ALPU YOLU'NDA ÇALIŞMA BAŞLADI

13 Mart 2019 15:24
ALPU YOLU'NDA  ÇALIŞMA BAŞLADI

Trafik kazalarının sık sık yaşandığı ve son zamanlarda 'Ölüm Yolu' olarak da adlandırılan Alpu yolu çalışmaları başladı. Yol yapım çalışmaları ile ilgili konuşan AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Bu yol çok önemli. En kısa sürede hizmete sunulacak.” dedi.

Alpu yolunun önemini vurgukayan Sakallı, “Bu yol çok önemli bir yol. Bu yolda çok ciddi tarım ve hayvancılık var. Beypazarı tarafından gelen ciddi bir maden sirkilasyonu var. İhtiyaçlara cevap veremez hale gelmişti. Mümkün olan en kısa sürede hemşehrimizin hizmetine sunulacak.” dedi.

Proje bedeli

Açılışta proje hakkında bilgi veren Bayburt Grup Proje Müdürü Alper Sarı, “Projemiz Karayolları 4. Bölge Müdürlüğü kontrollerinde yapılmaktadır. Toplam 39 kilometre mesafededir. Bölünmüş yol olarak tasarlanan projemiz, yaklaşık 20 metre platform genişliğine sahip olmaktadır. Projemizin ihale bedeli 63 milyon 950 bin tutarındadır” diye konuştu.

Yorumlar (29) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

komeke

13 Mart 2019 16:28
sakallı başkan olmadan yol yaptı diyen; belediye ile bu yolun ne alakası var sen neyin ne yaptığını bilmiyorsun akp yi gördün ya şak şak şak. işiniz gücünüz şakşaklamak. kuru gürültüsünüz. yolları karayolları yapar . yorum yazmadan önce iyice bir oku...

------------ PATLADI GİTTİ --------------

14 Mart 2019 08:44
ŞU SON 20 SENEDE DİĞER ŞEHİRLERDEN ÇOK GERİDE KALDIK ÇOK - AFYON - KÜTAHYA - EMİRDAĞ ALDI BAŞINI GİTTİ . yetişmek artık çok zor .

onuris

14 Mart 2019 13:05
Başkan olmadan vatandaşın isteği derhal yaptırılıyor .yapacam yalan vaadi yaparak oy istenip vatandaş kandırılmıyor işte Hükümetle Başkan uyumlu beraber çalışırsa Eskişehir her sorunu derhal halledilir.

reis

14 Mart 2019 09:13
bu yola harcanan parayla kaç tane heykel yapılırdı acaba . komeke.

Sadullah

14 Mart 2019 07:40
Karayolları Genel Müdürlüğünün yıllar önce projesini yaptığı ve şimdi yapmaya başladığı yoldan Belediye başkan adayının kendine pay çıkarması milleti aptal yerine koymaktır. Ama millet gerçekleri biliyor. Millet sandıkta hesabınızı görecek.

komeke

13 Mart 2019 16:25
bayburt grup bu yolu yapacaksa eskisini çok arıyacağız demektir. yandaş mütahitin yaptığı bütün işler ortada kimse kusura bakmasın.

bir chp li olarak oyum

14 Mart 2019 13:23
bir chp li olrak oyumu burhan sakallıya verecem cok güzel projeleri var kazanacagından ve eskişehire cok güzel hizmetleri olağı kanatine vardim .

VERİN ESKİŞEHİRİ HİZMET GÖRÜN ES ES Sİ UÇURALIM.

14 Mart 2019 09:22
sayın burhan sakallı şimdiden çalışmaya başlamış demekki beş senede neler yapılacak.chp ziyniyetide hamam yolunda halktan ellerini sıkarak hocada heykel yaparakta oy istiyor vay memeleketim vay eskişehirim:siz hocayı kazımı şakşaklamaya devam edin.HANİ PROJE YOK. verin eskişehiri ucuralım HİZMET GÖRÜN......

Ilber ortaylı

13 Mart 2019 17:10
Ne kadar cahilsiniz:)))

MERMERCİ

13 Mart 2019 16:02
Sağolun başkanım bu ölüm yolunun yapılması gerekiyordu .Hiç kimse bu yoldaki yitirilen canlar üzerinden siyaset yapmasın yapılması gereken icraatti oda oluyor.

