KAMULAŞTIRMADA RANT İDDİASI!

Son Güncelleme : 12 Mart 2018 13:03
 KAMULAŞTIRMADA  RANT İDDİASI!

Alpu Ovası'nda kurulması planlanan termik santral de kamulaştırılacak yerler belli oldu. Ancak santrale uzak bir bölgede yer alan bazı arsa ve tavuk çiftliklerinde kamulaştırma alanı içinde yer alması rant iddialarını artırdı.

ÜÇ KATI

Kamulaştırma haritasına bakıldığında, kurulması planlan termik santralin sağ tarafında az bir alan bulunuyor. Sol tarafında ise sağ tarafın üç katından fazla bir yer kamulaştırma alanına dahil edilmiş.

DESTEK VEREN

İşte bu alanda yer alan tarla ve tavuk çiftliklerinin termik santrale destek veren kişilere ait olduğu belirtiliyor. İddiaları göre bu arsalardan bazıları Alpu Belediye Başkanı Rafet Demirtaş'a ve tavuk çiftliklerinden bazıları da Beyazaltın Köyü Muhtarı Yüksel Girgin'ne ait...

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

can 26

12 Mart 2018 09:25
eğer haber doğruysa , insanları doğayı katletmenin maddi karşılığını almışlar muhtar efendiler.

Yakaboyu Koruma Gönüllüsü

12 Mart 2018 11:20
Resimde kamulaştırma alanı içindeki kümesler Yüksel Girgin ve firmasına ait. Bu kümesler dere yatağının batısında kalıyor ve ana santral sahasından kopuk, alakasız bir yerde. Tamamen köyü yanlarına çekmek amaçlı sahayı büyütmüşler gibi. Bu kümesleri kimsenin kamulaştıracağına inanmıyorum ama bir şekilde köylü kandırıldı. Kümeslerine korkunç kamulaştırma geliri bekliyorlar. Ancak kamulaştırmayı ihaleyi kazanan firma yapacak ve bu kümesleri kamulaştırmayacak. Olan ovaya olacak, kandırılanlar kandırıldığıyla kalacak.

Dönün bu yanlıştan

12 Mart 2018 10:27
Bi bu değil herşey rant meselesi malesef herkez çıkarı için uğraşıyor allah için kimse birşey yapmıyor kimse kimseyi kandırmasın allah fakirin fukaranın yanında olsun dur bakalım canım ülkemde daha kimler rant için koltuk için para pul şan şöhret isim mevki için canından olacak allah sonumuzu hayır etsin candan ötesi varmı önce sağlık gerisi yalan...

Necmi çalış

12 Mart 2018 18:18
Bu dünyanın öbür tarafida var ama unutmayın kul hakkının affı olmaz

salih baba

12 Mart 2018 21:13
alpuda kurulması planlanan termik santral için mihallıccık koyunagıl yöresinde çıkan kömür kütahya kömüründen daha ham kömür, alpudaki de koyunagılınden daha ham kömür. rant ugruna güzelim tarım alanlarına kıymayın. RÜZGAR ENERJİSİ, GÜNES ENERJİSİ DURUKEN BU İNAT NİYE... cUMHURBAŞKANIMIZIN HER YERİN YEŞİLLENMESİ PROJESİNDE ALPU OVASININI DURUMUNUN TEKRAR DÜŞÜNÜLEREK GÖZDEN GEÇİRİLMESİNDE FAYDA OLDUGUNU DÜŞÜNÜYORUM.

yazıklar olsun

13 Mart 2018 06:23
Menfaat herşeyin önünde bazı kişilere.

alpulu

14 Mart 2018 10:46
alpu belediye başkanı böyle bişe yapmaz !! desem inanırmısın sahi o makam arabasına ayda kaç para kira ödüyor ve araç kime ait

yok bey .............

14 Mart 2018 19:03
dahası var o kümesler devlet hibesiyle yapıldı menşesi belli olmayan ortaklarla aşağıda bir arkadaş başkanın makam arabasını sormuş oda yüksel başkanının köylüsü

ayşe ayşe

14 Mart 2018 09:36
Dünya menfaat dünyası...

bizde oyun bitmez

12 Mart 2018 09:32
elinden bir şey gelmeyenler , en azından orta ya bir fişek , fitne atmak lazım ki , köylü birbirine düşsün bu iş olmasın olaylar çıksın , şehir de ulaşadıkları nı şimdi köyde , mezrada arıyorlar . falancanın tarlasına 5 kuruş vermişler, seninkine 3 kuruş veriyorlar . yuh be , yeni oyunlar , acaba bu yeni ali cengiz oyunları tutacakmı .

şenol zeybek

12 Mart 2018 10:42
Bizim başkan yapmaz
İLÇELERİ GEZDİLER SORUNLARI DİNLEDİLER
İLÇELERİ GEZDİLER SORUNLARI DİNLEDİLER
CHP Eskişehir Milletvekili Adayları 24 Haziran öncesi çalışmalarını ilçelerde ve kırsal alanda yoğunlaştırarak Eskişehir’in tüm noktalarında vatandaşlarla bir araya geliyor. CHP'li adaylar vatandaşların sorunlarını dinledi.
TÜRKİYE KALKINACAK
TÜRKİYE KALKINACAK
AK Parti Eskişehir Milletvekili Nabi Avcı, Es Ağrılılar Kültür ve Dayanışma Derneği'ni (ESAĞDER) ziyaret etti. Avcı, önümüzdeki dönemde istikrar içinde kalkınan bir Türkiye olacak" dedi.
İÇ MİMARLARDAN YÖNETMELİK TEPKİSİ
İÇ MİMARLARDAN YÖNETMELİK TEPKİSİ
İç Mimarlar Odası Eskişehir Temsilcisi Esen Ünverdi, içmimarların temel mesleki ve insan haklarının ihlal edildiğini savunarak mevcut yönetmeliğe tepki gösterdi.
YENİDEN GÖZALTINDA
YENİDEN GÖZALTINDA
Eskişehir'de, dijital para sistemine yatırım yapma vaadiyle çok sayıda kişiyi dolandırdığı iddiasıyla gözaltına alınan ancak mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılan şüpheli, yeniden gözaltına alındı.
 ÜLKENİN KADERİNİ  BELİRLEYECEĞİZ
ÜLKENİN KADERİNİ BELİRLEYECEĞİZ
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, vatandaşların sandığa gidip oylarını kullanmaları çağrısında bulundu.
VALİ YARDIMCISI MEZUN OLDU
VALİ YARDIMCISI MEZUN OLDU
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) mezunları için hazırlanan törende mezun öğrenciler adına konuşmayı Eskişehir Vali Yardımcısı Aslan Avşarbey gerçektirdi.
SEYİTGAZİ SELE TESLİM
SEYİTGAZİ SELE TESLİM
Eskişehir’de etkili olan şiddetli yağışlar Seyitgazi ilçesinde sele neden oldu.
KAHREDEN KAZA
KAHREDEN KAZA
Yeni nişanlı çifti ölüm ayırdı. Eskişehir Afyonkarahisar karayolunda meydana gelen trafik kazasında Hilal Poyraz (21) hayatını kaybetti. Aynı araçta bulunan genç kızın nişanlısı uzman çavuş Hüseyin Kardeş ise kazadan yaralı olarak kurtuldu.
ZEHİR TACİRLERİNE GEÇİT YOK!
ZEHİR TACİRLERİNE GEÇİT YOK!
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından yürütülen uyuşturucuyla mücadele çalışmaları kapsamında yakalanarak gözatına alınan 7 şahıstan 2’si adliyeye sevk edildi.