ABART EGZOZ OPERASYONU

20 Ekim 2018 10:37
ABART EGZOZ OPERASYONU

Eskişehir Emniyet Müdürlüğü, araçlarını teknik şartlara uygun durumda bulundurmayan, karayolunu kullananlar için tehlikeye sokacak şekilde olan veya çevredekileri rahatsız edecek şekilde duman ve gürültü çıkaran egzozlu araç sürücülerine yönelik olarak etkin uygulamalar yapıyor.

Eskişehir polisine, trafik konusunda gelen şikayetler içinde oldukça önemli yer tutan sorunlardan birisi de; modifiyeli otomobillerle trafik içinde aşırı gürültülü araç kullanarak çevreyi rahatsız edip trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücüler olduğu belirtildi. 2018 yılı içinde yapılan trafik denetimlerinde, abart egzoz ile modifiyeli araç kullanarak çevreyi rahatsız edecek şekilde gürültü çıkardığı tespit edilen 870 araç sahibine cezai işlem uygulandı ve araçlar teknik şartlara uygun duruma getirilinceye kadar trafikten men edildi. Vatandaşların can ve mal emniyetinin sağlanması, güvenli, rahat ve huzurlu bir trafik ortamının oluşturulması ve başta abart egzoz kullanımının önlenmesinin sağlanması amacıyla çalışmalar aralıksız olarak etkili ve caydırıcı bir şekilde sürdürülüyor. 

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

vatandaş

20 Ekim 2018 11:44
ararsanız üniversite cad . de her gece abart eksozlu motosiklet + otomobil bağırta bağırta geçmektedir .

OKAN YAVUZ HE HEEE

20 Ekim 2018 11:35
AYNI DUYARLILIĞI HAVALI KORNA ÇALAN BİLHASSA SEERVİS MİNİBÜS VEDE OTOBÜSLER İÇİN BEKLİYORUZ BİRDE KALDIRIMA DUVARA SIFIRA SIFIR PARK EDEN ARAÇLAR İÇİN TEŞEKÜRLER.

???

20 Ekim 2018 13:42
aynı denetimleri araç parkının yasak olduğu yerlere park eden araçlara ve özellikle üniversite caddesindeki kafelerin önüne ikinci sıra park eden araçlarada bekliyoruz ama nerede. acaba o araçlar lüks (500-600 bin liralık) araçlar olduğu için mi müdahale edilmiyor ???

mustafa

20 Ekim 2018 12:48
çok güzel bir uygulama inşallah artarak devam eder. Biz millet olarak ceza yemeden böyle şeylerden vazgeçmeyiz. Sürekli denetim olursa bir yerde artık pes eder ve normal bir araç kullanmaya başlarlar inşallah.

Eses

20 Ekim 2018 19:37
Sayın yetkililer dükkanının önüne araç parkını engelleyenlere de yaptırım uyguluyordunuz ne oldu? Kurtuluş Pazarayeri çevresi, Asarcıklı Caddesinin Yunusemre Cd. Vatan Cd. arasında mobilya mağazalarının önünde dubalar kazık gibi duruyor. Sıkıysa gelin kaldırın der gibi. Üstelik Mağaza reklamlarını da dubaların üzerinde sergiliyorlar .... Mobilya v.s. Eğer bu egzos kontrolü de böyleyse bir numara olmaz. Sokağa engel koyma işi o kadar arttı ki sadece esnaf değil, vatandaş ta evinin, dairesinin önüne keyfi engel koyuyor. Örnek Batıkent Aksu Sokak. Bir kere ne belediyeden, n e emniyetten gelip inceleyen görmedim.

artırılsın

20 Ekim 2018 14:22
özellikle bu konudaki denetimler arttırılsın lütfen. vatandaş ın söylediği gibi özellikle geceleri üniversite caddesi ve hatboyunda cirit atıyorlar. egzoz ve korna denetimleri artırılsın ltf ve caydırıcı cezalar uygulansın.

engin

20 Ekim 2018 13:25
Okan Yavuz'a sonuna kadar katılıyorum, egzoz tamam ama trafikte asıl gürültüyü havalı kornalar çıkarıyor. Havalı korna mevzuatta sadece yük taşımacılığı yapan araçlara ve o da şehir dışında serbest, ama servis otobüsü minibüsü hepsi havalı korna kullanıyor, küçücük alanda zararlı derecede ses üretiyor. Esas bu yasaklanmalı, trafikte küçük araçları görebiliyorsam senin eşşek kadar arabanı da görürüm