3 PUANIMIZ SİLİNDİ

Son Güncelleme : 25 Eylül 2017 10:09
3 PUANIMIZ SİLİNDİ

Türkiye Futbol Federasyonu, Ulusal Kulüp Lisans Sistemi kapsamında yaptığı değerlendirme sonucu Balıkesirspor Baltok, Bucaspor, Eskişehirspor, Gaziantepspor, Karşıyaka, Kocaeli Birlik Spor, Manisaspor ve Mersin İdman Yurdu takımlarına 3'er puan silme cezası verdi.

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

SADIÇ

20 Eylül 2017 23:55
Bravo!!! Kombine desteği yok diye taraftara sitem edenler, Her giden başkanın arkasından konuşanlar, Saçma sapan formalar ile takımı sahaya sürenler, Kısa vadede kazanmak adına oyuncuya sahip çıkmak yerine oyuncu satanlar, İş adamı mantığı ile kulüp yönetenler, Her dönem takıma destek adına dilencilik yapıp kulübü dünya borca sokanlar... Aferin. Çok iyi yaptınız! Milletçe hepinizi alkışlıyoruz!!!!

mustafa

21 Eylül 2017 10:37
zaten 3 puan vardı. Oda gitti.

Nedim

21 Eylül 2017 10:25
Herhangi bir firmanın sponsorluğu kabul edilsin yoksa iyice batacak. Hiç kimse durduk yerde cebinden milyonları çıkarmaz!

Aras

20 Eylül 2017 22:56
tühh mahvolduk iyice

Ahmet

21 Eylül 2017 12:56
Aman ha takımın başına sponsor adı aldırmayın endüstriyel futbola karşı olanlar. Geçen sene iyi ki alınmamış takımın başında çalan çırpan çoktu. Bakın dürüst bir yönetim var takımın başında. Gitti ünal ve çetesi, boşcan denilen müsvette de yok. Daha ne bekliyorsunuz. Alın takımın adının başına sponsor adı, verin stadyumun isim hakkını. Tamam üst ligde daha fazla para eder ama 2.lig a grupta ya da 3. ligde bu paraları da etmez. En azından 2-3 sene sonra süper lige çıkılır. Barça bile forma reklamı alıyor artık. Endüstriyel futbola karşıyım diyenler amatör kümede maç izlesin, endüstriyel futbola karşıysan o arena da oynama o zaman. Ben de bağırıyorum kahrolsun kapitalizm diye ama ne yazık ki o düzen içinde evime ekmek parası kazanıyorum. Nefret etmeme rağmen o çarka uyum gösteriyorum ki evime, çoluğuma çocuğuma ekmek götüreyim diye. Eskişehirsporumuzun da artık tahammülü yok. Para lazımsa ondan bundan istemekle, yok efendim belediye yardım etmiyor, şu para vermiyor demekle olmuyor artık. Dernekten çıkıp şirketleşeceksin, gerekiyorsa sponsor alacak ve kendi gelirini kendin elde edeceksin. Borçlar ne yazık ki başka türlü erimez. Ben bunlara karşıyım diyorsan amatör kümede maç izlemeye de mahkumsun ne yazık ki bugünün şartlarında. İyi ki süper lige çıkamamış takım geçen sene de halil gibi, boşcan gibi çalan çırpanlar dağıldı para bitince. halil, boşcan ve tüm adamlarını ihraç edin üyelikten, şirketleştirin takımı. Bu takım 3-5 seneye lige güçlü bir şekilde kendi ayaklarının üzerinde durarak gelir en azından.

