30 saatlik su kesintisi ertelendi

Son Güncelleme : 31 Ekim 2016 12:10
30 saatlik su kesintisi ertelendi

1 Kasım'da Eskişehir'de yapılacak olan 30 saatlik su kesintisinde, yeni bir gelişme yaşandı.

Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürü Necmi Özen, saat 11.00'da Vali Azmi Çelik ile görüştü. Ardından ESKİ Genel Müdürü Suat Balcı'ya görüşen Müdür Özen, yaptığı talepte 1 Kasım'da yapılacak olan 30 saatlik su kesintisinin Cuma günü başlamasını istedi. 

ESKİ yaptığı görüşmede, su kesintisinin 4 Kasım Cuma saat 07.00 ile 5 Kasım Cumartesi saat 20.00 arasında yapılacağını açıkladı. 

ESKİ'den yapılan açıklama şöyle: 

" Eskişehir Valiliği ile yapılan değerlendirme sonucu, ESKİ Genel Müdürlüğü Su Arıtma Tesislerinde yapılacak yenileme çalışması 04 Kasım 2016 tarihine ertelenmiştir.

Yapılan planlamaya göre Arıtma Tesisinde çalışmalar 04 Kasım 2016 sabahı saat 07.00’de başlayacaktır.

Su kesintisinin Şehrin yüksek yerlerinde saat 14.00’den itibaren hissedileceği tahmin edilmektedir.

Kesintinin 05 Kasım 2016 Cumartesi günü saat 20.00’a kadar süreceği düşünülmektedir.

Bu süreç zarfında, 04 Kasım 2016 Cuma günü okullarımızın tatil edilmesi hususu Eskişehir Valiliğimizin takdirine bırakılmıştır.

Hastane, diyaliz merkezleri gibi kritik öneme haiz yerlerin su ihtiyacı Kurumumuz tarafından tankerlerle karşılanacaktır.

Yapılacak su kesintisi nedeniyle, abonelerin gerekli önlemleri almaları istenmektedir."

İl Milli Eğitim Müdürü Necmi Özen ise sosyal medyadan, " ESKİ tarafından yapılacak olan su kesintisinin tarihi 04 Kasım Cuma öğleden sonra olarak değiştirilmiştir. Okulların tatil edilip edilemeyeceği ile ilgili açıklama daha sonra yapılacaktır." dedi. 

ESKİŞEHİR 30 SAAT SUSUZ KALACAK! İlgili haber için tıklayın.

ESKİŞEHİR 30 SAAT SUSUZ KALACAK!

Yorumlar (31) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Ömer Gerek

31 Ekim 2016 14:33
Bu 30 saatlik kesinti için neden 2 gün kullanılıyor? 24+6 saat'in daha çok kısmı geceye yüklenebilir. Kesinti Cuma (ya da Cumartesi) saat 00:00'da başlayıp Cumartesi (ya da Pazar) 13:00'te biterse biten günün öğleden sonrası rahat eder. Saat 07:00'de başlatmak iki tam günü rezil etmekten başka bir şeye yaramıyor. 00:00'da ya da 23:00'de başlayıp gece daha fazla çalışılarak koskoca şehir komple daha az mağdur edilir, 1.5 günde bu iş biter.

magdur

31 Ekim 2016 13:03
Cuma saatinden sonra kesin ne olacak o kadar millet cumaya gidiyo abdest alacak ama nasıl bir miiletiz

cemal yıldız

31 Ekim 2016 18:24
Eleştirenler teknik bilgileri olmadığından ha babam nalıncı keseri gibi sallıyorlar. "vur abalıya. Fırsat bu fırsat" iki metre genişliğinde ana su borusunun vanaları değişecek. Suyu kesseler bile, bir gün boyunca borulardaki su anca biter. Evdeki vanalar gibi düşünülmesin devasa boyutta bunlar. İzmirde değişti, bodrum da değişti hemen hemen ESKİ'nin ilan ettiği süreiçinde gerçekleşti. Buralarda hiç kimse sesini çıkartmadı. Ama Eskişehirliler ortalığı velveleye verdiler. Bu hizmet size daha iyi su akışını sağlamak için yapılıyor. Lütfen biraz sabırlı olmanızı tavsiye ediyorum.

yonetici

31 Ekim 2016 11:51
Taraflari magdur etmeyebn ve yipratmayan isabetli bir karar olur umarim

İbrahim Özcan

31 Ekim 2016 16:26
İsabetli bir karar bence cumartesi başlanıp Pazar günü bitirilmesi okullarin ve resmi Daireler içinde iyi olur tatil edilmesine gerek Kalmaz.

Eskişehirli

03 Kasım 2016 10:31
Bu kadar uzun süreli su kesintisi anlaşılır bir şey değil. Evlerinden çıkamayan yaşlılar, hastalar, küçük çocuklular ve bunların ötesinde halen bu kesintiden haberi olmayanlar, kesintiden fazlasıyla etkilenecekler. Eski bu süre içinde kalabak suyunu kullanma suyu fiyatına veya ücretsiz abonelerine dağıtmalıdır. Belki bir nebze sıkıntıyı giderir. Bu adım, Eskişehirlileri bedava gezmeye veya bir tl ye tiyatroya götürmekten daha hayırlı sonuçlara vesile olacaktır. Böylelikle eski de tedbirini almış olur. İlginç bir söylem, saat 7.00 de kesilen su 14.00 kesinti hissedilecek de ctesi saat 20.00 de açılan vanaların getirdiği su ne zaman hissedilecek bunu bilen var mı?

bülent komaç

02 Kasım 2016 20:51
eskiden düşünülmemiş hiç değilse yeni değişecek vanaya bay-pas vana yapsınlar

Vatandaş

31 Ekim 2016 16:25
Yapılması gereken basit bir şey var 2 geceye veya 3 geceye yayılıp gündüz vakti insanlar mağdur edilmemelidir.

cavit

31 Ekim 2016 13:06
Okulların tatil edilmesi çok yerinde bir karar olur...malum..

Ayşe

01 Kasım 2016 14:13
İnsanlar sahiden okumadan yorum yapıyor ya da okuduğunu anlayamıyor. Su kesintisi 7.00'da başlatılacakmış ancak 14.00 gibi hissedilecekmiş. Büyük çaplı borulardaki su miktarı anca boşaltılacak belli ki. İtiraz ettikçe süre filan artmıyor anlayacağınız. Gün ve saat konusunda bizim bilemediğimiz teknik nedenler vardır elbette yoksa niye bu kadar sıkıntı çıkarsınlar kendilerine.

veli

31 Ekim 2016 20:17
Okul tuvaletleri şu olduğu zaman bile pis su olmazsa okulda çocuklar mahkeme olur bu su kesintisi cumartesi pazar olsun çocuklar okulda rezil olur

Mehmet Bİ

06 Kasım 2016 02:31
Sabah 03. 50... Yine su akmıyor. Söze ne hacet.

Mehmet

05 Kasım 2016 22:29
Saat 23.30 batıkent. Su hala akmıyor.

Derya

04 Kasım 2016 23:31
O kadar huzurumunki ellerim sudan catlamiștı yanlız boruların ağzını açık bırakmayın içine çeşitli varlıklar girebilir.

yorumlara yorumcu

01 Kasım 2016 11:14
Sayin aleyte yorum yapan yorumcular 30 saatlik su kesintisine tahammul edemeyerek ver yansin yapiyorsunuz ana sebekenin degismesi gerekiyor.dolaysizla buda 24 saatten fazla suruyor bu sure icesinde eski gorevlileride gecede calistigi icin bu kisa surede degistiriyorlar bu o kadar kolay birsey degil olmadik dandik elestirelerle yok vermesydimde elim kirilsaydi gibi abuk subuk elestirelerede karnimiz tok peki sorarim tum eskisehire peki degistirmeyipte ileri gunlerde 30 saat yerine gunlerce surseydi ne diyecektiniz acaba ayip ayip sabirli olun bilip bilmedende mantiksiz yorumlar yapmayin nankorlugun bu kadarrina pes dogrusu agzi olan konusuyor hic yapici degil hep aleyte elestir elestir mantikli dusunen yok Allah kolaylik versin eski yetkililerine saygilarimla

ali

31 Ekim 2016 22:30
iyin ki yağmuru belediye yağdırmıyor. kimbilir ne yorumlar yapardık.

cemal yıldız

31 Ekim 2016 13:42
ESKİ hafta sonuna planlasaydı, yine aynı eleştirileri alırdı! Belli bir kesim bağcıyı dövme peşinde. Ne yaparsan yap. " Çok kötü ! ", " İstemezük... " Ilımlılarda var aralarında...

öğrenci

02 Kasım 2016 20:01
okular tatil mi

YILMAZ DENİZ

04 Kasım 2016 10:24
Kesintinin olduğu gün belediye abartıya kaçmadan ihtiyacı olanlara bedava kalabak su dağıtımı yapmalı.

ekrem

02 Kasım 2016 11:41
yaşı 50 veya 55 olanlar iyi bilir eskiden hergün 2 VEYA 3 SAAT KESİLİRDİ RAHATLIĞA ALIŞTIK ONDAN ZOR geliyor

ENVER

01 Kasım 2016 07:21
Bir zahmet tatil yapın okulları

polat

01 Kasım 2016 07:10
itiraz ettikçe süre artıyor. korkarım 1 erteleme daha olursa 3 güne çıkacak süre, olsun bitsin bir an önce.

Sikinti

31 Ekim 2016 18:44
Salı günü 30 saat olan kesinti cuma niye 37 saat oldu nispet mi yapıyor belediye ne y ediniz ne içtiniz saati dilimini çoğalt tiniz yediğinize dikkat edin dokunuyor

SERVET

31 Ekim 2016 13:23
İLÇELER DE ETKİLENECEK Mİ? BİLEN VAR MI?

Abdülkadir

01 Kasım 2016 11:08
Bu sevorde vana değiştirmek icon 2gün kova sehir susuz bırakılır mı? Vanaları yedekli yapın bozulanı kimseye hissettirmeden değiştirin. Özendiğiniz ülkelerde böyle durumlarda madurlara tazminat ödeniyor! Bunu bir inceleyin İsini bilen adamları işe alın

gürkan

31 Ekim 2016 13:17
yahu şunu cumartesi-pazar yapmak bu kadar zor mu? ey belediye duy sesimizi.

sinan yavuz

31 Ekim 2016 20:06
nereye yapacak bu milletttttttttt..................ciddi ya hastaneler....okullar camiler resmi daireler ne olacak......dışarıda çalışanlar ne yapacak nereye yapacakkkkkkkkk

Yesiltepe

31 Ekim 2016 16:10
Yeşiltepe de Cuma pazarı var ortalık pislik götürecek

Ben yaptım oldu

31 Ekim 2016 15:18
Bu devirde böyle bir uygulamaya maruz bırakılmak akıl alır gibi değil. Saatleri bölebilirler asıl gece başlayıp ertesi gündüz olabilir bu eski nin bir B planı olmazmı Dua edelim bakım için için 30 saat kesinti ya bide bozulsa 1 ay susuz kalacakmışımız.Ayrıca saatte haberde belirtldiği gibi değil Eski ye göre cuma 14:00 Cumartesi 20:00 arası diyor bilgilernize

İBRAHİM

31 Ekim 2016 12:21
heryerimiz kova kava su oldu insallah ertelenmez

Oy zamani

31 Ekim 2016 18:38
Ey belediye oy zamanı gelince ben sana hatırlatırım 37 saati 37 senede geçse çevir 73 senede geçse hatırlatırım unutmam sana oy veren elim kırılsay dida beni cuma ve cumartesi mağdur edemeseydin
FETÖ SANIĞI AVUKATLARDAN TEK TİP SAVUNMA
FETÖ SANIĞI AVUKATLARDAN TEK TİP SAVUNMA
Eskişehir’de FETÖ/PDY soruşturması kapsamında 13’ü avukat 15 sanığın yargılanmasına başlandı.
'HAYIR' DEMEYİ  GÖREV BİLİYORUZ
'HAYIR' DEMEYİ GÖREV BİLİYORUZ
TMMOB Makina Mühendisleri Odası Eskişehir Şubesi'nin 11. Dönem 2. Danışma Kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Toplantının gündeminde Anaysa Değişikliği vardı. Oda Başkanı Hakan Ünal, Anayasa değişikliğine 'Hayır' demeyi bir görev olarak gördüklerini belirtti.
NİHAYET ONARILIYOR
NİHAYET ONARILIYOR
Çevre Yolu üzerinde yer alan ve NEO Köprüsü olarak bilinen hasarlı üst geçit nihayet onarılıyor. Üst geçidin onarımı sırasında çevre yolu da araç trafiğine kapanacak.
 ANAYASA PROTESTOSU
ANAYASA PROTESTOSU
CHP Eskişehir İl Kadın Kolları ile Odunpazarı ve Tepebaşı İlçe Kadın Koları öncülüğünde sokağa çıkan Eskişehirliler Anayasa değişikliği teklifine 'Hayır' demek için 'Ayağa Kalkıyoruz' dedi.
HAMAMYOLU PROJESİ  REFERANDUMA GİTMELİ
HAMAMYOLU PROJESİ REFERANDUMA GİTMELİ
Tüketiciyi Destekleme Derneği (TÜKDES) Genel Başkanı Süleyman Bakal, "Hamamyolu Projesi'nin durdurulup referanduma götürülmesi gerekiyor." dedi.
ORTA REFÜJDE ASKIDA KALDI
ORTA REFÜJDE ASKIDA KALDI
Eskişehir'de, yolun karşısına geçmek için orta refüje çıkardığı, ancak askıda kaldığı için kurtaramadığı aracını olay yerinde bırakıp giden sürücü hatalı parktan dolayı ceza yedi.
SİVRİHİSAR İNCELEMESİ
SİVRİHİSAR İNCELEMESİ
Eskişehir Kültür Varlıklarını Koruma Bölge Müdürü Süleyman Ekşi, kurul üyeleri ile birlikte Sivrihisar Belediye Başkanı Hamid Yüzügüllü ve ilçeyi ziyaret etti.
KÜLTÜR SARAYI ATIL DURUMDA
KÜLTÜR SARAYI ATIL DURUMDA
Seyitgazi'nin Kırka Mahallesi'nde 1996 yılında yapılan belediyeye ait kültür sarayı bakımsızlıktan atıl durumda.
BELDE EVLERİNDE SİYASET YOK
BELDE EVLERİNDE SİYASET YOK
Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç bilgilendirme toplantıları kapsamında Aşağısöğütönü Belde Evi ve Bahçelievler Meslek Edindirme Kursu kursiyerleri ile bir araya geldi.