3 PUANIMIZ SİLİNDİ

Son Güncelleme : 25 Eylül 2017 10:09
3 PUANIMIZ SİLİNDİ

Türkiye Futbol Federasyonu, Ulusal Kulüp Lisans Sistemi kapsamında yaptığı değerlendirme sonucu Balıkesirspor Baltok, Bucaspor, Eskişehirspor, Gaziantepspor, Karşıyaka, Kocaeli Birlik Spor, Manisaspor ve Mersin İdman Yurdu takımlarına 3'er puan silme cezası verdi.

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

SADIÇ

20 Eylül 2017 23:55
Bravo!!! Kombine desteği yok diye taraftara sitem edenler, Her giden başkanın arkasından konuşanlar, Saçma sapan formalar ile takımı sahaya sürenler, Kısa vadede kazanmak adına oyuncuya sahip çıkmak yerine oyuncu satanlar, İş adamı mantığı ile kulüp yönetenler, Her dönem takıma destek adına dilencilik yapıp kulübü dünya borca sokanlar... Aferin. Çok iyi yaptınız! Milletçe hepinizi alkışlıyoruz!!!!

mustafa

21 Eylül 2017 10:37
zaten 3 puan vardı. Oda gitti.

Nedim

21 Eylül 2017 10:25
Herhangi bir firmanın sponsorluğu kabul edilsin yoksa iyice batacak. Hiç kimse durduk yerde cebinden milyonları çıkarmaz!

Aras

20 Eylül 2017 22:56
tühh mahvolduk iyice

Ahmet

21 Eylül 2017 12:56
Aman ha takımın başına sponsor adı aldırmayın endüstriyel futbola karşı olanlar. Geçen sene iyi ki alınmamış takımın başında çalan çırpan çoktu. Bakın dürüst bir yönetim var takımın başında. Gitti ünal ve çetesi, boşcan denilen müsvette de yok. Daha ne bekliyorsunuz. Alın takımın adının başına sponsor adı, verin stadyumun isim hakkını. Tamam üst ligde daha fazla para eder ama 2.lig a grupta ya da 3. ligde bu paraları da etmez. En azından 2-3 sene sonra süper lige çıkılır. Barça bile forma reklamı alıyor artık. Endüstriyel futbola karşıyım diyenler amatör kümede maç izlesin, endüstriyel futbola karşıysan o arena da oynama o zaman. Ben de bağırıyorum kahrolsun kapitalizm diye ama ne yazık ki o düzen içinde evime ekmek parası kazanıyorum. Nefret etmeme rağmen o çarka uyum gösteriyorum ki evime, çoluğuma çocuğuma ekmek götüreyim diye. Eskişehirsporumuzun da artık tahammülü yok. Para lazımsa ondan bundan istemekle, yok efendim belediye yardım etmiyor, şu para vermiyor demekle olmuyor artık. Dernekten çıkıp şirketleşeceksin, gerekiyorsa sponsor alacak ve kendi gelirini kendin elde edeceksin. Borçlar ne yazık ki başka türlü erimez. Ben bunlara karşıyım diyorsan amatör kümede maç izlemeye de mahkumsun ne yazık ki bugünün şartlarında. İyi ki süper lige çıkamamış takım geçen sene de halil gibi, boşcan gibi çalan çırpanlar dağıldı para bitince. halil, boşcan ve tüm adamlarını ihraç edin üyelikten, şirketleştirin takımı. Bu takım 3-5 seneye lige güçlü bir şekilde kendi ayaklarının üzerinde durarak gelir en azından.

