BANA 'ADAY OL' DEDİ

Son Güncelleme : 21 Ekim 2017 19:10
BANA 'ADAY OL' DEDİ

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, ETİ'nin kurucusu Firuz Kanatlı'nın cenaze töreninde, Sözcü Gazetesi'nden Derin Gökçe'nin sorularını yanıtladı.

Büyükerşen, 'Kanatlı'nın ölmeden önce size bir vasiyeti oldu mu, bir şey dedi mi?' sorusuna, "Özel olarak bana bir şey söyledi. Aslında özel olduğu için söylemek istemiyorum. Bana ‘aday ol’ dedi. Hangi alanda aday ol dediğini söylemek istemiyorum ikimizin arasında o özel. Aday ol sakın aksini yapma dedi" şeklinde cevap verdi. Büyükerşen, Kanatlı'yı vefat etmeden 3-4 gün önce hastanede ziyaret ettiğini sözlerine ekledi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Esra y

22 Ekim 2017 00:10
Asıl siz fırsatları kaçırmamayi öğreniyorsunuz nerde cenaze nerde yapılacak abidik gubidik iş siz oradasınız eğer rahatsizsaniz çekin gidin memleketinize arkadaş

fatih portakal aday ol dedi

22 Ekim 2017 12:08
FOX - SÖZCÜ - CUMHURİYET , HALK TV DE ADAY OL DEMİŞ , nasılda buluyorlar birbirini , bunlar bizi yıllar yılı yönetti ,boş laf , boş işlerle .

bunlar

22 Ekim 2017 05:53
Problem çözme tarzı belli? Kendilerini eleştirenlerin şehri terk etmeleri gerekiyormuş! Kimse kalmayınca problem de kalmayacak.. Bu soytarılara bu şehir babalarından miras kalmış anlaşılan. Bre deftersiz. sana mı soracakmış kim nerede yaşayacak. TERBİYELİ OL:

Dedeeeee

22 Ekim 2017 13:40
Bursa, Balıkesir, Ankara, Gaziantep ve Adana Belediye başkanlarının nasıl bırakması gerekiyorsa Sizin de sırf ve sadece yaş itibarıyla bile bırakmanız gereklidir. Yaş 90 a dayanmış! Lütfen hakaret olarak almayın; hangi kurumun başında kim sizden ne bekleyebilir?

Ziya

22 Ekim 2017 05:39
Cenaze de röportaj! Tam da sizlere yakışı iş! Sözcü ve Büyükerşen. Chp klasiği!

hakan

22 Ekim 2017 09:05
ya mahfuz banlı beni dövdü der ya firuz kanatlı bana aday ol dedi der ya bu adam tam bir şovmen arkadaş git evine torununu sev

Aşağı yukarı

23 Ekim 2017 13:31
aynı yaşta değil misiniz?

nedim

22 Ekim 2017 19:06
İbret alacağına nerelere aklı takılmış bay prof. un .

Ahmet

22 Ekim 2017 00:32
Kesin dogrudur hocanın dediği

kenan

22 Ekim 2017 00:24
birisi büyükerşeni cuhmurbaşkanı adayı göstersin artık. adam yıllardır umutla bekliyor..

Talebe

21 Ekim 2017 21:36
Hocam FIRSATları kacırmamayı öğreniyor.

Elif

22 Ekim 2017 00:34
Hocamıza Cumhurbaşkanlığı yakışır.
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından gerçekleşen ‘Okul Geçit Görevlileri’ projesi ile okul önlerinde öğrencilerin karşıya daha güvenli geçmeleri sağlanıyor. 
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
Eskişehir'de bir evcil hayvan dükkanının önünde bulunan tavşanı çalan hırsızlar, saniye saniye güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. 
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
 Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesinde bir araya gelen 4 nine, ilerleyen yaşlarına rağmen balkonu sınıfa çevirerek okuma öğreniyor. 
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
Ülke genelinde 65 ilde eş zamanlı olarak düzenlenen "Süslü Kadınlar Bisiklet Turu" Eskişehir’de de renkli görüntülere sahne oldu. 
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI