25 BİN HAYIR İMZASI

Son Güncelleme : 13 Aralık 2017 21:12
25 BİN HAYIR İMZASI

Eskişehir'e yapılacak termik santral ile ilgili tepkiler artarak devam ediyor. Eskişehirliler yaşadıkları kente bu santralin yapılmasını istemiyor.

Sosyal medyada

Son olarak sosyal medyada da bu konuda bir kampanya başlatıldı. change.org sitesinde başlatılan, 'Eskişehir Kanser Olmayacak' kampanyasında imza sayısı 25 binlere ulaştı. Bu sayının daha da artması bekleniyor. Kampanyanın açıldığı sayfada ise şu ifadelere yer verildi;

İptal edilmeli

"Anadolu'da bir Avrupa Kenti olarak parlayan, turistik geziler düzenlenen ve on binlerce öğrencinin yaşadığı Eskişehir Termik Santrali istemiyor. Halk sağlığına zarar veren, doğayı ve tarım arazilerini yok eden Termik Santral Projesi iptal edilmelidir"

Kanser riski artacak

"Radon gazı dolayısıyla kanser riskini artırdığı gözlenen Termik Santral Eskişehir'e yapılmamalıdır. Santral yeşillik bakımından zengin Eskişehir'in verimli tarım topraklarının yoğun olarak bulunduğu bölgeye inşa ediliyor.

Eskişehir istemiyor

"Termik Santrallerden çıkan Kükürtdioksit, Azotoksit ve partikül maddeler insanların merkezi sinir sistemini etkiliyor, anormal doğumlara sebep oluyor ve gelişme-öğrenme yeteneğini azaltıyor. Eskişehir halkı Termik Santrali istemiyor"

Yorumlar (21) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

salih baba

13 Aralık 2017 23:59
sırf birilerine kıyak yapmak için yapılacak iş mi bu. termik santral. kütahya kömürü ham kömür, sonra mihallıccık koyunagıl kömürü de kütahya kömüründen daha ham, bu günlerde gündemde tutulan. beyazaltın köyü çevresinde düşünülen termik santralin kömürü hepsinden daha ham oldugu yetkililerce söylenmekte. onun yerine güneş panelleri, tepelere rüzgar enerjisi için neden çalışma yapılmıyor. güzelim tarım alanlarına kıymayalım. bu işin geri dönüşü yok...

Ahmet

14 Aralık 2017 08:23
İs-te-mi-yo-ruz. Zorla yapmaya devam ederlerse, 2019da şehire adımlarını atmasınlar!!!

istemiyoruz

14 Aralık 2017 08:09
istemiyoruz

çiğdem

14 Aralık 2017 09:13
ha bi o eksikti iyice şaşırttılar ne yapacaklarına.Zaten yeterince siyasi yüzünden psikolojimiz bozuldu bi de kanser yapcaklar bizi..adalet bu mu?

can anadolu

14 Aralık 2017 09:56
Burada termik santrali destekleyen arkadaşlar geçmişi çabuk unuttu sanırım. Eskişehire doğal gaz gelmeden, her evde soba yandığı dönemlerde Eskişehir de insanlar kışın hava kirliliğinden nefes alamıyordu ki nüfus bu kadar kalabalık değildi.Şimdi bu santral faaliyete geçerse 1 milyon 250 bin evin 365 gün soba yakmasına eş değer bir duman doğaya salınacak. Kendinizi düşünmüyorsanız bile çocuklarımız için hayır diyelim.

deniz eski deniz değil....!

14 Aralık 2017 08:47
Kendilerini bir halt sanıp ; insanların geleceği ile oynayan karaktersiz insanlar yüzünden , şehrimiz sizin kötü emellerinize uşaklık etmeyecek....ülkeyi mahvettiniz bari iç anadolunun bu güzel kentini pisliğinize bulamayın...defolun gidin...ellerinizi çekin eskişehir üzerinden...

Necmi çalış

14 Aralık 2017 09:49
Burdan yandaşlara şak şakçılara sesleniyorum yanibasimizda Tunçbilek var seyitömer var çayırhan var buralari gidin görün ondan sonra sallayın işkembeden çokta hevesli iseniz çoluk çocuk oralarda yaşayabilirsiniz biz gerçek eskişehirliler istemiyoruz...