tanbey

21 Eylül 2017 09:07
ESKİŞEHİR AYAĞA KALK . ES ES İMİZ ELDEN GİDİYOR. EY YEREL YÖNETİCİLER EY ESKİŞEHİR DEN EKMEK YİYEN PATRONLAR ESKİŞEHİR SPORUMUZ ERİYİP GİDİYOR. TOPLANIN TUTUN ESES İMİZİN ELİNDEN.. BÜYÜK TARAFTAR HER MAÇ EN AZ 15 BİN İLE STADI DOLDURMALIYIZ. HERKES KOMBİNE ALMALI.. MAÇA GİTSEN DE GİTMESEN DE KOMBİNE ALMALISIN BÜYÜK TARAFTAR. YEREL YÖNETİCİLER SEÇİM GELİYOR YA ES ES E SAHİP ÇIKARSINIZ YA DA SEÇİMLERDE GÖRÜŞÜRÜZ... ÖNCE ES ES HER ZAMAN ES ES HER YERDE ES ES..

Ta-ayıp silin demiştir. ve silinmiştir

21 Eylül 2017 11:41
???????????????? ?

cemal

21 Eylül 2017 09:42
Kumaş ESkidi ! Dikiş tutmuyor..!

SON DAKİKA

21 Eylül 2017 12:39
SERGEN YALÇIN İSTİFA ETTİ OLEY OLEY OLEY

111

21 Eylül 2017 12:18
Sezon sonu bu 3 puanin ardina siginir gene alpay mevzu gibi bos bogazlar gebe

bülent

21 Eylül 2017 09:36
yazıklar olsun yöneticiyim diye geçinenlere,aferin.
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında biri çocuk 2 kişi hayatını kaybederken, 2'si ağır 5 kişi de yaralandı. 
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay ilçe gezilerine Beylikova ile devam etti. Günay’ın ilk durağı Batman’da şehit düşen Jand. Uzm. Çvş. Neşet Gök’ün baba ocağı oldu.
KRİZ VATANDAŞIN MİDESİNDE
KRİZ VATANDAŞIN MİDESİNDE
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç başkanlığında gerçekleştirildi. Ekonomi hakkında konuşan Dölekçekiç, “Ekonomik kriz vatandaşın midesinde” dedi.
TERÖR EN BÜYÜK SORUN
TERÖR EN BÜYÜK SORUN
Saadet Parti(SP) haftalık toplantısı dün SP Mali İşler Başkanı Hikmet Çakır başkanlığında gerçekleştirildi.
ESKİŞEHİR'DEN ZAFERLE ÇIKACAĞIZ
ESKİŞEHİR'DEN ZAFERLE ÇIKACAĞIZ
Büyük Birlik Partisi Eskişehir 8. Olağan Kongresi,dün BBP Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici'nin katılımıyla gerçekleşti. Yerel seçimlerde kendi partilerinden aday çıkaracaklarını söyleyen Destici, “ Eskişehir'de zaferle çıkacağız” dedi.
TÜRK MİLLETİYLE DALGA GEÇİLİYOR
TÜRK MİLLETİYLE DALGA GEÇİLİYOR
İYİ Parti İl Başkanı Ramis Tunca “Et fiyatlarındaki artış zenginlikten çok et yememizden kaynaklanıyor olarak açıklanıp Türk Milleti ile dalga geçilmiştir” dedi.
ESERLERİNİ TANITIYOR
ESERLERİNİ TANITIYOR
İstanbul’da atölyesi bulunan ve 18 yıldır ürettiği el sanatları eserleri ile 11 sergi açan Gelengül Filiz, şehir şehir gezerek el emeği ürünlerini vatandaşlara tanıtıyor.
SOSYAL PROJELERE DESTEK VERECEĞİZ
SOSYAL PROJELERE DESTEK VERECEĞİZ
Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi “Alzheimer’in Hastalık ve Sosyal Boyutu” konulu etkinliğe ev sahipliği yaptı.
YABANCI ÖĞRENCİLERE İKAMET SEMİNERİ
YABANCI ÖĞRENCİLERE İKAMET SEMİNERİ
Yunus Emre Uluslararası Öğrenci Derneği (YUDER) tarafından düzenlenen kardeşlik sohbetinde yabancı öğrencilere bazı bilgiler verildi.