AK PARTİLİ GENÇLER ÇÖPLERİ TOPLADI

09 Eylül 2018 17:40
AK PARTİLİ GENÇLER ÇÖPLERİ TOPLADI

Çevre İçin Harekete Geç Projesi kapsamında bir araya gelen AK Parti Eskişehir Gençlik Kolları üyeleri, kentte çevre temizliği çalışması başlattı.

AK Parti Eskişehir Çevre Şehir ve Kültür Başkanı Neslihan Çavdar, “AK Parti Gençlik Kolları Çevre, Şehir ve Kültür Başkanlığımızın çevre ve doğa temizliğine duyarlılık oluşturmak adına #AKGençlikÇevreHareketi sloganımızla 81 ilimizi kapsayan eş zamanlı örnek bir etkinliğe imza atıyoruz. Daha yaşanabilir kentler ideali altında teşkilâtımızla ve yurttaşlarımızla bir araya gelerek bu farkındalık hareketimizi kentlerimizi çöplerden arındırarak başlatıyoruz. Bilmemiz gerekir ki en iyi temizlik kirletmemektir. Bizler gelecek nesillerimize daha temiz bir doğa bırakmak istiyorsak yarının doğasını bugünden korumaya başlamalıyız. Çünkü çevreyi kirletmek kendi varlığımızı yok etmektir” dedi.

Yorumlar (15) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cecey

10 Eylül 2018 06:28
Kendi pislikleri ne olacak

Halil Toksöz

10 Eylül 2018 01:43
Başka işleri kalmadı yapacak, Ülkeyi ne hale getirdiler , bakalım onların çöplerini biz nasıl toplayacağız..

Esra y

09 Eylül 2018 18:30
Keşke mitinglerinizdede ayni seyi yapsaydiniz

Usta Kaportaci

10 Eylül 2018 10:26
Secimler mi yaklasiyor ?

hamdi

10 Eylül 2018 01:31
CHP ve diger partili gencler kirletti. Aferim KADRAJA POZ VEREN gencler. muhabir iyi poz verdirmis sizin gibi zavalli insanlara. carsidan pazardan haberiniz varmi?????????? ortalik yangin yeri; 1 koli yumurta 20 lira. bir damacana su 10 lira. ETIN KG si 60 lira

Ali

09 Eylül 2018 19:55
Fotoğrafcıyı nereden bulup poz veriyorlar :)))

kral

10 Eylül 2018 15:17
acaba resimden sonrada devam ettilermi hepsi düğüne gelir gibi gelmişler ve pozda iyi reklamın kötüsü olmaz

GECECi

10 Eylül 2018 13:32
Biz akepeliyiz diye diger genclerin hakkini yediginiz, devlet memur kadrolarina torpille girdiginiz esnaflik yapan üyelerinizin devlet ihalelerinde kayirildigi dogrumu? Bu dogruysa siz Adaleti, Namusu cöpe atiyorsunuz demektir.

serdar

09 Eylül 2018 21:53
akepe ilk kez vatana faydalı bişey yapmış tebrikler

ali

10 Eylül 2018 13:20
lütfen çöplerde dönüşüme özen gösterelim.

Recep

10 Eylül 2018 21:14
Bugra sen Ankara da yaşamaya devam et.Eskişehir'e gelme.Bu arada ilk okula devam et.yazı yazmayı öğrenirsin.

ONUR

14 Eylül 2018 22:34
9 eylül izmirin kurtulusu cok önemli bir gündür cöpe atilamaz bir daha böyle bir etkinlik yaparken Türk milletinin hasas günlerini secmeyin yukaridan asagiya hepinizin yaptigi terbiyesizlikler tarihe geciyor ve hesabi er yada gec sorulur.

chp ve izmir

10 Eylül 2018 11:21
chp - izmir i b,,,,,,,, kokuttu , az kaldı sıra eskişehir de , güzel izmirdi - lağım kokan izmir oldu .

bugra

10 Eylül 2018 10:49
akıllı olun ben ank da yaşıyorum % 50 den fazla oy almış bir parti ile dalga geçemesseniz.eskişehir park bahçe oyanadursun.

Çöpcü

10 Eylül 2018 12:55
Helal olsun.İşte gençlik bu.Hiçbir karşılık istemeden gece gündüz çöpleri topluyorlar.Bunlar da olmasa her yer çöpten geçilmez.Daha ne istiyorsunuz..
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
Hasan Tuç Tepebaşı Belediye Başkanlığı için AK Parti'den aday adaylığını açıkladı. Tuç "Seçimlerden sonra Tepebaşı'nı herkese kapısı ve gönlü açık yönetim anlayışına kavuşturacağız" dedi.
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Almanya’nın çeşitli kentlerinden Türkiye’ye gelen gazeteciler, Eskişehir’e hayran kaldı. Kent gezisi sonrası Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret eden gazeteciler, hayata geçirdiği başarılı projelerden dolayı Başkan Büyükerşen’i tebrik ettiler.
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
Vali Özdemir Çakacak, tüm poliklinikleriyle hasta kabulüne başlayan Eskişehir Şehir Hastanesini gezerek, yapılan çalışmalar hakkında İl Sağlık Müdürü Uğur Bilge’den bilgi aldı.
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
Odunpazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, hafta sonunda da mesai yapacak. Hizmet almak isteyen vatandaşlar, 09.00-16.00 saatleri arasında vezneleri kullanabilecek.
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalarda yakalanan İran uyruklu uyuşturucu satıcısı adliyeye sevk edildi.
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
Eskişehir'de, bir kadının çantasından yankesicilik yöntemiyle bin 40 lira çaldığı öne sürülen, kadın hükümlü, polis ekipleri tarafından suçüstü yakalandı. 
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
Eskişehir'de yaşayan Spinal Muskuler Atrofi (SMA) tip-1 hastası 2,5 yaşındaki Çağan Meriç Demir'in ailesi, Sağlık Bakanlığı tarafından tüm SMA hastalarına ilaç temini için süreç başlatılmasını mutlulukla karşıladı.
ÖRNEK UYGULAMA
ÖRNEK UYGULAMA
Eskişehir'de bir işletme sahibi, sokak hayvanları için mama getiren müşterilerine yüzde 50 indirim yapmasının yanı sıra kafedeki oyun konsollarında biriken paralarla aldığı mamaları, sokak hayvanlarını besleyenlere ücretsiz temin ediyor.
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.