ESKİŞEHİR BİZİM...

14 Aralık 2017 10:07
ÇEKİN ELİNİZİ ŞEHRİMİZDEN İSTEMİYORUZ...

realist

14 Aralık 2017 10:13
Termik santralin kurulmasını destekleyenler ,tıpkı Amerikanın iphone marka telefonu ile yahudinin facebook dan, amerika ve israili protesto etmesi gibi kime hizmet ettiklerini bilmiyorlar.

Oya ölmez

14 Aralık 2017 11:03
Doğayı kirletmeye akarsuların ızgara var rüzgar enerjisi var

Türkan Özcan

14 Aralık 2017 15:35
İSTEMİYORUM....

Eses

15 Aralık 2017 00:48
Termik Santrali destekleyenlerin çoğu arazileri istimlak olacak olanlar. İstimlak sonucu malı götürme hayalinde. Bir kısım da santralde çalışma hayali kuruyor.

Fidan Kocabaş

14 Aralık 2017 19:23
İSTEMİYORUZ

Saadet çetin

14 Aralık 2017 18:12
Kesinlikle termik santral istemiyorum Alpu ovası buğday pancar için çok önemli araziler bir eskişehirli olarak toz zehir solumak istemiyorum

Serap Tari

14 Aralık 2017 16:29
Memleketimin heba olmasına katledilmesine dogaya zarar verilmesine bu tür santral yapımına karşıyız.3 kuruş para için gelecegimizi yok etmeyelim

Eses

23 Aralık 2017 13:46
50bin kişi de istiyor diyen yorumcu. Bunu öğrenmek çok basit. Bu konuda bir oylama yaparsınız. 50 bin kişi istiyor mu? 350bin kişi istemiyor mu belli olur. Ama bunu yaparsanız buna rağmen çivi çakamazsınız. Bundan korktukları için oylamaya kimse yanaşmıyor.

Mrt kalfa

18 Aralık 2017 19:23
Anlamak zor bu istemezleri.Enerjiye ihtiyaç var.Bu cografyada da kömür var.Muhalefet olmak için yapilanlara bak?Komedi gibi bir şey. Muhalif olacak saniz bu şehir için ilk once yeni yapılan bina lara muhalif olun.Estetik yok,yaşanabilirlik yok,ergonomi yok.Kalkmissiniz kömür santralin e hayir diyorsunuz.1972 de Boğaziçi koprusune hayir denildigi gibi...

BURADA YAŞAYAN İNSANLAR HEPSİ ÖLDÜ DEĞİL Mİ?

14 Aralık 2017 11:52
Termik Santral Adı Bulunduğu İl/İlçe Kurul. Yıl Kur.Güç (MW) Ana Yakıt Yardımcı Yakıt 18 Mart Çan Çanakkale/Çan 2003 320 Linyit Fuel Oil-Motorin Afşin Elbistan-A Kahramanmaraş/Afşin 1984 1355 Linyit Fuel Oil-Motorin Afşin Elbistan-B Kahramanmaraş/Afşin 2004 1440 Linyit Fuel Oil-Motorin Aliağa İzmir/Aliağa 1975 180 Motorin Motorin Ambarlı Doğalgaz İstanbul/Ambarlı 1988 1350,90 Doğalgaz – Ambarlı Fuel-Oil İstanbul/Avcılar 1967 630 Fuel Oil Motorin Bursa Doğalgaz Bursa/Osmangazi 1998 1432 Doğalgaz – Çatalağzı Zonguldak/Çatalağzı 1989 300 Taş Kömürü Fuel Oil-Motorin Denizli Jeotermal Denizli/Sarayköy 1984 15 Tabii Buhar – Hamitabat Doğalgaz Kırklareli/Lüleburgaz 1985 1120 Doğalgaz – Hopa Artvin/Hopa 1973 50 Fuel Oil Motorin Kangal Sivas/Kangal 1991 457 Linyit Fuel Oil-Motorin Orhaneli Bursa/Orhaneli 1992 210 Linyit Fuel Oil-Motorin Seyitömer Kütahya/Seyitömer 1973 600 Linyit Fuel Oil-Motorin Soma-B Manisa/Soma 1981 1034 Linyit Fuel Oil-Motorin Tunçbilek-B Kütahya/Tunçbilek 1956 365 Linyit Fuel Oil-Motorin

pess

14 Aralık 2017 09:52
onlarca yıl mta araştırmalar yaparken şehrimizin belediye başkanları neredeydi bugünleri göermediler vizyonları yoktu hala vizyonsuzluktan en büyük katmadeğeri kötülüyorlar milleti korkutuyorlar iran a dönecegiz masalı gibi