tanbey

21 Eylül 2017 09:07
ESKİŞEHİR AYAĞA KALK . ES ES İMİZ ELDEN GİDİYOR. EY YEREL YÖNETİCİLER EY ESKİŞEHİR DEN EKMEK YİYEN PATRONLAR ESKİŞEHİR SPORUMUZ ERİYİP GİDİYOR. TOPLANIN TUTUN ESES İMİZİN ELİNDEN.. BÜYÜK TARAFTAR HER MAÇ EN AZ 15 BİN İLE STADI DOLDURMALIYIZ. HERKES KOMBİNE ALMALI.. MAÇA GİTSEN DE GİTMESEN DE KOMBİNE ALMALISIN BÜYÜK TARAFTAR. YEREL YÖNETİCİLER SEÇİM GELİYOR YA ES ES E SAHİP ÇIKARSINIZ YA DA SEÇİMLERDE GÖRÜŞÜRÜZ... ÖNCE ES ES HER ZAMAN ES ES HER YERDE ES ES..

Ta-ayıp silin demiştir. ve silinmiştir

21 Eylül 2017 11:41
???????????????? ?

cemal

21 Eylül 2017 09:42
Kumaş ESkidi ! Dikiş tutmuyor..!

SON DAKİKA

21 Eylül 2017 12:39
SERGEN YALÇIN İSTİFA ETTİ OLEY OLEY OLEY

111

21 Eylül 2017 12:18
Sezon sonu bu 3 puanin ardina siginir gene alpay mevzu gibi bos bogazlar gebe

bülent

21 Eylül 2017 09:36
yazıklar olsun yöneticiyim diye geçinenlere,aferin.
ESKİŞEHİR'DE İLGİNÇ EYLEM
ESKİŞEHİR'DE İLGİNÇ EYLEM
Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası (Sağlık-Sen) Eskişehir Şubesi, sağlık çalışanlarının döner sermaye problemini ve taleplerini konu alan bir basın açıklaması yaptı. Basın açıklamasında döner sermaye için temsili cenaze töreni düzenlendi. Eskişehir Sağlık-Sen İl Şube Başkanı Hasan Hüseyin Köksal, açıklamayı temsili imam olarak okudu. 
FIRSATÇILIK YAPILIYOR
FIRSATÇILIK YAPILIYOR
 Fırsatçıların un fiyatlarına yaptığı fahiş fiyat artışları fırıncıları isyan ettirdi. Temmuz ayında 75 lira olan bir çuval unun 110 liraya fırladığını anlatan fırıncılar, bu durumun fırsatçılardan kaynaklandığını, hükümetle, euro veya dolar ile hiçbir ilgisi olmadığını anlattı. 
ZEHİR TACİRLERİ ADLİYE'DE
ZEHİR TACİRLERİ ADLİYE'DE
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafında uyuşturucuyla mücadele kapsamında yakalanan 3 şahıs adliyeye sevk edildi. 
KAZIM KURT'TAN TOKİ'YE TEPKİ
KAZIM KURT'TAN TOKİ'YE TEPKİ
Karapınar Mahallesi'nde vatandaşlarla biraraya gelen Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, mahallenin sorunlarını dinledi. Başkan Kurt, “Burada nsanlara gösterdikleri projeleri yapmadılar” diyerek TOKİ'yi eleştirdi.
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında aranan 2 şüpheli Eskişehir'de yakalandı.
KORKUNÇ CİNAYETE 2 TUTUKLAMA
KORKUNÇ CİNAYETE 2 TUTUKLAMA
Eskişehir'de tartıştıkları kişiyi tiner döküp yakarak ölümüne neden oldukları ileri sürülen 4 kişiden 2'si tutuklandı.
ÇEVRE YOLU'NDA KAZA
ÇEVRE YOLU'NDA KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. 
CİNAYETE 18 YIL HAPİS
CİNAYETE 18 YIL HAPİS
Eskişehir'de, daha önceden aralarında husumet bulunan şahsı 5 yerinden bıçaklayarak öldüren sanığa 18 yıl hapis cezası verildi. 
KADIN SÜRÜCÜLER TRAFİKTE KAPIŞTI
KADIN SÜRÜCÜLER TRAFİKTE KAPIŞTI
 Eskişehir'de kadın sürücüler arasında çıkan yol verme kavgası karakolda bitti.