ATIYORUZ, KORUYAMIYORUZ

29 Ağustos 2017 09:36
ATIYORUZ, KORUYAMIYORUZ

Eskişehirspor ligde oynadığı İstanbulspor, Elazığspor ve Denizli maçlarında hep ilk golleri atıp öne geçti ama skordaki üstünlüğünü koruyamadı. Öte yandan futbol takımımız zor gol atarken kalesinde ise kolay goller görmüş oldu.

ÜÇ MAÇTADA ÖNE GEÇTİK

Eskişehirspor geride kalan üç haftada oynadığı üç maçta da skor üstünlüğünü bulan golleri atmasına karşın kalesinde gördüğü gollerle puanlardan oldu. İlk maçta İstanbulspor önünde Ofoedu ile maçın başlarında 1-0 öne geçtik ancak maç 2-2 sona erdi. İkinci maçta ise Elazığ önünde Hasan Hüseyin ile golü bulup 1-0 öne geçtik ikinci yarıda ise konuk ekip galibiyete ulaştığı golleri buldu ve bu maçta boynumuz bükük kaldık. Son Denizli maçında ise Hasan Ayaroğlu ile ilk golü bulduk. 73'de Denizlispor beraberliği yakaladı. 76. dakikada yine Hasan Ayaroğlu ile 2-1 öne geçtik ama 86. dakikada Kerem Can'ın golüyle yine yıkıldık ve bir puana razı olduk.

ZOR ATIYORUZ

Siyah kırmızılı takım oynadığı üç maçta rakip kaleye 5 gol atarken kalesinde ise 6 gol gördü. Üç maçta sadece iki beraberlik alınırken galibiyetler için ise umutlar gelecek maçlara bırakılmış oldu. Öte yandan siyah kırmızılı takım Denizli maçı sonrası çalışmalara hemen başladı. Takım Perşembe günü Bayram tatiline çıkacak ve iki günlük izin sonrası tekrar tesislerde bir araya gelip Giresun maçının hazırlıklarına başlamış olacak.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

26estd

29 Ağustos 2017 12:54
(Eses.....Rumuzlu ) arkadaşım ne 2.lig meraklısının be...Herkes istediği yorumu yapmakta özgür ama seninki artık resmen dalga geçmek oluyor...Başka takım tutup Eses rumuzunu kullanma bari.. Pasoligin yoksa kompleks yapma istersen ben sana çıkarttırırım , maça gidebilmek için EsEs' in 2.lige düşmesini bekleme , çok beklersin hatırlatmak istedim..

Hayati

29 Ağustos 2017 21:58
Buraya büyük takım meraklıları yorum yazmasın Gitsinler Madrit derbilerine bizans derbilerine yorum yazsınlar.

26estd

01 Eylül 2017 11:37
Sayın editör terbiyesizin biri bize yobaz diye hakaret ediyor ,yayınlıyorsunuz.Bizim efendice yazdığımız karşı yorumu yayınlamayarak cevap hakkımızı elimizden alıyorsunuz. Madem ki cevap hakkımız yok ,sizden rica ediyorum hakaret içeren yorumları yayınlamayın lütfen..

26estd

30 Ağustos 2017 18:41
Terbiyeni takın EsEs le dalga geçip birde Eses rumuzunu kullanma ..Sana bunu yuttururum ama senin gibi seviyesizlerle işim olmaz ,

Celal

29 Ağustos 2017 10:14
Geçen senede aynısı idi. Bir Sivas macı. Bir Göztepe finali. Daha da arzayı. Duzeldemedik. Bir de kaleci. Problemin büyüğü. Orda. Zor işimiz ama. Mücadeleye devam. Es es

Hayri

29 Ağustos 2017 21:56
Takım belki iyi oynamadı ama Denizli daha da kötüydü.Kalecimiz 2 büyük hata yaptı.Yani puanı hediye ettik.Kayacan toparlanmalı.

rahmi

06 Eylül 2017 17:07
Kalecimiz kendini geliştirmeli.Güven vermiyor.Çok kolay gol yiyor.Gereksiz toplara çıkıyor.Buna son vermeli.Oyunculara gelince. Bazıları lakayıt oynuyor umursamıyor , bezmiş ve usanmış gibi bi halleri var.Sergen hoca takıma biran önce disiplin getirmeli toparlamalı.

Eses

30 Ağustos 2017 13:25
26estd ve Hayati buraya yorum yazarken sizin gibi yobazlar mi soracak???

Eses

29 Ağustos 2017 09:41
Sene ye maçlar passoligsiz olacak. Nasıl mı? 2.ligde passolig yok!
ESKİŞEHİR'E GÖKYÜZÜNDEN BAKIŞ
BENİM GİBİ  KANMAYIN
BENİM GİBİ KANMAYIN
Eskişehir'de kendilerini telefonda polis veya savcı olarak tanıtarak dolandırıcılık yapanlara karşı oluşturulan özel ekip, şehir dışından gelip dikkati çekmemek için ucuz otellerde kalan, taksi tutan ve uydu haritalarından yararlanarak kandıracakları kişileri yakınlarındaymış gibi yönlendiren şüphelilerin, kurbanlarını daha çok 60 ve üzeri yaş grubundan seçtiğini belirledi
OKUL SERVİSLERİNE SIKI DENETİM
OKUL SERVİSLERİNE SIKI DENETİM
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ve Büyükşehir Belediyesi ekipleri, kent genelinde faaliyet gösteren öğrenci servislerine yönelik denetim yaptı.
YAŞLI ÇİFT KAZA KURBANI
COŞKULU KUTLAMA
COŞKULU KUTLAMA
Sivrihisar'ın düşman işgalinden kurtuluşunun 96'ncı yıl dönümü gerçekleşen tören ile coşkuyla kutlandı.
ARSLAN ADAY OLMAYACAK
ARSLAN ADAY OLMAYACAK
Ak Parti Mahmudiye İlçe Başkanı Mustafa Arslan, 2010 yılından bu yana yapmış olduğu ilçe başkanlığına tekrar aday olmayacağını açıkladı.
GÜNEYDOĞU GAZİSİ UNUTULMADI
KİTLE ÖRGÜTLERİ ÖNEMLİDİR
KİTLE ÖRGÜTLERİ ÖNEMLİDİR
Odunpazarı Belediye Başkanı Av. Kazım Kurt, demokratik kitle örgütleri ve hemşehri dernekleri ile bir araya gelmeye devam ediyor.
HER ZAMAN YANINIZDAYIZ
HER ZAMAN YANINIZDAYIZ
'19 Eylül Gaziler Günü' münasebetiyle, Eskişehir Valiliği ile Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü tarafından gaziler onuruna yemek programı düzenlendi.