ATATÜRK STADYUMU'NA VEDA EDİYORUZ

Son Güncelleme : 04 Temmuz 2018 01:07
 ATATÜRK STADYUMU'NA VEDA EDİYORUZ

Eskişehir futbolunun yükünü çeken Atatürk stadyumu bugün konuklarını son kez ağırlıyor.

Bugün saat 18.00'de yapılacak olan törende, spor yazarları, spor taban birliklerinin yöneticileri, başkanları, Es Es'in unutulmaz isimleri, Bando Es Es grubunun yanı sıra Ak Parti Eskişehir Milletvekili Nabi Avcı ve Eskişehir Valisi Özdemir Çakacak da hazır olacak. Tören sorunda ise gösteri maçı olacak.

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sıradan Vatandaş

04 Temmuz 2018 10:25
Hepimizin o kadar çok anısı var ki.. Çocukluğumuza, gençliğimize damga vurmuştur Atatürk Stadyumu. Keşke eski açık tribünün, küçük de olsa bir kısmı yerinde bırakılıp korunabilse; anfi tiyatro olur, oturma alanı olur..

ömer

04 Temmuz 2018 09:03
Buraya yapılacak otaparkın geliri sürekli olarak eskişehirspor'a verilsin.

Vatandaş

04 Temmuz 2018 08:58
"Eskişehir futbolunun yükünü çeken Atatürk Stadyumu bugün konuklarını son kez ağırlıyor." "Tören sonunda ise gösteri maçı olacak." düzeltmeleri yanı sıra birde gösteri maçı kimler arasında olacak bilgisi paylaşılsa güzel olurdu.

Oğuz Tekin

04 Temmuz 2018 12:48
1969 da 13 yaşında bu stada maçlara gitmeye başladım. İnsanın gözleri yaşarıyor sanki kendi evim yıkılacak gibi hissediyorum.

Eses

04 Temmuz 2018 12:11
Buğra bey. O bağırıp çağıranlar olmasaydı bu alan 125.00m2 emsalli inşaat alanı olarak Toki ye verilmişti. Bu günkü sonuca bakıp yorum yapacağınıza bu güne nasıl geldik onu irdelemenizi öneririm. Hiç bir şey mücedele verilmeden kazanılmıyor.

Eses

04 Temmuz 2018 12:09
Tribünlerden küçük bir kısmı yıkılmasın. Orası nostalji köşesi olsun. İnsanlar bu stadyumdaki anılarını orada yaşatabilsin. Ayrıca bu bölüm anfi tiyatro olarak ta kullanılabilsin.

Altı otopark yapılmalıdır

04 Temmuz 2018 07:42
Park yapmak iş değil altı otopark olarak değerlendirilmelidir .

usta

04 Temmuz 2018 13:50
Yeni stadyumu yaptınız altında otopark yok maçlarda araba parkı sorun, elin gavuru yerlere basınca enerji üretiyor, şimdi stadyumu yıktıktan sonra nasıl ucube ile karşılaşacağız, ertuğrulgazi üst gecidi, çamlıca üst geçidi, tren yolu parkı bunlar meydanda ne şekilde olduğu, kapalı stadda yüzme havuzunu yıktınız bu bölgeye havuz yapılmadı her şey acele ile yanlışlarla dolu.....

Ali Mert

04 Temmuz 2018 20:31
Şehrin tam merkezi sayılır.Taşıt trafiğini etkileyecek her türlü olumsuzluk felaket olur.Oraya yapılacak otoparkın girişi merkezden uzak bir yerden olursa ancak kabul edilebilir.Aksi halde trafik kilitlenir.

es es

04 Temmuz 2018 10:40
Burası bir spor merkezine dönüştürülmeliydi. Park yapmak yanlış. Zaten birçok güzel park var. Ulaşımı kolay ve şehrin göbeğindeki bu yerde modern olimpik yüzme havuzları, kapalı spor salonları, altlarında da otopark olmalıydı.

Ali

06 Temmuz 2018 09:45
Belediye Bşk nerde diyen şimdiyekadar ne zaman Nerede çıktı. Şimdiden sonra çıkar belediye esk bir şey yaparken hükümete mi soruyor ozaman neden hükümet yetkisi yok Nerede demiyor sunuz bu yapılacak işler bütün stad lar millet parkı olacak herkes ordan yararlanacak hiçbirini belediye Bşk Nina sormuyor niye katlı otopark yapıp işletmesini esese vermiyorsun diye 20 yıldır esese ne verdi bundan sonra ne verecek boş islere karnını tok

Metin

04 Temmuz 2018 12:28
ben merak ediyorum buranın belediye başkanı hangi parti den niçin burada yok bu şehri AKP yönetmeye çalışıyor ama yemezler

ARŞİMET

04 Temmuz 2018 13:29
benim ahım tutu. okul tarafından kaçak girerken demir parmaklıklarda pantolonum boydan boya sökülmüştü.40 YIL SONRADA OLSA YIKIN BANA YAMUK YAPAN DEMİRLERİ.

Ibrahimeydir

04 Temmuz 2018 10:55
Buraya yapılacak her tesis ne ise eş eş e pay verilmelidir çünkü eş eş eş kırşehirin ortak degeridir

ali baba

04 Temmuz 2018 13:20
avm yapılsaydı kim kazanacaktı devlet. kim kaybedecekti espark (Almanlar) kaybedecekti.

bugra

04 Temmuz 2018 09:43
avm yapılıp peşkeş çekilecek diyenler nerde ?sus pus her zaman ki gibi..
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.