TAKKALI

14 Mart 2019 07:16
Bayburt Gurup Önce gelsin Gündoğduda yaptığı alt geçidi bitirsin. Tüm eskişehiri davet ediyoruz gelin bakın mühendislik harikası bu alt geçide ama lütfen yağmur yağarken gelin özellikle.Ana yola bağlantısı olmayan ışığı ısıklandırması olmayan ilginç korkulukları ile korkulukları tam bir sanat eseri olan alt geçidi görün

vatandaş

13 Mart 2019 21:47
Aaaaa hükümet Eskişehir'i hatırladı mı,yol falan yaptırıyor.Bu arada bu yolu belediye değil karayolları yapar sevgili yorumcular.Hocayı hiç suçlamayın.

ali

14 Mart 2019 21:12
daha önceleri neredeydiniz.ayrıca termik santral de yapılacak mı.

Dede korkut

14 Mart 2019 17:56
1 nisanda acaba o yol çalışmasına devam edilecekmi,merak ediyorum.17 yıldır iktidardalar şimdiye kadar akılları nerede idi.

sc

15 Mart 2019 00:10
Seçim biter, yol yapım işi de biter.Takip edelim görelim bakalım.

Eses

14 Mart 2019 01:51
Bu Bayburt Grup nedir? Necidir? Gediz-Uşak yolu, Antalya çevre yolları, Çubuk tüneli, şimdi de Alpu yolu. Bu yollar ihaleyle verilmiyor mu? Bu ülkede bunlardan başka yol müteahhidi yok mu? TCK nın ihalelerinin çoğunun aynı şirkete verilmesi ne kadar doğru?

VATANDAŞA CEVAP

14 Mart 2019 22:48
Gülüm eskişehirde tren geçitlerinde bariyerlerin kapanıp çın çın çın tren manevralarını arabanın içinde kek gibi beklediğin , deve hörgücü kılıklı istasyon köprüsünden zekat keçisi gibi geçtiğin günleri ne çabuk unuttun. Daha çok sayarımda gerek yok.....

KOMEKEYE CEVAP

13 Mart 2019 23:05
İyide kardeşim dünya birincisi hocanız 20 yılda bir tane alt -üst geçit kavşak düzenlemesi yapmadı . Nuh gününden kalma analog trafik sinyalizasyon sistemiyle kasaba havasındaki trafik düzeni yetmedimi canına ? Bunun şakşakcılıkla ne alakası var . Ayıp yaaa....

Rabia

14 Mart 2019 07:41
Emek hırsızlığı. Karayolları 46. Şubenin emeğini çalmayın lütfen.

Kararımı verdim

13 Mart 2019 17:49
Bu zamana kadar hocaya oy vermiştim bu seçimlerde kararsızdım Burhan Sakallıyı epeydir takip ediyorum beyefendi kişiliği başarılı seçim çalışmalarıyla beni ikna etti seçildiği takdirde başarılı olacağını düşünüyorum

Vatandaş

13 Mart 2019 21:24
Seçime kaç gün kaldı?

SERDARS

13 Mart 2019 16:34
BİZİM BELEDİYEMİZ İŞİNE GELDİMİ YAPAR İŞİNE GELMEDİMİ HÜKÜMET ENGELLEDİ DER ALIŞTIK.HEYKELE VARIZ HİZMETE YOKUZ DERLER

Evvallah

13 Mart 2019 16:39
Yaparsan oluyor.

çok geç kaldık çok

13 Mart 2019 15:46
sakalı başkan daha başkan olmadan , hizmete yola başladı . 20 sene bu şehirde akparti iktidar olsaydı . neler olur du neler .

Murat

14 Mart 2019 09:43
Yiğit muhtaç olmuş kuru soğana, siz hala Hoca'yı suçlayın. Hükümetin yıllardır yapmadığı yolun yapımına seçimden önce başlansın, Sakallı'yı alkışlayın. Heykelle, parkla bu iş olmaz deyin, bir misafiriniz gelse hemen Sazova'ya götürün. Cebinizden çıkan vergiyle şehrin dışına birilerinin cebi doldurularak hastane yapılsın, çok şükür deyin. Hoca oraya tramvay hattı çeksin, geç kaldı deyin. Siz böyle devam edin.

Vira_Bismillah

13 Mart 2019 18:03
Yaparsa ak parti yapar chp kat mülkiyetlerini yükseltsin önce daha cok işi var chp nin sarıcakaya yolu da hazırda bekliyor başkanım..(unutmayalım)

Helal

13 Mart 2019 17:38
Helal başkanım Eskişehirin 20 senelik açığını 5 senede kapatacaksın inşallah

ONLAR KONUŞUR - AKPARTİ YAPAR

13 Mart 2019 15:35
YAPARSA GENE " AKPARTİ YAPAR -- DİĞERLERİ ANCAK KONUŞUR - ÇENE YAPAR . ( yapılanlarda ancak açık ararlar )

durmak yok yola devam

13 Mart 2019 15:42
20 senede bir karış yol yapmayan hoca ve chp zihniyeti , heykellere akıttığı paralarla , asfatsız tek köy kalmazdı .