret ettiğini sözlerine ekledi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Esra y

22 Ekim 2017 00:10
Asıl siz fırsatları kaçırmamayi öğreniyorsunuz nerde cenaze nerde yapılacak abidik gubidik iş siz oradasınız eğer rahatsizsaniz çekin gidin memleketinize arkadaş

fatih portakal aday ol dedi

22 Ekim 2017 12:08
FOX - SÖZCÜ - CUMHURİYET , HALK TV DE ADAY OL DEMİŞ , nasılda buluyorlar birbirini , bunlar bizi yıllar yılı yönetti ,boş laf , boş işlerle .

bunlar

22 Ekim 2017 05:53
Problem çözme tarzı belli? Kendilerini eleştirenlerin şehri terk etmeleri gerekiyormuş! Kimse kalmayınca problem de kalmayacak.. Bu soytarılara bu şehir babalarından miras kalmış anlaşılan. Bre deftersiz. sana mı soracakmış kim nerede yaşayacak. TERBİYELİ OL:

Dedeeeee

22 Ekim 2017 13:40
Bursa, Balıkesir, Ankara, Gaziantep ve Adana Belediye başkanlarının nasıl bırakması gerekiyorsa Sizin de sırf ve sadece yaş itibarıyla bile bırakmanız gereklidir. Yaş 90 a dayanmış! Lütfen hakaret olarak almayın; hangi kurumun başında kim sizden ne bekleyebilir?

Ziya

22 Ekim 2017 05:39
Cenaze de röportaj! Tam da sizlere yakışı iş! Sözcü ve Büyükerşen. Chp klasiği!

hakan

22 Ekim 2017 09:05
ya mahfuz banlı beni dövdü der ya firuz kanatlı bana aday ol dedi der ya bu adam tam bir şovmen arkadaş git evine torununu sev

Aşağı yukarı

23 Ekim 2017 13:31
aynı yaşta değil misiniz?

nedim

22 Ekim 2017 19:06
İbret alacağına nerelere aklı takılmış bay prof. un .

Ahmet

22 Ekim 2017 00:32
Kesin dogrudur hocanın dediği

kenan

22 Ekim 2017 00:24
birisi büyükerşeni cuhmurbaşkanı adayı göstersin artık. adam yıllardır umutla bekliyor..

Talebe

21 Ekim 2017 21:36
Hocam FIRSATları kacırmamayı öğreniyor.

Elif

22 Ekim 2017 00:34
Hocamıza Cumhurbaşkanlığı yakışır.
İŞ YÜKÜ ALTINDA EZİLİYORUZ
İŞ YÜKÜ ALTINDA EZİLİYORUZ
Eskişehir- Kütahya- Bilecik Diş Hekimleri Odası tarafından, 22 Kasım Diş Hekimleri Gününü de içine alan “ Toplum Ağız ve Diş Sağlığı Haftası” nedeniyle Vilayet alanında bulunan Atatürk anıtına çelenk bırakıldı.
OKULLARDA GERİ DÖNÜŞÜM EĞİTİMİ
NEFES KESEN TATBİKAT
NEFES KESEN TATBİKAT
Dorlion Arama ve Kurtarma (DAK) ekibi, olası bir deprem felaketine hazırlıklı olmak amacıyla Eskişehir’de tek ve çok katlı 3 farklı binada nefes kesen tatbikata imza attı. 
EROİNLE YAKALANDILAR
VALİLİK'TEN TERMİK SANTRAL AÇIKLAMASI
VALİLİK'TEN TERMİK SANTRAL AÇIKLAMASI
Eskişehir Valiliği, kamuoyundaki termik santral tartışmalarıyla ilgili basın açıklaması yaptı.
FETÖ SANIKLARINA ELEKTRONİK KELEPÇE
FETÖ SANIKLARINA ELEKTRONİK KELEPÇE
Eskişehir'de FETÖ/PDY soruşturması kapsamında haklarında dava açılan 5 infaz koruma memurundan biri, 12 yıl, 3'ü de 6'şar yıl 3'er ay hapis cezasına çarptırıldı.
TERMİK SANTRAL  İHANETTİR
TERMİK SANTRAL İHANETTİR
CHP Eskişehir Milletvekili Cemal Okan Yüksel, Eskişehir'e kurulması planlanan kömürlü termik santralin, Eskişehir'e ve Eskişehir halkına ihanet olduğunu söyledi.
TERMİK SANTRALİ MECLİSE TAŞIDI
TERMİK SANTRALİ MECLİSE TAŞIDI
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, Alpu’da kurulması planlanan termik santrali Meclis gündemine taşıyarak, tarıma, hayvancılığa, gıda sağlığına ve çevreye zarar verecek olan bu projeden vazgeçilmesi için Enerji Bakanı Berat Albayrak’a çağrıda bulundu.
BAKAN ALBAYRAK'A DOĞALGAZ RİCASI
BAKAN ALBAYRAK'A DOĞALGAZ RİCASI
AK Parti Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Emine Nur Günay, Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak'a Mihalıççıklı vatandaşların doğalgaz isteğini iletti.