ülkeye enerji gerekli

14 Aralık 2017 09:47
50 BİN KİŞİDE İSTİYOR , turks change org .liberal goverment ..

doğan

13 Aralık 2017 23:14
ona hayır buna hayır yatırıma hayır her şeye hayır...... hızlı tren gelirken hayır dediler yıllarca hızlı trenin yer altına alınmasını engellediler... köprüye hayır, hava limanlarına hayır, yerli otomobile hayır, yerli uçağa hayır, otoyollara hayır, üniversiteye camiye hayır hayır hayır, biz istiyoruz biz siz kimin adına karar veriyorsunuz... bütün eskişehir adına nasıl böyle bir karar verebiliyorsunuz... biz istiyoruz....
YABAN HAYVANLARI UNUTULMADI
YABAN HAYVANLARI UNUTULMADI
Eskişehir’de zorlu kış şartlarında yaşam mücadelesi veren hayvanlar için Kırka mahallesindeki belirli bölgelere yem bırakıldı. 
ESKİŞEHİR EN GÜVENLİ ŞEHİR OLDU
ESKİŞEHİR EN GÜVENLİ ŞEHİR OLDU
Dünya üzerinde hangi ülkelerin ne kadar güvenli olduğu belli olurken, Türkiye 59,62’lik güven endeksiyle 49’uncu sırada yer aldı. Eskişehir ise yine Türkiye'nin en güvenli şehri olarak belirlendi.
PORSUK ÇAYI'NDA HAREKETLİ DAKİKALAR
PORSUK ÇAYI'NDA HAREKETLİ DAKİKALAR
Eskişehir'de, Porsuk Çayı'na düştüğü iddia edilen şahıs için polis ve itfaiye ekipleri adeta seferber oldu. Eskişehir İtfaiyesi dalgıç ekipleri soğuk havaya rağmen uzun süre suya düştüğü ihbarı yapılan şahsı bulmak için arama kurtarma çalışmaları yaptı. 
TRAFİKTE ŞOK GÖRÜNTÜ
TRAFİKTE ŞOK GÖRÜNTÜ
Hatboyu Caddesinde dün akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı.
AKIL ALMAZ SAVUNMA
AKIL ALMAZ SAVUNMA
Eskişehir'de, SIM kartın çalışmaması nedeniyle çıkan kavgada bir kişiyi bıçakla öldürdükleri iddia edilen sanıkların davasında yapılan savunma adeta ‘pes’ dedirtti.
PARLAYAN YILDIZIMIZSINIZ
PARLAYAN YILDIZIMIZSINIZ
Birtakım ziyaretlerde bulunmak üzere Eskişehir’e gelen CHP Ankara Milletvekili Nihat Yeşil, İl Başkanı Abdülkadir Adar ve parti yöneticileri ile birlikte Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret etti.
ESKİŞEHİR HUZUR KENTİ
ESKİŞEHİR HUZUR KENTİ
Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü 2018 Yılı Değerlendirme Toplantısı yaptı. Toplantıda konuşan Vali Özdemir Çakacak, Eskişehir'in huzur kenti olduğunu söyledi.
DOĞAN: ORTAK ADAYIM
DOĞAN: ORTAK ADAYIM
AK Parti Odunpazarı Belediye Başkan Adayı Volkan Doğan, MHP’nin Odunpazarı’ndaki temsilcileri ile bir araya geldi. Doğan “Cumhur İttifakı’nın ortak adayıyım” dedi.
HAYVANCILIĞI VE TARIMI YOK ETTİLER
HAYVANCILIĞI VE TARIMI YOK ETTİLER
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, TMMOB Eskişehir İl Koordinasyon Kurulu’nu ziyaret etti.