TÜRK YUNAN DOSTLUĞU İÇİN GELİYOR

12 Haziran 2019 15:21
  TÜRK YUNAN  DOSTLUĞU  İÇİN GELİYOR

Yunanistan’ın sevilen sanatçısı Alkistis Protopsalti Türk Yunan dostluğuna katkıda bulunmak amacıyla Büyükşehir Belediyesi, Akdeniz Mineral Kaynakları ve Çatık Madencilik iş birliği ile düzenleyeceği konser için Eskişehir’e geliyor.

Kültür sanat etkinlikleri ile ülkeler arasında köprüler kurmak amacıyla Yunanistan’ın sevilen sanatçılarından Alkistis Protopsalti, Atatürk Kültür Sanat ve Kongre Merkezi’nde Eskişehirliler ile buluşacak. 13 Haziran Çarşamba günü saat 20.00’de ücretsiz olarak gerçekleşecek konsere Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen Yunanistan İstanbul Başkonsolosu Georgia Soultanopoulou ile birlikte katılacak.

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

atinanın çakalı

12 Haziran 2019 15:42
Yunanistan'a kibrit fabrikası açalım ''takis kibrit corporation''

İdris

13 Haziran 2019 10:35
vatandaş hizmet beklerler nedir bu yunan konseri ? tramvay yolları kazık bekliyor. araçlar perte çıktı .

ese262626

12 Haziran 2019 19:35
dost olalım da ben daha bu yengenini adını söyleyemiyorum :)

eses

12 Haziran 2019 17:31
günlerdir reklam panolarını onlarca paraya süsledikleri verdiğimiz vergilerle böyle sabnatçılara para veriyorlar şehrin başka sorunları yok alkışlarlar adamı hocanın işi bu

Türk milliyetçisi

13 Haziran 2019 09:14
birden yunan sever olduk..hayırlara alamet değil pek..

Türk Yılmaz

13 Haziran 2019 15:18
Yani hic para almayacak mı bu yunanlı abla? Güldürmeyin ya. Para icin geliyor ve parasını da belediye ödüyor!

Halil Toksöz

13 Haziran 2019 01:49
Sefa gelmiş hoş gelmiş, komşu komşunun külüne muhtaçtır. Ata sözünü unutmayalım.

ali kemal

13 Haziran 2019 09:42
helal olsun hocaya milletin vergisiyle yunan dostu olacağız

Aras

13 Haziran 2019 06:34
Ne dostu, benim dostum falan değil. Kimin dostuysa artık onlar dinler.

mustafa

12 Haziran 2019 15:38
Yunanlılarla ne zaman dost olduk? Nereden çıktı bu Yunan sevgisi?Yunandan Türk'e dosta falan olmaz. Kim bilir kaç paraya geliyor. Amaca dostluksa para almadan gelsin. Belediyemizi de kınıyorum. Yunanlıdan başka körü kuracak ülkemi kalmadı mı?

serdars

12 Haziran 2019 15:35
oysa ki bizim bizden başka dostumuz yoktur.azerbaycandan,turkmenistandan,tataristandan yokmudur sanatci